2013
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1353
Переглянути
Перегляд 2013 за Ключові слова "автомобiльнi перевезення, вантажнi"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спосiб визначення технологiї контрейлерних перевезень за допомогою автоматизованої евристичної системи(2013) Шраменко, Наталя Юрiївна; Нагорний, Євген Васильович; Процик, Олександр Петрович1. Спосіб визначення технології контрейлерних перевезень здійснюють з використанням автоматизованого робочого місця (АРМ) оператора логістичного центру термінала та АРМ вузлового диспетчера (ДНЦ), при якому моделюють рух великовантажних автомобілів по електронній мапі, який відрізняється тим, що передбачає формування системи, яка складається з електронно-обчислювальної техніки, апаратних засобів, програмного забезпечення, вхідних параметрів місцевості, а саме комплексу технологічних показників та системи обмежень, ці показники обробляють та використовують у математичних моделях. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що інформація про переміщення завантаженого автомобіля за допомогою GPS-трекера передається одночасно на АРМ оператора терміналу та на АРМ ДНЦ, який формує вантажний потяг зі спеціалізованими платформами для контрейлерних перевезень, що обумовлює взаємоузгодження дій між учасниками перевезення та синхронізацію технологічних операцій. 3. Спосіб за п. 1 і 2, який відрізняється тим, що в системі використовують евристичний алгоритм, при якому в залежності від прийняття системою оптимальних технологій, що характеризуються мінімальним часом переміщення вантажу, система повертається на початковий етап, на якому вхідні дані виключаються і/або доповнюються. 4. Спосіб за п. 1-3, який відрізняється тим, що контрейлерний рух застосовують як у міжнародному, так і у внутрішньому сполученні не в складі контрейлерного потягу, а шляхом включення у склад потягу окремих спеціалізованих вагонів-платформ.Документ Спосiб визначення технологiї роботи автотранспортного пiдприємства при перевезеннi дрiбнопартiонних вантажiв(2013) Шраменко, Наталя ЮрiївнаСпосіб визначення технології роботи автотранспортного підприємства при перевезенні вантажів дрібними партіями з використанням автоматизованого робочого місця (АРМ) оператора логістичного центру, який відрізняється тим, що для визначення технології роботи автотранспортного підприємства на розвізних (збірних) маршрутах з множини альтернатив використовують блоки модуля імітаційного моделювання та модуля прийняття рішення, що враховує критерій, максимальне значення якого характеризує раціональне співвідношення між технологічними та вартісними показниками: , де , - максимальні та мінімальні значення загального пробігу за певний період при роботі автомобілів на розвізних (збірних) маршрутах за технологіями із множини альтернатив ; , - максимальні та мінімальні значення фінансових витрат на експлуатацію та утримання необхідної кількості автомобілів за технологіями із множини альтернатив ; , - загальний пробіг та фінансові витрати при роботі автомобілів на розвізних (збірних) маршрутах за вибраною технологією, при цьому для визначення географічних координат клієнтів використовують пристрій на основі GPS-приймача, а модуль введення інформації забезпечує введення через мережу Інтернет та накопичення замовлень вантажовласників, урахування наявних ресурсів автотранспорту, характеристика рухомого складу на певний період (вантажопідйомність, марка та модель автомобілів, їхня облікова кількість) задається оператором, характеристика та умови обслуговування вантажовласників (матриця відстаней, дислокація клієнтів, їхня кількість, обсяги партій відправки, час подачі транспортного засобу) задаються зовнішньою інформаційною системою, при цьому множина технологій роботи автотранспортного підприємства на розвізних (збірних) маршрутах та рекомендації щодо вибору раціональної технології, що формуються модулем прийняття рішення, відображаються на екрані АРМ оператора.