Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "ефективність"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна – Чехія(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Ярошенко, Євген ВолодимировичМета роботи – підвищення ефективності автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна – Чехія через пункт пропуску Ягодин за рахунок впровадження технології тайм-слотування. Об'єкт дослідження – процес автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна – Чехія через пункт пропуску Ягодин. Метод дослідження – аналітично-практичний. У роботі на підставі визначеного критерію ефективності, побудовано математичну модель процесу автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна – Чехія, яка враховує використання технології тайм-слотування. Впровадження на практиці запропонованих у роботі рішень підвищить ефективність автомобільних перевезень одягу у сполученні Україна - Чехія через пункт пропуску Ягодин з можливим отриманням річного технологічного ефекту, який буде складати від 4,4 до 5,8 годин на одну їздку (16,2 %). Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані транспортними підприємствами, які займаються автомобільними перевезеннями вантажів у міжнародному сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності автомобільних перевезень соняшникової олії на маршруті Полтава-Рівне(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бабенко, Карина СергіївнаМета роботи – підвищення ефективності автомобільних перевезень соняшникової олії на маршруті Полтава - Рівне за рахунок впровадження логістичних центрів. Об'єкт дослідження – пpoцeс перевезення соняшникової олії на маршруті Полтава - Рівне. Метод дослідження – аналітично-практичний. У роботі на підставі обраного і обґрунтованого критерію ефективності (витрати на перевезення) побудовано математичну модель процесу перевезення соняшникової олії у міжміському сполученні яка враховує використання логістичних центрів та можливість організовувати перевезення як по прямому варіанту так і по варіанту через логістичний центр. Представлена у роботі математична модель процесу перевезення досить точно описує процес перевезення, а прийняті у роботі рішення дозволять зменшити витрати на перевезення соняшникової олії. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, що займаються автомобільними перевезеннями у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності доставки молочної сировини для агропромислового виробництва ТМ «Молокія» у приміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Коровінський, Микола ІгоровичОб'єкт дослідження – процес доставки молочної сировини для агропромислового виробництва ТМ «Молокія». Мета роботи – підвищення ефективності доставки молочної сировини для агропромислового виробництва ТМ «Молокія» у приміському сполученні. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що значний вплив на організацію доставки молочної сировини на підприємства з переробки внесли зміни в структурі виробництва та переробки молока, поступове запровадження новітніх вимог-стандартів. Вибір раціональної технології доставки молочної сировини (від виробника до агропромислового підприємства з виробництва молока) запропоновано визначати оціночним показником сумарних витрат, що враховують суму витрат по кожному технологічному елементу відповідних трьох варіантів доставки. Розроблено ПФЕ для 3 вхідних параметрів, який складається з 8 серій дослідів. При цьому були використані різні комбінації параметрів зовнішнього впливу. Результати отриманих значень ефекту показали, що найбільш ефективний є «Варіант 2» при порівнянні з «Варіант 1» з рівнем ефекту у розмірі 54078 гривень при максимальному значенні обсягу завезення від ферми, кількості відправників молочної сировини та мінімальному значенні відстані перевезень сировини. При тих же умовах «Варіант 3» дає найбільше значення ефекту у розмірі 52198,50 гривень при порівнянні з «Варіант 1». Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту зі спеціалізованими автомобілями-цистернами. Керівництво ПРАТ «Тернопільський молокозавод» для агропромислового виробництва ТМ «Молокія» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IV кварталі 2023 р.Документ Підвищення ефективності транспортного процесу в умовах впровадження раціональних тарифних схем на маршрутах МПТ м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шелест, Максим СергійовичОб'єкт дослідження – процес збирання та транспортування врожаю цукрового буряку з полів ФГ «Восход А». Мета роботи – підвищення ефективності роботи збирально-транспортного комплексу з виробництва цукрового буряку ФГ «Восход А» за рахунок залучення причепу-перевантажувача. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що пошук шляхів зменшення витрат у процесі збирання і збереження технологічних якостей цукрового буряку, зниження вартості збирання має ґрунтуватися на комплексному підході до вирішення всіх питань, що пов’язані зі збиранням, транспортуванням і переробкою бурякової сировини із застосуванням сучасних технологічних засобів у сфері сільськогосподарського виробництва. Розроблена математична модель транспортних процесів під час збору врожаю цукрового буряку, що враховує рівність продуктивності групи бурякозбиральних комбайнів, причепа-перевантажувача та необхідної кількості транспортних засобів. Розраховано економічний ефект від роботи ЗТК в складі автомобілю КамАЗ-55102 та ПП ТОНАР ПТ4, який склав 7658 грн. при роботі на полі №4, а мінімальний позитивний – в складі автомобілю КамАЗ-5320 з причепом ГКБ-8350 та причепу-перевантажувача HAWE RUW2500T, який склав 17 грн. при роботі на полі №5. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ФГ «Восход А» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2022 р.Документ Розробка ефективної схеми доставки вантажів у контейнерах з Китаю в Україну в умовах військового стану(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Кісіль, Володимир ВіталійовичОб'єкт дослідження - процес доставки вантажів у контейнерах в напрямку Китай – Україна. Предмет дослідження - вплив параметрів системи доставки вантажів у контейнерах та ресурсних обмежень на питомі витрати на доставку вантажів з Китаю в Україну з урахуванням ризиків. Мета роботи – підвищення ефективності доставки вантажів у контейнерах в напрямку Китай – Україна за рахунок розробки ефективної схеми доставки вантажів у контейнерах з Китаю в Україну в умовах військового стану. Метод дослідження – математичне моделювання. В результаті аналізу літературних і Інтернет джерел визнечено, що нагальним питанням є розробка та впровадження раціональних технологій доставки вантажів для забезпечення гнучкості та адаптивності системи в умовах ризику. Запропоновано математичну модель, яка дозволяє врахувати ресурсні обмеження учасників доставки та можливі ризики. Серед альтернативних схем доставки вантажів у контейнерах в напрямку Китай – Україна обрано ефективну схему Китай – Польща - Україна. Економічний ефект від вибору схеми доставки вантажів у контейнерах з урахуванням ціни ризику, складає 1755 ум.од./конт. при перевезенні 160 т, при цьому замовлення на доставку надходять з інтервалом 15 год. при середньому значенні переробних потужностей елементів системи 250 т/год. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації доставки вантажів у контейнерах в напрямку Китай – Україна.Документ Управління стратегічним розвитком вантажних АТП (на прикладі ВАТ «АТП-16363»)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сальніков, Єгор КостянтиновичОб'єкт дослідження – процес управління стратегічним розвитком Харківського ТДВ «АТП 16363» на ринку вантажних перевезень. Мета роботи – підвищення ефективності функціонування Харківського ТДВ «АТП 16363» на ринку вантажних перевезень за рахунок вибору раціональної стратегії розвитку. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що відсутність стратегічних планів призвела до роздроблення підприємств та їх банкрутства. Більшість ПАТ мають на балансі транспортні засоби зі значним строком експлуатації, що значно збільшує матеріальні та трудові некорисні витрати і підприємства не мають змоги придбати новий рухомий склад. Так підходи до вибору стратегій повинні включати прогнозування розвитку зовнішнього середовища та оцінку потенціалу підприємства. Обрано стратегію, що пов’язана з розвитком системи перевезень тарно-штучних вантажів при обслуговуванні замовників транспортних послуг ТДВ «АТП 16363» по території України. Згідно розроблених регресійних моделей, значимими факторами, що впливають на прибуток підприємства є коефіцієнт використання пробігу автомобілів на маршрутах, обсяг перевезення вантажів та час роботи в наряді. В рамках системи обмежень прибуток підприємства від перевезення партії вантажу коливається в межах від 5,92 до 2261,19 грн/т. Можливий економічний ефект від впровадження стратегії щодо розвитку системи перевезень становить 250,92 грн. на 1 т перевезеного вантажу. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТДВ «АТП 16363» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2022 р.