2013
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1353
Переглянути
Перегляд 2013 за Ключові слова "автомобiльнi перевезення, пасажирськi"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Мобiльна система для монiторингу стану маршрутної мережi великого мiста(2013) Неронов, Сергiй Миколайович; Алексiєв, Олег Павлович; Алексiєв, Володимир ОлеговичМобільна система для моніторингу стану маршрутної мережі великого міста, що складається з супутникової навігаційної системи, інерціальної системи та комунікаційного комплексу, пов'язаних з приладом для зберігання інформації, яка відрізняється тим, що до її складу вводяться додаткові прилади аналізу повітря та радіаційного фону, причому запис інформації з приладів-аналізаторів здійснюється безперервно та циклічно і пов'язується з приладом зберігання інформації.Документ Спосiб визначення технологiї роботи автомобiлiв на розвiзних (збiрних) маршрутах(2013) Нагорний, Євген Васильович; Шраменко, Наталя ЮрiївнаСпосіб визначення технології роботи автомобілів на розвізних (збірних) маршрутах з використанням автоматизованого робочого місця (АРМ) оператора логістичного центру транспортного підприємства (термінала), який відрізняється тим, що для визначення технології роботи автомобілів на розвізних (збірних) маршрутах з множини альтернатив використовують блоки модуля імітаційного моделювання та модуля прийняття рішення, що враховує згорнутий критерій, мінімальне значення якого не перевищує одиницю та характеризує раціональне співвідношення між витратами перевізника та додатковими витратами вантажовласника: , де - максимально допустимі витрати на організацію розвізних (збірних) маршрутів за технологіями із множини альтернатив за умов дотримання встановленого рівня рентабельності перевізника; - мінімальне значення витрат на організацію розвізних (збірних) маршрутів за технологіями із множини альтернатив ; - витрати на організацію розвізних (збірних) маршрутів за вибраною технологією із множини альтернатив ; - додаткові витрати вантажовласників за рахунок застосування надбавки до тарифу за особливі умови їх обслуговування на розвізних (збірних) маршрутах за вибраною технологією із множини альтернатив , при цьому для визначення географічних координат клієнтів використовують пристрій на основі GPS-приймача, а модуль введення інформації забезпечує введення через мережу Інтернет та накопичення замовлень вантажовласників (дислокація та кількість клієнтів, обсяги партій відправки, час підвозу (збору) вантажу), характеристики рухомого складу та розмір надбавки до тарифу задаються оператором чи зовнішньою інформаційною системою; модуль імітаційного моделювання передбачає дотримання рівня рентабельності перевізника та урахування вимог вантажовласників, при цьому множина технологій роботи автомобілів на розвізних (збірних) маршрутах та рекомендації щодо вибору раціональної технології, що формуються модулем прийняття рішення, відображаються на екрані АРМ оператора.Документ Спосiб монiторингу стану маршрутної мережi великого мiста(2013) Неронов, Сергiй Миколайович; Алексiєв, Олег Павлович; Олексiєв, Володимир ОлеговичСпосіб безперервного моніторингу стану маршрутної мережі великого міста, що здійснюють за допомогою обчислювального комплексу, який відрізняється тим, що в процесі моніторингу проводять додатковий аналіз стану повітря та радіаційного фону, що фіксується на носії інформації.