Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "економічний ефект"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення раціональних схем доставки швидкопсувних вантажів на маршрутах Україна - Польща(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Приходько, Андрій ЮрійовичОб’єкт: процес доставки швидкопсувних вантажів на маршрутах Україна – Польща. Мета: визначення раціональної схеми доставки швидкопсувних вантажів на маршрутах Україна – Польща за мінімальними витратами. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Запропоновано методику визначення технології підвищення ефективності доставки швидкопсувних вантажів, на експорт з України до Польщі. Це дозволяє вибрати комбінацію параметрів після обчислення сумарних витрат. В результаті оцінки ефекту визначили, що «Схема 1» (доставка швидкопсувних вантажів відбувається зі складу укрупнення на території України до одержувачів на території Польщі без участі складу розподілення) набула найменшого значення сумарних витрат майже у всьому діапазоні коливань заданих параметрів. Виключенням є «Схема 2» (участь складів укрупнення на території України та розподілення на території Польщі), яка більш ефективна при мінімальних обсягах замовлень та мінімальних відстанях перевезень в міжнародному сполученні, але при максимальній кількості замовників – ефект склав 1996,2 гривень. «Схема 3» ( збір ШПВ у відправників автомобілем великої вантажності на території Україна, доставка до складу розподілення на території Польщі) має значні сумарні витрати при всіх значеннях параметрів впливу в порівнянні з іншими двома схемами. Керівництво компанії Кернел-Трейд прийняло до розгляду питання впровадження результатів у 2023 році. Результати проведених досліджень можуть бути використані для роботи компаній, що надають послуги доставки швидкопсувних вантажів як на експорт з України в Польщу, так і на імпорт в Україну.Документ Розробка теоретичних основ технології наземного транспортного забезпечення на летовищах України. Частина 1. Побудова ефективної розподільчої системи для обслуговування повітряних суден на летовищах України.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кондратенко, Денис АндрійовичОб'єкт дослідження – процес постачання ресурсів від постачальника до повітряного судна. Мета роботи – підвищення ефективності процесу наземного транспортного обслуговування повітряних суден шляхом формування раціональної розподільчої системи. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Для ефективного транспортного обслуговування повітряних суден запропоновано використовувати розподільчий центр та модульний транспортний засіб. Модульний транспортний засіб виконує перевезення ресурсів для обслуговування повітряних суден територією летовища за маятниковими маршрутами. За результатами розрахунків встановлено, що використання запропонованого варіанту системи обслуговування повітряних суден доцільне при заданих вихідних даних. Запропонована модель зменшує витрати на забезпечення повітряних суден в середньому на 37 % в рік, що становить 33343788,97 грн. Результати роботи будуть використані в держбюджетній науково – дослідній роботі за замовленням МОН України на тему: «Розробка енергоефективного машинного комплексу для транспортного забезпечення Збройних сил та Національної гвардії України».Документ Розробка теоретичних основ технології наземного транспортного забезпечення на летовищах України. Частина 2. Визначення раціональної моноцентричної розподільчої системи обслуговування повітряних суден на летовищах України.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бондаренко, Катерина ВячеславівнаОб'єкт дослідження – процес перевезення вантажів, необхідних для наземного транспортного забезпечення на летовищах України в міжміському сполученні. Мета роботи – підвищення ефективності наземного транспортного забезпечення на летовищах за рахунок визначення раціональної моноцентричної розподільчої системи обслуговування повітряних суден на летовищах України. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Визначено рівень впливу параметрів функціонування моноцентричної розподільчої системи обслуговування повітряних суден на летовищах України: найбільш впливовим на загальні витрати є обсяг постачання вантажів. При збільшенні цього параметру рівень оціночного показника збільшується в 2,5 рази, а найменший вплив мають кількість складів та площа обслуговуванні для «Схема 1» – 2%. Запропоновано визначити економічний ефект як різницю між загальними витратами на доставку вантажу за двома схемами доставки – схема побудови маятникових маршрутів доставки вантажів «Схема 1» та схема побудови розвізних маршрутів доставки вантажів «Схема 2». Загальні витрати за всіма варіантами в «Схемі 2» мають більші значення ніж при «Схемі 1» в незалежності від зміни значень параметрів впливу – відстані перевезення та обсягу постачань. Це говорить про те, що запропонована моноцентрична розподільча система обслуговування повітряних суден на летовищах України за схемою побудови маятникових маршрутів «Схема 1» має бути впроваджена, тому що має менші витрати на виконання цього процесу ніж при прямому постачанні палива до літаків.Документ Розробка теоретичних основ технології складського забезпечення при обслуговуванні повітряних суден на летовищах України. Частина 1. Формування раціональної організації роботи складської системи при обслуговуванні повітряних суден на летовищах України.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Болховітін, Дмитро ОлександровичОб'єкт дослідження – процес організації складської системи при обслуговуванні повітряних суден. Мета роботи – зниження витрат на організацію роботи складської системи підприємства за рахунок впровадження раціональної технології обслуговування замовлень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Запропоновано методику визначення раціональної організації роботи складської системи при обслуговуванні повітряних суден на летовищах України, яка дозволяє, розрахувавши сумарні витрати, вибирати комбінацію параметрів. Результати визначення ефекту показали, що другий варіант (збільшення кількості робітників) буде мати максимальний ефект (634,35 гривні) при порівнянні з першим при мінімальних значення інтенсивностей відповідних потоків вантажу. Третій варіант (збільшення кількості НРМ) в порівнянні з першим є максимально ефективним (468,3 гривень) при збільшенні інтенсивності внутрішнього потоку вантажу до максимального рівня. А при порівнянні другого та третього варіантів ефект від’ємний для третього при збільшенні інтенсивності вхідного потоку, максимальний ефект при цьому складає 584,9 гривень. Розроблена методика може бути прийнята в роботі складських систем летовищ України при обслуговуванні повітряних суден, як цивільної так й військової авіації.Документ Формування раціональної технології доставки зернових вантажів у контейнерах на маршрутах Україна - Європа(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Бурменко, Вадим СергійовичОб'єкт дослідження – процес доставки зернових вантажів у контейнерах на маршрутах Україна – Європа. Мета роботи – визначення раціональної технології доставки зернових вантажів у контейнерах на маршрутах Україна – Європа за рахунок ефективного використання ресурсів підприємства. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Запропоновано методику визначення раціональної технології доставки зернових вантажів у контейнерах на маршрутах Україна – Європа, яка дозволяє, розрахувавши сумарні витрати, вибирати комбінацію параметрів. Результати визначення ефекту показали, що друга технологія (перевезення зернового вантажу у контейнерах залізничним магістральним транспортом) являється менш витратна порівнюючи її з «Технологією 1» (перевезення зернового вантажу у вагонах зерновозах залізничним магістральним транспортом), при всіх комбінаціях значень параметрів впливу, при цьому найбільший ефект складає 32195,10 гривень. Найбільший ефект при всіх можливих комбінацій порівняння складає 52874,60 гривень – при використанні «Технології 2» в порівнянні з «Технологією 3» (перевезення зернового вантажу у контейнерах автомобільним магістральним транспортом) при максимальних значеннях відстаней перевезення та мінімальному обсязі замовлення зернового вантажу. Керівництво компанії «Global Ocean Link» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2023 році. Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи підприємств, які надають послуги по доставці зернових вантажів, в тому числі в контейнерах, на експорт з України в Європу.