Кафедра двигунів внутрішнього згоряння
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3850
Переглянути
Перегляд Кафедра двигунів внутрішнього згоряння за Ключові слова "внутрішнє сумішоутворення"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автомобільний двигун потужністю 13 кВт на базі двигуна 1Д 8,2 / 8,7.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Журавель, Олег АнатолійовичМетою проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням 1Д 8,2/8,7 потужністю 13 кВт шляхом застосування системи безпосереднього впорскування палива та використання його як гібридної силової установки на легковому автомобілі. В проекті проведено дослідження конструктивних та режимних параметрів двигуна, розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок та розрахунок на міцність поршня, шатуна та колінчастого валу. Також виконано економічне об- ґрунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були виявлені шляхи підвищення економічних показників двигуна за рахунок використання системи безпосереднього впорскування палива та його використання як гібридної силової установки на легковому автомобілі.Документ Автомобільний двигун потужністю 15 кВт на базі двигуна 1Д 8,2/8,7. Частина 1. Організація робочого процесу з розшаруванням паливоповітряного заряду(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Григоренко, Едуард ОлександровичМетою цього проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням ІД 8,2/8,7 потужністю 15 кВт через впровадження системи безпосереднього впорскування палива та його використання як гібридної силової установки в легковому автомобілі. У межах проекту було досліджено конструктивні та режимні параметри двигуна, проведено розрахунок робочого процесу, кінематичний і динамічний розрахунки, а також розрахунки на міцність поршня, поршневого пальця та поршневого кільця. Крім того, виконано економічне обгрунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були визначені способи підвищення економічної ефективності двигуна завдяки використанню системи безпосереднього впорскування палива та його застосуванню як гібридної силової установки в легковому автомобілі.Документ Мініелектростанція на базі двигуна з іскровим запалюванням та внутрішнім сумішоутворенням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Авраменко, Андрій РомановичМетою дослідження є покращення внутрішньоциліндрових процесів у двотактному двигуні 1Д 8,2/8,7 з іскровим запалюванням оснащеного системою безпосереднього впорскування палива. Об'єкт досліджень – результати розрахунків робочих процесів двотактного двигуна з іскровим запалюванням та безпосереднім впорскуванням палива. Предмет досліджень – індикаторні й ефективні показники двотактного двигуна з іскровим запалюванням та безпосереднім впорскуванням палива, процеси газообміну та внутрішнього сумішоутворення.