Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "адгезія"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підвищення адгезії полімерних матеріалів модифікуванням високочастотними електромагнітними полями в FDM-технологіях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Окунєв, Микола ДенисовичВиконаний аналіз досягнутого рівня застосування адитивних технологій, можливостей існуючих методів 3D-друку та матеріалів, що можуть бути застосовані для виробництва деталей. Проведені експериментальні дослідження та визначені властивості полімерних матеріалів в процесі FDM-друку та модифікування високочастотним електромагнітним полем для підвищення адгезії полімерних матеріалів до платформи. Встановлено, для досягнення високих показників адгезійної міцності ПКМ доцільно проводити модифікуванням високочастотним електромагнітним полем безпосередньо в процесі 3D-друку АБС-пластиками. При цьому доведено, що такий спосіб модифікування забезпечує поліпшення властивостей ПКМ. Рішення даної проблеми відкриє широкі можливості для виробництва конструкційних деталей, забезпечить значне підвищення ефективності машинобудівних підприємств.Документ Підвищення триботехнічних властивостей матеріалів циліндро-поршневої групи нанесенням вакуумно-плазмових покриттів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Приходько, Микола АнатолійовичОб’єкт досліджування – технологія вакуумної конденсації покриття хрому та нітріду титана на поршневі кільця двигунів внутрішнього згоряння. Мета даної роботи - підвищення працездатності двигунів внутрішнього згоряння шляхом нанесення вакуумніх покриттів на деталі циліндро-поршневої групи за рахунок підвищення їх зносостійкості і зменшення коефіцієнта тертя. В роботі вивчено вплив основних параметрів конденсації на властивості вакуумних покриттів хрому та нітриду титану на поршневих кільцях двигунів внутрішнього згоряння. Встановлено, що досліджені покриття є перспективними в плані підвищення працездатності поршневих кілець, а технологія, що є більш безопасною, може бути рекомендована для заміни значно опаснійшої технології гальванічного хромування поршневих кілець. У процесі роботи проведені вимірювання фізико-механічних характеристик, макроскопічний та мікроскопічний аналіз структури, зроблені рекомендації відносно вибирання оптимального режиму нанесення покриттів. Результати досліджень можуть бути використані на виробництві й у науково-дослідних роботах.Документ Підвищення якісних характеристик плазмових покриттів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Михайловська, Олена ВікторівнаВ дипломній роботі виконується дослідження зносостійких покриттів на прес-формах, що працюють при високих температурах. Мета роботи – розробка технології отримання плазмових покриттів з високоякісними технічними характеристиками. Методи дослідження базуються на основних положеннях теорії матеріалознавства про структурний і фазовий склад матеріалів, використовувалися способи отримання газотермічних покриттів, методи дослідження мікроструктури та високі характеристики міцності. В дипломній роботі був вибраний оптимальний спосіб отримання покриття – плазмове напилення, як найперспективніший, тому що висока температура плазмового струменя дозволяє формувати покриття практично з будь-якого матеріалу, якщо його можна отримати в рідкому або високопластичному стані. Аналіз матеріалів, проведений в літературному огляді, дозволив вибрати такий сплав на основі Ni – Cr – B – Si типу СНГН та Al2O3. У дипломній роботі були проведені випробування на знос і міцності зчеплення, виконана оцінка характеристик напилених покриттів та визначені мікроструктур. Розробка рекомендована до впровадження у виробництво на машиноремонтному підприємстві ЦАРЗ (м. Харків).Документ Розробка композитних жаростійких покриттів для деталей газотурбінних двигунів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Юрьєв, Антон ЮрійовичВ дипломній роботі виконується дослідження плазмові покриття з підвищенними якісними характеристиками для термонапружених деталей двигунів. Предмет дослідження – розроблення нових жаростійких порошкових матеріалів для нанесення плазмових покриттів на деталі двигунів транспортних засобів. Мета роботи – визначити характеристики порошкового матеріалу жаростійкого плазмового покриття для збільшення міжремонтного ресурсу термонапружених деталей двигунів. Методи дослідження базуються на основних положеннях теорії матеріалознавства про структурний і фазовий склад матеріалів, перетворення при нагріванні та охолодженні. Оцінювання властивостей матеріалів виконували з використанням методів механічних досліджень, металографічного і структурного аналізів. В дипломній роботі був проведений аналіз порошкових матеріалів з метою одержання жаростійких покриттів. Були проведені дослідження і порівняння отриманих властивостей покриття Al2O3*Cr2O3 з властивостями покриття 30% Ni + ZrO2*CaO. Для вибору жаростійкого покриття опиралися на дослідження наступних властивостей: жаростійкість, міцність з’єднання покриття з основним матеріалом; мікротвердість покриттів; пористість. Проведені дослідження показали, що покриття Al2O3*Cr2O3 має кращі властивості у порівнянні з покриттям 30% Ni + ZrO2*CaO. Розроблене жаростійке покриття рекомендоване до впровадження у виробництво на машиноремонтному підприємстві ЦАРЗ (м. Харків).