2014, № 2 (7), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6141
Переглянути
Перегляд 2014, № 2 (7), т. 2 за Ключові слова "338.22:334.012.61-022.51"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Стан та проблеми українського підприємництва за результатами суб’єктивних оцінок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Лігоненко, Л. О.Предметом дослідження є стан , проблеми та перешкоди розвитку підприємництва в Україні. Метою даної статті є аналіз стану розвитку українського підприємництва на основі суб’єктивних даних, тобто результатів опитувань, які проводилися в Україні та є актуальними до теперішнього часу, а також власного дослідження. В процесі дослідження використані методи теоретичного узагальнення і порівняння, аналізу та синтезу (для обробки та інтерпретації результатів анкетного дослідження). Інформаційною базою є результати експертного опитування населення та підприємців України. В результаті проведеного дослідження здійснені оцінки якості українського підприємництва , визначені внутрішні та зовнішні проблеми, які гальмують його розвиток та підвищення ефективності здійснення. Отримані результати мають бути враховані при визначені напрямів удосконалення діяльності Державної службою України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва , в процесі розробки Національної програми підтримки та розвитку підприємництва на 2015 та подальші роки. Суб’єктивні оцінки стану розвитку підприємства поряд з кількісними, статичними показниками є джерелом вагомої інформації, яка має використовуватися органами державної та регіональної влади при визначенні зусиль, спрямованих на активізацію підприємницької активності та покращення якості українського підприємництва. Опитування, які проводилися за останні 5-7 років, є некомплексними, проводилися епізодично та були спрямовані на задоволення інформаційних потреб їх організаторів. В той же час отримана за їх допомогою інформація є достатньо важливою для вирішення багатьох болючих проблем. Проведені опитування демонструють сприйняття підприємництва в суспільстві, високу зацікавленість у започаткування власного бізнесу, яка блокується наявністю багатьох дестимуляторів, перш все інституціонального характеру . Визнаючи важливість проведення системних досліджень підприємництва на основі суб’єктивних даних, викладені пропозиції щодо організації їх проведення в Україні на основі співпраці органів державної влади та провідних дослідницьких університетів.