Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "зупинний пункт"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Підвищення доступності транспортного обслуговування населення Салтівського масиву м. Харкова на основі синхронізації маршрутного розкладу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Азімов, Костянтин НазіржоновичМета дослідження – підвищення доступності транспортного обслуговування населення Салтівського масиву на основі синхронізації маршрутного розкладу. Об’єкт дослідження – процес формування раціонального розкладу руху на маршрутах Салтівського масиву. Предмет дослідження – вплив розкладу руху на ефективність роботи маршрутів Салтівського масиву. Виділено структурний контур впливу часу очікування на показники ефективності транспортного процесу, що логічно описує послідовність формування значень локальних критеріїв оцінки доцільності їх впровадження. Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику формування раціонального графіка руху на автобусному маршруті №204е «ст. м. Індустріальна – вул. Наталії Ужвій» та тролейбусних маршрутах №24 «ст. м. Академіка Барабашова – 602-й мікрорайон» та №34 «Східна Салтівка – вул. Героїв Праці». Запропоновані керуючі заходи спрямовані на визначення раціонального розкладу руху на основі оцінки зміни часу очікування транспорту на зупинці та пасажиропотоку в цілому, що виступають в якості критерію економічної оцінки ефективності рішень. Впровадження запропонованого графіка руху реалізовано шляхом практичної адаптації результатів моделювання перерозподілу основного обсягу пасажирів між суміжними маршрутами сполучення. Оцінка отриманого ефекту визначила, що річний економічний ефект від впровадження заходів складає 1039,82 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки – 366,16 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,22. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності транспортного процесу в умовах впровадження раціональних тарифних схем на маршрутах МПТ м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бакаєв, Микита СергійовичОб’єкт дослідження – процес формування раціональної тарифної структури на автобусних маршрутах МПТ. Предмет дослідження – вплив тарифної структури на ефективність роботи автобусних маршрутів МПТ. Мета дослідження – підвищення ефективності транспортного процесу функціонування автобусних маршрутів МПТ в умовах тарифної конкуренції. Метод дослідження – аналітичний. Виділено структурний контур впливу тарифних структур на показники ефективності транспортного процесу, що логічно описує послідовність формування значень локальних критеріїв оцінки доцільності їх впровадження для базових варіантів застосування диференційних методів збору оплати. Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику формування раціональної тарифної структури на маршрутах №119е «пр. Перемоги – Аеропорт», №97е «ст. м. Держпром – вул. Беркоса» та №282е «ст. м. Холодна Гора – пр. Перемоги». Запропоновані керуючі заходи спрямовані на визначення раціонального тарифу на основі оцінки зміни обсягу доходів та собівартості, що виступають в якості критерію економічної оцінки ефективності рішень. Впровадження запропонованих тарифних структур реалізовано шляхом практичної адаптації результатів моделювання перерозподілу додаткового обсягу перевезень пасажирів між суміжними маршрутами сполучення. Оцінка отриманого ефекту визначила, що річний економічний ефект від впровадження заходів складає 1681,7 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки – 6726,8 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає – 0,748. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення якості обслуговування пасажирів в транспортно-пересадочному вузлу «ст. м. Холодна Гора» на основі стабілізації часових параметрів маршрутного потоку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Нго, Чи ДатОб’єкт дослідження: процес технологічної взаємодії суб’єктів наземного приміського пасажирського автомобільного транспорту в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Предмет дослідження: вплив стабілізації часових параметрів перебування автобусів приміського сполучення в зупинних пунктах на якість транспортного обслуговування пасажирів в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Мета дослідження: удосконалення транспортного обслуговування пасажирів приміського пасажирського транспорту при реалізації міжмаршрутних пересадок в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Метод дослідження – аналітичний. Виділено структурний контур впливу ризиків дестабілізації технологічних операцій та процесів на якість транспортного обслуговування пасажирів при здійсненні пересувань через ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику визначення раціональних часових параметрів організації руху на приміському маршруті №1592 ДП «Холодна Гора» - смт. Пісочин (Мобіль)». Ефект отриманий за рахунок скорочення часу поїздки та часу очікування в ТПВ. Отриманий ефект відноситься то соціального ефекту який отримують пасажири. На основі трансформації соціального ефекту в фінансовий результат визначено, що річний економічний ефект від зниження витрат часу пасажирами на пересування склав 817 тис. грн., чистий приведений соціальний ефект за чотири роки – 1,616 млн. грн., індекс прибутковості проекту складає 2,75. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення.