Кафедра будівельних і дорожніх машин
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3861
Переглянути
Перегляд Кафедра будівельних і дорожніх машин за Ключові слова "3d модель"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження навантаження екскаваторного обладнання за допомогою імітаційного моделювання Autodesk Inventor(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Євдокимов, Євген ВолодимировичВиконано аналіз проблеми та обґрунтування напрямку дослідження. Створена 3D модель екскаваторного робочого обладнання. Реалізовано імітаційну модель руху екскаваторного робочого обладнання «Борекс-2201» в середовищі "Динамічне моделювання" Autodesk Inventor. Отримані результати моделювання просторового руху елементів екскаваторного робочого обладнання. Проведено силовий аналізу навантажень елементів екскаваторного робочого обладнання.Документ Дослідження навантаженості елементів грейферного обладнання екскаватора четвертої розмірної групи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Норкін, Євгеній ВолодимировичУ дипломній роботі була запропонована конструкція та розроблені 3D моделі елементів двохщелепного гідравлічного грейфера. Визначенні компоненти сил опору, що діють на щелепи грейфера в процесі зачерпування. Було реалізовано силове навантаження щелеп в середовище "Динамічне моделювання". Проведено аналіз міцності елементів грейферного обладнання.Документ Модернізація бульдозерного обладнання з гумовою поверхнею відвал(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чорний, Ярослав РуслановичУ кваліфікаційній роботі були розроблені 3D моделі елементів робочого органу бульдозера з гнучкою поверхнею відвала. Виконано тяговий розрахунок бульдозера, виконано розрахунок на міцність елементів металоконструкції запропонованого робочого обладнання бульдозера, саме штовхаючого бруса та решітчастої лобової поверхні відвалу. В розділі охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях запропоновані організаційні заходи з охорони праці для машиністів бульдозера. В окремому підрозділі розглянуто питання розрахунку бульдозера на стійкість в поперечній та повздовжній площині.Документ Проектування гідравлічного грейферного обладнання екскаватора(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Боровик, Ілля ОлеговичБула запропонована нова конструкція двохщелепного гідравлічного грейфера. У кваліфікаційній роботі були розроблені 3D моделі елементів двохщелепного гідравлічного грейфера. Визначенні сили опору копанню щелепами грейфера. Проведено аналіз міцності елементів грейферного обладнання. Визначенні параметри гідроприводу екскаватора, та вибрані його основні елементи. В розділі охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях запропоновані організаційні заходи з охорони праці для машиністів екскаватора.Документ Проектування металоконструкції головної балки мостового крана вантажопідйомністю 10 т. Частина І. Розрахунок металоконструкції чотирьохплощинного мосту решітчастої конструкції(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шепітько, Олександр АнатолійовичОб'єкт проектування - металоконструкція мостового крана. Мета роботи - спроектувати металоконструкцію мосту у вигляді чотирьохплощинній ферми мостового крана і виконано її перевірочні розрахунки. У проекті розраховані основні геометричні параметри головною і допоміжної ферми мостового крана. Було визначено навантаження і їх сполучення, визначено зусилля в елементах головної ферми, вибір перерізів елементів головної ферми, крім того, проведені перевірочні розрахунки зварних швів і обрані електроди для проведення зварювальних робіт. У дипломному проект були розроблені 3D моделі елементів металоконструкції моста та проведено аналіз напружено-деформованого стану його елементів.Документ Проектування металоконструкції головної балки мостового крана вантажопідйомністю 10 т. Частина ІІ. Розрахунок металоконструкції трьохплощинного мосту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шепітько, Катерина ОлександрівнаОб'єкт проектування - металоконструкція мостового крана. Мета роботи - спроектувати головний балку мостового крана і виконати її перевірочні розрахунки.. У проекті розраховані основні геометричні параметри головною і кінцевий балок мостового крана. Було визначено оптимальну висоту балки і її геометричних розмірів; проведена перевірка з’єднання пояса зі стійкою з урахуванням дії рухомих навантажень; проведено розрахунок стику балок; проведено розрахунок ребер жорсткості; проведена перевірка стійки балки на місцеву стійкість. У дипломному проект були розроблені 3D моделі елементів металоконструкції моста та проведено аналіз напружено-деформованого стану його елементів. Результати розрахунків показали, що умови міцності забезпечуються по всьому об'єму елементів металоконструкції мостового крану. Найбільш напруженими є місця кріплення букс ходових коліс до кінцевої балки. Досить значні коефіцієнти запасу міцності, можуть бути основою подальшої оптимізації конструкції та зменшення металоємності. В розділі охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях запропоновані організаційні заходи з охорони праці при експлуатації мостових кранів.Документ Проектування мостового крану вантажопідйомністю 10 т. Частина І. Розрахунок металоконструкції мостового крану(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Варавін, Євген ВікторовичУ кваліфікаційній роботі розраховані основні геометричні параметри головної і кінцевої балки мостового крана. Була виконана перевірка стійкості стінок балки, статичної та динамічної жорсткості моста, розрахований будівельний підйом і розроблена схема розкрою листів бічних стінок головної балки, крім того, проведені перевірочні розрахунки зварних швів і обрані електроди для проведення зварювальних робіт.Документ Проектування мостового крану вантажопідйомністю 10 т. Частина ІІ. Розрахунок механізму пересування мостового крану(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Смирнов, Дмитро ОлександровичУ кваліфікаційній роботі розраховані навантаження на колеса крану, виконано вибір ходових коліс та рейок, визначено величину опору пересуванню крана. Було виконано розрахунок швидкохідної та тихохідної ступені редуктора. Визначені габаритні параметри елементів редуктора, таких як вхідного, проміжного та вихідного валу редуктора. конструктивних розмірів зубчастих коліс. Проведено розрахунок підшипників кочення та конструктивних розмірів корпусу і кришки редуктора. У кваліфікаційній роботі були розроблені 3D моделі елементів редуктора механізму пересування мостового крану.Документ Проектування стріли екскаватора змінної геометрії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Волкова, Валерія ВікторівнаУ кваліфікаційній роботі була запропонована нова конструкція стріли із зміщеною віссю копання, яка дозволяє виконувати розробку грунту в безпосередній близькості від заборів і стін будівель, що дозволить проводити роботи в обмежених міських умовах. У роботі були розглянуті питання розрахунку масових та геометричних параметрів основних виконавчих механізмів екскаватора. Визначенні сили опору копанню ковшем та рукояттю. Визначенні параметри гідроприводу екскаватора, та вибрані його основні елементи.Документ Розробка ковша-дробарки екскаватора ЕТ-20(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бєлозьоров, Дмитро ЮрійовичДипломний проект присвячено вдосконаленню робочого обладнання екскаватора IV розмірної групи. В роботі було розроблено 3D модель ковша – дробарки за допомогою програмі Autodesk Inventor Проведений огляд сучасного додаткового робочого устаткування гідравлічного екскаватора показав, що - дробильні ковші підходять для будь-якого типу екскаватора. У дипломному проекті були розглянуті питання розрахунку основних геометричних параметрів ковша-дробарки. Визначенні сили опору на вузли і деталі дробарки та наведені дослідження навантаженості приводного валу, рухомої щоки, розпірної плити та корпус ковша-дробарки виконані за допомогою створеної 3Д моделі. Результати розрахунків показали, що умови міцності забезпечуються по всьому об'єму елементів робочого устаткування екскаватора. Найбільш напруженими є корпуса ковша-дробарки. Досить значні коефіцієнти запасу міцності, можуть бути основою подальшої оптимізації конструкції та зменшення металоємності. В розділі охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях запропоновані організаційні заходи з охорони праці для машиністів екскаватора.