2013
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1353
Переглянути
Перегляд 2013 за Ключові слова "вантажi, характеристика"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматизована система розподiлу вантажопотоку мiж складами вантажного термiнала в умовах невизначеностi(2013) Шраменко, Наталя ЮрiївнаАвтоматизована система розподілу вантажопотоку між складами вантажного термінала в умовах невизначеності, що містить автоматизовані робочі місця операторів окремих складів, диспетчера логістичного центра термінала, з'єднані між собою, з вантажовласниками та з перевізниками засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що містить програмні модулі реалізації сценаріїв вантажопотоків та має блок підтримки рішення, встановлений на кожному автоматизованому робочому місці і виконаний з можливістю визначення раціонального розподілу вантажопотоку між складами вантажного термінала в умовах невизначеності, який враховує обсяг та характеристики вхідного (вихідного) вантажопотоку, виробничі потужності та резерви окремих складів термінала, технічний стан складських механізмів і обладнання та використовує дані, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованого робочого місця диспетчера логістичного центра термінала, за допомогою дворівневої моделі, в якій взаємопов'язані оптимізаційні завдання для першого рівня - кожного складу термінала і для другого рівня - диспетчера логістичного центра термінала: - модель першого рівня , при обмеженнях: де - можливий прибуток г-го складу, грн; - ставка плати за вивантаження (навантаження) 1 т вантажу, грн/т; - коефіцієнт, що враховує стан технічного оснащення складів; - кількість вантажу, що планується до вивантаження (навантаження) на і-ому складі за зміну, т ; - вартість простою автомобіля під розвантаженням (навантаженням), грн/год.; - оцінка продуктивності складу його оператором, т/год.; - середня вантажопідйомність автомобіля, т; - коефіцієнт використання вантажопідйомності автомобіля; - вартість 1 години роботи вантажно-розвантажувального механізму (НРМ) j-го типу, грн/год.; - кількість НРМ j-го типу на i-му складі, од.; - тривалість зміни, год.; - вартість 1 години непродуктивного простою НРМ j-го типу, грн/год.; - планований обсяг вхідного (вихідного) вантажопотоку на терміналі, т; - модель другого рівня де - сумарні витрати, пов'язані з простоєм автомобілів під вантажними операціями та з роботою НРМ на складах термінала; при обмеженнях .