Выпуск 74
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1707
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 74 за Ключові слова "629.113"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВИТРАТ ПЕРЕОБЛАДНАНОГО НА МЕТАНОВЕ ПАЛИВО ЛЕГКОВОГО АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Дем’янчук, Я. М.; Демьянчук, Я. М.; Demianchuk, Ya.Наведено аналіз експлуатаційних витрат некомерційних легкових автомобілів, переобладнаних для використання як палива стиснутого природного газу. Проаналізовано можливі переваги і незручності при експлуатації таких автомобілів та доцільність переобладнання.Документ ВИКОРИСТАННЯ ГІБРИДНОЇ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ПОСЛІДОВНОГО ТИПУ НА МІСЬКИХ АВТОБУСАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Тімков, О. М.; Луцик, А. П.; Сахно, В. П.; Тимков, О. Н.; Луцик, А. П.; Sakhno, V.; Timkov, O.; Lutsyk, A.Впровадження гібридної силової установки у міський транспорт може значно зменшити проблеми, викликані в міських районах, завдяки використанню інноваційних технологій і технологій транспортних засобів. Розроблення математичних моделей для проектування автомобілів з гібридними силовими установками приводить до скорочення часу та зменшення витрат.Документ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МОМЕНТУ ОПОРУ ПОВОРОТУ ЗАДНЬОЇ ОСІ НАПІВПРИЧЕПА ГІБРИДНОГО АВТОПОЇЗДА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Босенко, В. М.; Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тимков, О. Н.; Босенко, В. Н.; Sakhno, V.; Poliakov, V.; Timkov, O.; Bosenko, V.Визначено кути нахилу осі шворня керованих коліс задньої осі напівпричепа, за яких як ваговий стабілізуючий момент, так і момент бічних реакцій досягають свого максимального значення. Ці моменти необхідно враховувати при визначенні потужності електродвигуна, який використовують для повороту керованих коліс напівпричепа гібридного автопоїзда.Документ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМ ОБСТЕЖЕННЯ ПАСАЖИРОПОТОКІВ НА МІСЬКИХ АВТОБУСНИХ МАРШРУТАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Рубан, Д. П.; Підгорний, М. В.; Рубан, Г. Я.; Рубан, Д. П.; Подгорный, М. В.; Рубан, Г. Я.; Ruban, D.; Pidhornyi, M.; Ruban, H.Проведено аналіз сучасних електронних систем обстеження пасажиропотоків. Наведено їх переваги та недоліки. Доведено ефективність застосування сучасних методів ав-томатизованого обстеження пасажиропотоків міських автобусних маршрутів. Наведено критерії точності автоматизованих методів обстеження пасажиропотоків та рекомендації щодо їх обчислення.Документ ИДЕНТИФИКАЦИЯ ПАРАМЕТРА ДЕМПФИРОВАНИЯ ПНЕВМОПОДВЕСКИ ГОРОДСКОГО АВТОБУСА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Мисько, Е. М.; Місько, Є. М.; Misko, E.Определены характеристики демпфирования пневматической подвески колесного транспортного средства (КТС) на основе сопоставления результатов натурного эксперимента и результатами математического моделирования колебаний системы, отвечающих условиям эксперимента.Документ ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВИТРАТ ПРИ ВИКОРИСТАННІ СТАНДАРТНИХ ПАЛИВ І ГАЗУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Дикун, Т. В.; Плитус, А. М.; Дыкун, Т. В.; Плытус, А. М.; Dykun, T.; Plytus, A.Проводиться порівняльний аналіз експлуатаційних витрат, які виникають при ви-користанні для живлення двигуна внутрішнього згоряння стандартних палив і стиснутого та зрідженого газу. Згідно результатів досліджень найбільше змінюються витрати на пальне, ремонт і технічне обслуговування автомобілів.