Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3899
Переглянути
Нові надходження
Документ Дослідження схем організації дорожнього руху на перехресті з круговим рухом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Старікова, Анастасія ЄвгеніївнаМета роботи - вибір організаційного рішення на перехрестях з круговим рухом на вулично-дорожніх мережах міст на основі визначення показників ефективності дорожнього руху. Об'єкт дослідження – процес дорожнього руху на перехрестях з круговим рухом. Метод дослідження – натурны спостереження, імітаційне моделювання, аналітичний. У кваліфікаційній роботі розглянуто питання щодо аналізу сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя б-р Batıkent – б-р Başkent в м. Анкара (Турція) побудовано імітаційні моделі перехрестя в двох варіантах із світлофорним регулюванням на перехресті, з круговим рухом та саморегульоване перехрестя. Це дозволило зробити оцінку ефективності застосування.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці вул. Дванадцятого Квітня в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Поліщук, Тамара ВіталіївнаМета роботи - підвищення ефективності функціонування ділянки вул. Дванадцятого Квітня в м. Харків. Об'єкт дослідження – рух транспорту на ділянці вул. Дванадцятого Квітня в м. Харків. Метод дослідження – натурних спостережень, імітаційне моделювання, аналітичний. У кваліфікаційній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху (ОДР) та методів дослідження дорожнього руху. На основі результатів аналізу сучасних програмних продуктів моделювання руху транспорту обґрунтовано доцільність використання програмного продукту VISSIM. За результатами натурного обстеження в роботі розроблено схему ОДР на ділянці вул. Дванадцятого Квітня в м. Харків. На основі результатів обстеження інтенсивності руху та складу транспортного потоку та замірів геометрії ділянки з використанням програмного продукту VISSIM розроблено імітаційну модель руху транспортних засобів (ТЗ), що дозволило провести оцінку ефективності існуючого та запропонованого варіантів організації руху транспорту на ділянці.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Олександрівський –просп. Архітектора Альошина у м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Дрюк, Анастасія ОлександрівнаМета роботи - підвищення ефективності функціонування перехрестя просп. Олександрівський – просп. Архітектора Альошина у м. Харків. Об'єкт дослідження – рух транспорту на перехресті просп. Олександрівський – просп. Архітектора Альошина у м. Харків. Метод дослідження – натурних спостережень, імітаційне моделювання, аналітичний. У кваліфікаційній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху (ОДР) та методів дослідження дорожнього руху. На основі результатів аналізу сучасних програмних продуктів моделювання руху транспорту на перехрестях обґрунтовано доцільність використання програмного продукту VISSIM. За результатами натурного обстеження в роботі розроблено схему ОДР на перехресті просп. Олександрівський – просп. Архітектора Альошина у м. Харків. На основі результатів обстеження інтенсивності руху та складу транспортного потоку та замірів геометрії перехрестя з використанням програмного продукту VISSIM розроблено імітаційну модель руху транспортних засобів (ТЗ) на даному перехресті, що дозволило провести оцінку ефективності існуючого та запропонованого варіантів організації руху транспорту на перехресті.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Перемоги - просп. Людвіка Свободи у м. Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Стрілець, Дмитро ВолодимировичОб’єктом дослідження є процес дорожнього руху на перехресті просп. Перемоги – просп. Людвіка Свободи у місті Харкові. Предмет дослідження — вплив організації дорожнього руху на перехресті на безпеку руху та втрати транспортного часу. Мета — поліпшення ефективності та безпеки дорожнього руху на даному перехресті. Методи дослідження: натурні обстеження, аналітичні. Огляд літературних та інтернет-джерел показує, що найнебезпечнішими елементами вулично-транспортної системи Харкова є перехрестя. Взаємодія транспортних потоків з різних напрямків на перетинанні в одному рівні спричинює великі затримки руху транспортних засобів, пасажирів та пішоходів. В даній роботі зроблено аналіз поточного стану функціонування дпного перехрестя та за результатами аналізу запропоновано дещо змінити параметри світлофорного регулювання на даному перехресті. Отримані результати: розроблено заходи з поліпшення організації дорожнього руху на перехресті, результатами впровадження може бути соціальний ефект від певного зниження затримок транспортних засобів, втрати часу водіїв, пішоходів і пасажирів.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті магістральних вулиць м. Кривий Ріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Штацька, Марина ОлександрівнаОб’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа південної частини Покровського району міста Кривий Ріг та транспортні потоки на ній. Мета – удосконалення організації дорожнього руху у південній частині Покровського району міста Кривий Ріг. Метод дослідження – натурні спостереження, математичне моделювання, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено порівняння результатів моделювання функціонування перехрестя ВДМ в одному рівні при різних організаційних рішеннях; запропоновані два організаційних рішення перехрестя ВДМ в одному рівні – альтернативні режими регулювання; запропонована оптимізація роботи світлофорного об’єкту на перетинанні ВДМ в одному рівні в м. Кривий Ріг; розроблено рекомендації щодо вибору організаційного рішення перетинання ВДМ в одному рівні. Рекомендації з впровадження – розроблену схему організації дорожнього руху на перетинанні ВДМ в одному рівні можна рекомендувати для органів місцевого в м. Кривий Ріг. Область застосування – вулично-дорожня мережа міста.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці дороги Н-26. Частина 2. Розробка заходів з підвищення безпеки дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Філоненко, Іван ВолодимировичОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці автомобільної дороги Н-26 Чугуїв – Мілове від кордону Куп’янського району до м. Куп’янськ. Предмет дослідження – вплив параметрів умов руху на рівень безпеки дорожнього руху на дорозі. Мета роботи – розробка заходів з удосконалення організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги для забезпечення необхідного рівня безпеки руху. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати – проведено аналіз ефективності застосування технічних засобів регулювання для підвищення рівня безпеки руху дорогою, запропоновано заходи з реконструкції ділянки дороги, задля зниження вірогідності скоєння ДТП, визначено необхідні обсяги капітальних та експлуатаційних витрат. Рекомендації з впровадження – розроблені заходи можуть бути впроваджені при реконструкції та ремонту досліджуваної автомобільної дороги. Область застосування – транспорт. Соціальна ефективність – при впровадженні запропонованих заходів кількість ДТП, на досліджуваній ділянці, має зменшитись.Документ Розробка заходів з удосконалення організації дорожнього руху на перехресті в місті Гамбург Німеччина(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Осетров, Максим ВладиславовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вулично-дорожньої мережі міста Гамбург. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті в одному рівні. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху перехресті в одному рівні на основі управління параметрами світлофорного регулювання. Метод дослідження – натурні спостереження, математичне моделювання, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено порівняння результатів моделювання функціонування перехрестя в одному рівні при різних налаштуваннях світлофорного регулювання; запропоновані шляхи підвищення ефективності дорожнього руху на перехресті в одному рівні – альтернативний режим регулювання, та зміна пофазного роз’їзду; запропоновано удосконалення роботи світлофорного об’єкту на перехресті вулично-дорожньої мережі м. Гамбург Німеччина. Рекомендації з впровадження – описану методику оцінки ефективності функціонування перехрестя зі світлофорним регулюванням можна рекомендувати як методику для органів місцевого самоврядування в містах. Область застосування – регульовані перехрестя вулично-дорожньої мережі міста.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Володимира Антоновича та Робоча в м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Олексійчук, Владислав ВолодимировичОб’єкт дослідження: дорожній рух на перехресті вулиць Володимира Антоновича та Робоча центральної частини м. Дніпро. Мета – удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Володимира Антоновича та Робоча. Метод дослідження: натурні спостереження, імітаційне, математичне моделювання. Збір інформації про параметри транспортного потоку та вулично-дорожньої мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення. Отримані результати: досліджено рівень безпеки рух в районі дослідження, запропоновано заходи з удосконалення організації дорожнього руху на перехресті, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Отримані результати сприятимуть підвищенню ефективності дорожнього руху на вулично-дорожній мережі центральної частини м. Дніпро. Ступінь застосування: на рівні розробок. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується підвищення ефективності руху всіх учасників дорожнього руху. Область застосування: вулично-дорожня мережа м. Дніпро.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці дороги Н-26. Частина 1. Визначення показників безпеки дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Наконечний, Сергій ВолодимировичОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці автомобільної дороги Н-26 Чугуїв – Мілове від кордону Куп’янського району до м. Куп’янськ. Предмет дослідження – вплив параметрів транспортних потоків та дорожніх умов на рівень безпеки дорожнього руху на дорозі. Мета роботи – аналіз стану безпеки дорожнього руху на автомобільній дорозі з метою виявлення ділянок з незадовільними показниками задля встановлення першочерговості розробки заходів з удосконалення організації дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати – проведено аналіз методів оцінки стану безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування, проведений аналіз стану функціонування об’єкту дослідження з встановленням основних геометричних параметрів та ступеню облаштованості необхідними технічними засобами регулювання, проведено детальний аналіз стану безпеки руху на ділянці дороги з використанням різнопланових методів, встановлено кількісні та якісні показники аварійності. Рекомендації з впровадження – описана послідовність проведення аналізу стану безпеки руху на ділянці дороги може бути використана для подальшого удосконалення організації дорожнього руху на дорозі. Область застосування – транспорт. Соціальна ефективність – використання отриманих результатів доцільне для вибору ділянок на досліджуваній дорозі і встановлення першочерговості розробки заходів з удосконалення організації дорожнього руху.Документ Дослідження безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільної дороги М-05(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Косяченко, Анастасія ІгорівнаОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці 290 - 300 км автомобільної дороги Київ - Одеса. Мета роботи – аналіз стану безпеки, організації і управління дорожнім рухом, виявлення небезпечних ділянок з метою розробки інженерних рішень по підвищенню безпеки дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати – проведено детальний аналіз стану безпеки руху на ділянці дороги, встановлено кількісні та якісні показники аварійності, проведено аналіз ефективності застосування технічних засобів регулювання для підвищення рівня безпеки руху дорогою, запропоновано заходи з реконструкції ділянки дороги, задля зниження вірогідності скоєння ДТП, визначено необхідні обсяги капітальних та експлуатаційних витрат. Рекомендації з впровадження – розроблені заходи можуть бути впроваджені при реконструкції та ремонту досліджуваної автомобільної дороги. Область застосування – транспорт. Соціальна ефективність – при впровадженні запропонованих заходів кількість ДТП, на досліджуваній ділянці, має зменшитись.Документ Удосконалення організації руху пішоходів на ділянці вулиці в м. Павлоград(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Задорожний, Іван ПавловичОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста. Мета – обгрунтування заходів підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Павлоград. Метод дослідження і апаратура: натурні спостереження, імітаційне, математичне моделювання. Збір інформації про параметри транспортного потоку та вулично-дорожньої мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування вулично-дорожньої мережі досліджуваного району. Досліджено рівень аварійності на вулицях об’єкту дослідження, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню вулично-дорожньої мережі, які підвищують рівень безпеки руху та забезпечують пропускну спроможність елементів мережі. Отримані результати сприятимуть підвищенню ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Павлоград. Ступінь застосування: на рівні розробок. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується підвищення безпеки руху пішоходів та зменшення загальної кількості дорожньо-транспортних пригод. Область застосування: системи управління рухом міста Павлоград.Документ Порівняльний аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вулиць в м. Талламор Ірландія(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Геворкян, Артур АртемовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вулично-дорожньої мережі міста Талламор Ірландія. Предмет дослідження – дорожній рух на перехресті ВДМ міста. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху на перехресті на основі порівняння підходів до організації дорожнього руху. Метод дослідження – натурні спостереження, математичне, імітаційне моделювання. Отримані результати – проведено порівняльний аналіз результатів розрахунків параметрів функціонування перехрестя в одному рівні для різних організаційних рішень. Розглянути два планувальних рішення вузла – лінійний та кільцевий, для яких визначено параметри основних геометричних параметрів, що впливають на ефективність функціонування перехрестя. Рекомендації з впровадження – описану методику оцінки ефективності перехрестя в одному рівні при різних організаційних підходах можна рекомендувати для типового передпроєктного моделювання. Область застосування – вулично-дорожня мережа міста.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті Салтівське шосе – вул. Сьомої Гвардійської Армії м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Бодарєв, Ярослав ВолодимировичОб`єкт дослідження: дорожній рух на нерегульованому перехресті. Предмет дослідження: параметри транспортного потоку. Мета роботи: підвищення ефективності організації і безпеки дорожнього руху на перехресті за рахунок застосування технічних засобів організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження. Отримані результати: У рамках дослідження проаналізовано існуючі умови руху, визначено недоліки організації дорожнього руху, запропоновано варіанти вдосконалення з використанням засобів світлофорного регулювання та технічного оснащення. Реалізація запропонованих заходів сприятиме підвищенню рівня безпеки руху, зменшенню затримок транспорту, покращенню екологічної ситуації та загального рівня транспортного обслуговування. Рекомендації по впровадженню: На перехресті запропоновано впровадити світлофорне регулювання та облаштувати його технічними засобами організації дорожнього руху. Запропоновані заходи є придатними для практичного застосування на даному об’єкті.Документ Оцінка використання ременя безпеки водіями автомобілів у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Шеметов, Юрій ОлександровичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – оцінити як водії автомобілів використовують ремені безпеки у місті Харків. Метод дослідження – емпіричне дослідження та методи математичної статистики. В дипломної роботі виконано аналіз сучасних засобів безпеки автомобіля. Розроблено методику обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки у місті Харків.Документ Аналіз методів визначення приведеної інтенсивності транспортного потоку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Ярошенко, Ілля ВіталійовичМета дослідження: обґрунтування та практичний аналіз впливу інтенсивності транспортного потоку на заходи організації дорожнього руху на дорозі національного значення. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є метод визначення приведеної інтенсивності транспортного потоку на автомобільних дорогах. Методи дослідження: методи статистичного аналізу, метод натурних спостережень, метод визначення приведеної інтенсивності руху. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз впливу параметрів організації дорожнього руху на безпеку, аналіз методів визначення приведеної інтенсивності транспортного потоку, експериментальне визначення приведеної інтенсивності транспортного потоку із подальшою розробкою заходів з підвищення безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки автомобільної дороги. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Визначення параметрів планувальних структур у містах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Чегринець, Роман ВасильовичМета дослідження: визначення показників ефективності типів транспортного планування міст. Об’єкт дослідження – транспортна мережа міст. Предметом дослідження є методи визначення показників ефективності дорожнього руху у містах. Методи дослідження: аналіз структури транспортної мережі, методи визначення показників ефективності транспортної мережі, метод експертних оцінок показників ефективності дорожнього руху, прогнозування інтенсивності транспортного потоку. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз типів транспортного планування міст; визначені показники ефективності функціонування транспортної мережі із визначенням найбільш впливових на дорожній рух методом експертних оцінок; визначено інтенсивність транспортного потоку на складному перехресті м. Харків; отримані прогнозні значення зміни інтенсивності у часі на перехресті. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції транспортної мережі м. Харків та при вдосконаленні працездатності досліджуваного перехрестя міста. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху у містах з урахуванням типу транспортного планування.Документ Визначення параметрів ефективності дорожнього руху на перехресті міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Погорелова, Анна ОлександрівнаМета дослідження: визначення параметрів локального управління дорожнього руху на міських перехрестях для підвищення соціальної ефективності руху. Об’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Предметом дослідження є методи визначення безпеки на перехресті. Методи дослідження: методи аналізу статистичних даних аварійності, метод визначення безпеки перехрестя за конфліктними точками, метод визначення приведеної інтенсивності, метод визначення пропускної спроможності на підходах до перехрестя, прогнозування кількості ДТП. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз стану аварійності в Україні в цілому та в Полтавській області; проведено розрахунки показників аварійності на об’єкті дослідження; визначено інтенсивність транспортного потоку та пропускної спроможності на підходах до перехрестя; розраховано прогнозне значення кількості ДТП у 2025 році, визначені параметри світлофорного руху та параметри соціальної ефективності дорожнього руху на перехресті. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції або при ремонті досліджуваної ділянки перехрестя. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху у містах.Документ Визначення параметрів локального регулювання на перехресті міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Євдокімов, Станіслав МихайловичМета дослідження: підвищення безпеки проїзду перехрестя. Об’єкт дослідження – розподілення транспортних потоків у часі. Предметом дослідження є параметри локального управління. Методи дослідження: методи управління дорожнього руху у містах, методика визначення параметрів циклу світлофорного регулювання, методика визначення параметрів розташування світлофорів, метод визначення обсягу даних за натурними спостереженнями. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз методів управління транспортними потоками на вулично-дорожній мережі міст, досліджено аварійність та інтенсивність руху на об’єкті управління, визначено параметри локального регулювання на перехресті. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції або ремонті ділянки транспортної мережі міста. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху у містах.Документ Роль конструктивної безпеки автомобіля у підвищенні безпеки руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Різопуло, Костянтин СаввичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – оцінити як конструктивна безпека впливає на безпеку дорожнього руху. Метод дослідження – емпіричне дослідження та методи математичної статистики. В кваліфікаційній роботі виконано аналіз сучасних засобів конструктивної безпеки автомобіля. Проведено аналіз математичних моделей гальмівного шляху, сучасних засобів активної та пасивної безпеки, які використовуються на автомобілі. Виконано розрахунок впливу ваги вантажу на гальмівний шлях автомобіля КрАЗ.Документ Визначення показників безпеки дорожнього руху на дорозі Богодухів-Охтирка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Гуменко, Сергій СергійовичМета дослідження: удосконалення заходів організації дорожнього руху на дорозі. Об’єкт дослідження – безпека дорожнього руху на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є метод визначення показників безпеки на автодорогах. Методи дослідження: методи аналізу паспорту дороги, натурний метод визначення інтенсивності на перехрестях, метод розрахунку підсумкового коефіцієнта аварійності для складних ділянок дороги. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз стану аварійності на дорозі Р-46 у Харківській та Сумській областях, розглянуто типи дорожньо-транспортних пригод, побудовані лінійні графіки аварійності із визначенням підсумкового коефіцієнта, визначено небезпечні ділянки дороги та розроблені для них схеми удосконалення розташування технічних засобів регулювання для підвищення рівня безпеки. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки автомобільної дороги. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.