2013
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1353
Переглянути
Перегляд 2013 за Ключові слова "автомобiльний транспорт, безпека руху"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Система запобiгання зiткнення автомобiлiв при виконаннi маневру обгону(2013) Подригало, Михайло Абович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Тесля, Володимир ОлеговичСистема для запобігання зіткнення автомобілів при виконанні обгону, що містить датчик поздовжнього ухилу дороги, обчислювач, що складається із блока визначення швидкості зближення з транспортним засобом (ТЗ), блока контролю відхилення поточного прискорення та швидкості ТЗ від прогнозованих значень, блока логіки, сигналізатори заборони та можливості здійснення обгону, яка відрізняється тим, що визначення швидкості зближення з ТЗ та його геометричних параметрів здійснюється двома радарами; розпізнавання дорожніх знаків, які обмежують швидкість руху на ділянці дороги або забороняють обгін здійснюється за допомогою відповідної відеокамери; визначення швидкості та прискорення здійснюється одночасно двома трикоординатними датчиками прискорення, інформація від яких дозволяє одержувати параметри швидкості ТЗ шляхом математичної обробки; передача, на якій здійснюється обгін визначається за допомогою відповідного датчика передачі, що дає можливість враховувати переключення передач під час обгону; додатково встановлено звукові та світлові сигналізатори необхідності збільшення інтенсивності розгону при обгоні, а також сигналізатори можливості безпечного здійснення маневру перестроювання на свою смугу руху; додатково застосовано блок керування гальмуванням, який виконує функції автоматичного гальмування автомобіля у разі виявлення небезпеки зіткнення; до обчислювача додатково включені блоки розпізнавання дорожніх знаків, визначення геометричних параметрів ТЗ або колони з двох і більше ТЗ, визначення потужності двигуна, визначення завантаження ТЗ, визначення максимальної потужності двигуна при поточному технічному стані та якості палива, визначення можливого прискорення та швидкості з урахуванням перемикання передач; є можливість застосування системи запобігання зіткнення на автомобілі, що рухається назустріч ТЗ, який здійснює обгін, та у разі виявлення небезпеки зіткнення - наявність попереджувальних звукових та світлових сигналів для водія або застосування примусового гальмування.Документ Спосiб запобiгання зiткнення автомобiлiв при виконаннi маневру обгону(2013) Подригало, Михайло Абович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Тесля, Володимир ОлеговичСпосіб запобігання зіткнення автомобілів при виконанні маневру обгону, заснований на визначенні відстані до транспортних засобів (ТЗ), що знаходяться на попутній та зустрічній полосах руху, повздовжнього ухилу дороги та прискорення автомобіля, яке може бути досягнуто при даному завантаженні та технічному стані, виходячи з чого визначають можливість безпечного обгону ТЗ, видачі світлової та звукової сигналізації заборони або можливості здійснення обгону, та контролю під час обгону відхилення реальної швидкості та прискорення автомобіля від попередньо прогнозованих значень, який відрізняється тим, що враховується значення швидкості зближення з ТЗ, що рухається в попутному напрямі, та його геометричні параметри; значення поточної та максимально можливої потужності двигуна автомобіля при наявному технічному стані та якості палива; інтенсивність наростання прискорення ТЗ, що здійснює обгін; можливість переключення передачі під час виконання обгону; можливість обгону одразу двох і більше ТЗ; є наявність інформування водія про заборону виконання маневру обгону на ділянках шляху, де обгін заборонений; про можливість безпечного здійснення маневру перестроювання на свою полосу руху наприкінці обгону; є наявність примусового гальмування у разі виникнення безпосередньої небезпеки зіткнення при обгоні; є можливість застосування системи запобігання зіткнення на автомобілі, що рухається назустріч ТЗ, який здійснює обгін, та у разі виявлення небезпеки зіткнення - подача попереджувальних звукових та світлових сигналів для водія або застосування примусового гальмування.