Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "витрати"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищення ефективності доставки молочної сировини для агропромислового виробництва ТМ «Молокія» у приміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Коровінський, Микола ІгоровичОб'єкт дослідження – процес доставки молочної сировини для агропромислового виробництва ТМ «Молокія». Мета роботи – підвищення ефективності доставки молочної сировини для агропромислового виробництва ТМ «Молокія» у приміському сполученні. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що значний вплив на організацію доставки молочної сировини на підприємства з переробки внесли зміни в структурі виробництва та переробки молока, поступове запровадження новітніх вимог-стандартів. Вибір раціональної технології доставки молочної сировини (від виробника до агропромислового підприємства з виробництва молока) запропоновано визначати оціночним показником сумарних витрат, що враховують суму витрат по кожному технологічному елементу відповідних трьох варіантів доставки. Розроблено ПФЕ для 3 вхідних параметрів, який складається з 8 серій дослідів. При цьому були використані різні комбінації параметрів зовнішнього впливу. Результати отриманих значень ефекту показали, що найбільш ефективний є «Варіант 2» при порівнянні з «Варіант 1» з рівнем ефекту у розмірі 54078 гривень при максимальному значенні обсягу завезення від ферми, кількості відправників молочної сировини та мінімальному значенні відстані перевезень сировини. При тих же умовах «Варіант 3» дає найбільше значення ефекту у розмірі 52198,50 гривень при порівнянні з «Варіант 1». Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту зі спеціалізованими автомобілями-цистернами. Керівництво ПРАТ «Тернопільський молокозавод» для агропромислового виробництва ТМ «Молокія» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IV кварталі 2023 р.Документ Підвищення ефективності транспортного обслуговування повітряних суден на летовищах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Боліхов, Павло ВолодимировичМета роботи - підвищення ефективності транспортного обслуговування повітряних суден на летовищах України за рахунок раціонального розподілу транспортних ресурсів та резервів провізних та обслуговуючих спроможностей. Об’єкт дослідження - процес доставки вантажів та обслуговування повітряних суден на летовищах України. Предмет дослідження - вплив запропонованих рішень по визначенню раціонального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на витрати. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено алгоритм раціонального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на летовищах України, що базується на результатах імітаційного моделювання процесу обслуговування повітряних суден при різних умовах обслуговування (час доби та природно-кліматичних умов, що впливають на час обслуговування повітряного судна та на час руху транспортних засобів по маршрутах перевезень). Розроблено технологію обслуговування повітряних суден на летовищах України. Визначене значення економічного ефекту, що може бути отриманий у разі впровадження результатів дослідження склало 1800 грн за один цикл обслуговування. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для виконання науково-дослідної роботи № 08-53-21 «розробка енергоефективного машинного комплексу для транспортного забезпечення Збройних Сил та Національної Гвардії України» за замовленням МОН України.Документ Підвищення ефективності транспортного процесу в умовах впровадження раціональних тарифних схем на маршрутах МПТ м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шелест, Максим СергійовичОб'єкт дослідження – процес збирання та транспортування врожаю цукрового буряку з полів ФГ «Восход А». Мета роботи – підвищення ефективності роботи збирально-транспортного комплексу з виробництва цукрового буряку ФГ «Восход А» за рахунок залучення причепу-перевантажувача. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що пошук шляхів зменшення витрат у процесі збирання і збереження технологічних якостей цукрового буряку, зниження вартості збирання має ґрунтуватися на комплексному підході до вирішення всіх питань, що пов’язані зі збиранням, транспортуванням і переробкою бурякової сировини із застосуванням сучасних технологічних засобів у сфері сільськогосподарського виробництва. Розроблена математична модель транспортних процесів під час збору врожаю цукрового буряку, що враховує рівність продуктивності групи бурякозбиральних комбайнів, причепа-перевантажувача та необхідної кількості транспортних засобів. Розраховано економічний ефект від роботи ЗТК в складі автомобілю КамАЗ-55102 та ПП ТОНАР ПТ4, який склав 7658 грн. при роботі на полі №4, а мінімальний позитивний – в складі автомобілю КамАЗ-5320 з причепом ГКБ-8350 та причепу-перевантажувача HAWE RUW2500T, який склав 17 грн. при роботі на полі №5. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ФГ «Восход А» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2022 р.Документ Розробка теоретичних основ технології наземного транспортного забезпечення на летовищах України. Частина 3. Розробка технології визначення оптимального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на летовищах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Запорожець, Альона СергіївнаМета роботи: підвищення ефективності транспортного забезпечення на летовищах України за рахунок оптимального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна. Об’єкт дослідження: процес доставки вантажів для обслуговування повітряних суден на летовищах України. Предмет дослідження: вплив раціональних рішень по визначенню оптимального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на витрати на доставку вантажів. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено алгоритм визначення оптимальної кількості транспортних засобів. Кількість транспортних засобів визначається за двома варіантами – одиничний автомобіль та модульна конструкція. Розроблено технологію визначення оптимального розподілу транспортних ресурсів для підготовки повітряного судна на летовищах України, що базується на запропонованому алгоритмі визначення оптимальної кількості транспортних засобів. Кількість транспортних засобів визначається за двома варіантами – одиничний автомобіль та модульна конструкція. Визначено економічний ефект, а також ефект від зниження загального пробігу рухомого складу, та ефект від зниження загального часу роботи рухомого складу. Значення відповідних видів ефектів склали 2048 грн, 106 км, 3,97 години. Рекомендації по впровадженню: результати проведених досліджень можуть бути використані для виконання науково-дослідної роботи № 08-53-21 «розробка енергоефективного машинного комплексу для транспортного забезпечення Збройних Сил та Національної Гвардії України» за замовленням МОН України.