Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3899
Переглянути
Нові надходження
Документ Аналіз ефективності функціонування транспортного вузла вул. Михайла Максимовича – вул. Академіка Вільямса – вул. Сергія Колоса у м. Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Караваєва, Ангеліна ЄвгенівнаОб’єкт - процес дорожнього руху на перехресті вул. Михайла Максимовича – вул. Академіка Вільямса – вул. Сергія Колоса у м. Київ. Мета роботи - підвищення ефективності управління дорожнім рухом на перехресті вул. Михайла Максимовича – вул. Академіка Вільямса – вул. Сергія Колоса у м. Київ. Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний, імітаційне моделювання. Проведено аналіз методів організації дорожнього руху; визначено загальну тенденцію зміни рівня аварійності на вулично-дорожній мережі; представлено результати обстежень параметрів дорожнього руху і дорожніх умов на досліджуваному перехресті; розроблено заходи з організації дорожнього руху для підвищення його безпеки; оцінено можливий вплив запропонованих заходів на процес руху на досліджуваному перехресті.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Пискунівська – пров. Пискунівський – пров. Лосівський м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Набатова, Марія ЄвгенівнаОб’єкт дослідження – організація дорожнього руху перехресті вул. Пискунівська – пров.Пискунівський – пров. Лосівський у м. Харків. Предмет дослідження – вплив стану організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів з підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі представлені заходи щодо реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Пискунівська – пров. Пискунівський – пров. Лосівський. Отримані результати – запропоновані заходи щодо реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Пискунівська – пров. Пискунівський – пров. Лосівський м. Харків, а саме: впровадження світлофорного регулювання на зазначеному перехресті. При впровадженні світлофорного регулювання кількість ДТП повинна знизитись на 4 од., ступінь небезпечності перехрестя знизиться з небезпечного на безпечне.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті в м. Миколаїв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Литвиненко, Сергій ВолодимировичОб’єкт дослідження - організація дорожнього руху на перехресті в місті. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху безпеку пішоходів. Мета роботи – розробка заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті в місті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено аналіз організації дорожнього руху на перехресті і пішохідних переходах та основні напрямки підвищення безпеки на них. Отримані результати – запропоновані заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вул. Генерала Карпенка – вул. Морехідна, а саме: введення світлофорного регулювання. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Генерала Карпенка – вул. Морехідна з метою підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Харківських Дивізій – вул. Рибалко м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гаврилюк, Андрій СергійовичОб’єкт дослідження – організація дорожнього руху на перехресті. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі запропоновано впровадження світлофорного регулювання на перехресті вул. Харківських Дивізій – вул. Рибалка, організація дорожнього руху на паркувальному майданчику магазину «АТБ». Отримані результати – запропоновані заходи з підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вул. Харківських Дивізій – вул. Рибалка, впорядковано рух на паркувальному майданчику магазину «АТБ».Документ Удосконалення організації дорожнього руху в західній частині Холодногірського району Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Надутий, Данило АндрійовичОб’єкт дослідження — процес руху транспортних потоків західній частині Холодногірського району м. Харків. Мета роботи — аналіз стану аварійності, організації і управління дорожнім рухом у західній частині Холодногірського району міста Харкова і розробка рішень по поліпшенню організації управління і підвищенню безпеки дорожнього руху в цьому районі. Розроблений комплекс заходів, щодо поліпшення організації руху, результатом їх впровадження є потенційне зниження затримок транспортних засобів, зменшення втрат часу водіїв і пасажирів, зниження обсягів викидів шкідливих речовин у вихлопних газах.Документ Удосконалення організації дорожнього руху у місті Зміїв Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бондаренко, Анастасія ДмитрівнаОб’єкт дослідження — дорожній рух на вулично-дорожній мережі м. Зміїв, зокрема на перехрестях. Мета роботи — підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехрестях в м. Зміїв.Обстеження вулично-дорожньої мережі міста Зміїв показали, що значну частку транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міста складають транзитні потоки між містами Харків та Балаклія. Це зумовлює погіршення ефективності функціонування транспортної мережі міста, зокрема до збільшення кількості ДТП на окремих перехрестях. Для поліпшення ситуації було запропоновано змінити параметри світлофорного регулювання на перехрестях вул. Садова – вул. Лиманська та вул. Широнінців – вул. Вернигоренка. В результаті досліджень виявлено, що зміна параметрів роботи світлофорів на вказаних перехрестях призведе до зниження кількості ДТП та зменшення затримок транспортних засобів.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехрестя вул. Полтавський шлях - вул. Холодногірська – вул. Дудинська в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Юрченко, Євген ОлександровичМетою даної роботи є придбання практичних навичок щодо організації дорожнього руху на перехресті вул. Молочна – вул. Георгія Тарасенка в місті Харків. Об’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Молочна – вул. Георгія Тарасенка в місті Харків. Результатами дипломної роботи бакалавра є рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції досліджуваного перехрестя.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Вернадського – вул. Малом’ясницька в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Штріфанов, Олексій ОлексійовичМета роботи – підвищення ефективності роботи перехрестя вул. Вернадського – вул. Малом’ясницька в м. Харків. Об’єкт – дорожній рух на перехресті вул. Вернадського – вул. Малом’ясницька в м.Харків. Проведено аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на перехресті та обрана найбільш раціональна схема організації дорожнього руху. Розробки можуть бути використані при реконструкції перехрестя вул. Вернадського – вул. Малом’ясницька в м. Харків.Документ Аналіз ефективності функціонування транспортного вузла вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Якименко, Олександр ОлександровичМета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху транспортного вузла вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ. Об'єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ побудовано імітаційні моделі перехрестя до та після його реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. В результаті проведеного дослідження запропоновані заходи, щодо реконструкції перехрестя передбачають незначне збільшення значень соціальних, екологічних та економічних показників ефективності.Документ Аналіз ефективності функціонування транспортного вузла вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чирва, Микита ОлександровичМета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху транспортного вузла вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ. Об'єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху. Надана характеристика об’єкту дослідження. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ побудовано імітаційні моделі перехрестя до та після його реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці просп. Олександрівський у м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Урденко, Віталій СергійовичМета роботи - підвищення ефективності функціонування ділянки просп. Олександрівський у м.Харків. Об'єкт дослідження – рух транспорту на ділянці просп. Олександрівський у м. Харків. Метод дослідження – натурних спостережень, імітаційне моделювання, аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху (ОДР) та методів дослідження дорожнього руху. На основі результатів аналізу сучасних програмних продуктів моделювання руху транспорту обґрунтовано доцільність використання програмного продукту VISSIM. За результатами натурного обстеження в роботі розроблено схему ОДР на ділянці просп. Олександрівський у м. Харків. На основі результатів обстеження інтенсивності руху та складу транспортного потоку та замірів геометрії ділянки з використанням програмного продукту VISSIM розроблено імітаційну модель руху транспортних засобів (ТЗ), що дозволило провести оцінку ефективності наявного та запропонованого варіантів організації руху транспорту на ділянці.Документ Підвищення безпеки руху пішоходів на ділянці вул. Архітектора Вербицького в районі буд. 10 у м. Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Скубак, Владислав ЄвгеновичМета роботи – підвищення безпеки руху пішоходів на ділянці вул. Архітектора Вербицького в районі буд. 10 у м. Київ. Об'єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вул. Архітектора Вербицького в районі буд. 10 у м. Київ. Предмет дослідження – організація дорожнього руху на ділянці вул. Архітектора Вербицького в районі буд. 10 у м. Київ. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху. Надана характеристика об’єкту дослідження. В якості заходу з підвищення безпеки руху пішоходів запропоновано впровадження світлофорного регулювання на ділянці вул. Архітектора Вербицького в районі буд. 10 у м. Київ. Для оцінки ефективності впровадження запропонованих заходів побудовано імітаційні моделі пішохідного переходу.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Северина Потоцького - просп. Олександрівський у м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Краля, Віктор ОлександровичМета роботи - підвищення ефективності функціонування перехрестя вул. Северина Потоцького – просп. Олександрівський у м. Харків. Об'єкт дослідження – рух транспорту на перехресті вул. Северина Потоцького – просп. Олександрівський у м. Харків. Метод дослідження – натурних спостережень, імітаційне моделювання, аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху (ОДР) та методів дослідження дорожнього руху. На основі результатів аналізу сучасних програмних продуктів моделювання руху транспорту на перехрестях обґрунтовано доцільність використання програмного продукту VISSIM. За результатами натурного обстеження в роботі розроблено схему ОДР на перехресті вул. Северина Потоцького – просп. Олександрівський у м. Харків. На основі результатів обстеження інтенсивності руху та складу транспортного потоку та замірів геометрії перехрестя з використанням програмного продукту VISSIM розроблено імітаційну модель руху транспортних засобів (ТЗ) на даному перехресті, що дозволило провести оцінку ефективності існуючого та запропонованого варіантів організації руху транспорту на перехресті.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Олександрівський – вул. 12-го Квітня у м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шахмуров, АріфМета роботи - підвищення ефективності функціонування перехрестя просп. Олександрівський – вул. 12-го Квітня у м. Харків. Об'єкт дослідження – рух транспорту на перехресті просп. Олександрівський – вул. 12-го Квітня у м. Харків. Метод дослідження – натурних спостережень, імітаційне моделювання, аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху (ОДР) та методів дослідження дорожнього руху. На основі результатів аналізу сучасних програмних продуктів моделювання руху транспорту на перехрестях обґрунтовано доцільність використання програмного продукту VISSIM. За результатами натурного обстеження в роботі розроблено схему ОДР на перехресті просп. Олександрівський – вул. 12-го Квітня у м. Харків. На основі результатів обстеження інтенсивності руху та складу транспортного потоку та замірів геометрії перехрестя з використанням програмного продукту VISSIM розроблено імітаційну модель руху транспортних засобів (ТЗ) на даному перехресті, що дозволило провести оцінку ефективності наявного та запропонованого варіантів організації руху транспорту на перехресті.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Полтавський Шлях - вул. Холодногірська - вул. Дудинська в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Радіонова, Вероніка ВолодимирівнаМетою роботи є удосконалення організації дорожнього руху за обраними критеріями оцінки на перехресті вул. Полтавський шлях - вул. Холодногірська – вул. Дудинська у місті Харків. Об’єкт дослідження – дорожній руху на перехресті вул. Полтавський шлях – вул. Холодногірська – вул. Дудинська в м. Харків. Предмет дослідження – процес взаємодії транспортних та пішохідних потоків на досліджуваному перехресті. Результати дипломної роботи бакалавра. Створена імітаційна модель досліджувального перехрестя для симуляції руху транспорту та оцінки його характеристик.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Ювілейний – просп. Тракторобудівників в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пономарьов, Денис МиколайовичМета роботи – удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Ювілейний – просп. Тракторобудівників в м. Харків. Об’єкт – перехрестя просп. Ювілейний – просп. Тракторобудівників в м. Харків. Наукові результати дипломної роботи. Проведено удосконалення організації дорожнього руху на досліджувальном перехресті та обрана найбільш раціональна схема організації дорожнього руху.Документ Удосконалення організації дорожнього руху Харківське шосе – вул. Комуни в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Щербак, Євгеній СергійовичМетою роботи є удосконалення організації дорожнього руху на перехресті Харківське шосе – вул. Комуни у місті Харків. Об’єкт – перехрестя Харківське шосе – вул. Комуни у місті Харків. Наукові результати дипломної роботи. Проведено удосконалення організації дорожнього руху на досліджуваному перехресті та обрана найбільш раціональна схема організації дорожнього руху.Документ Удосконалення організації безпеки дорожнього руху на перехресті вул. Мінська – просп. Науки в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Карпенко, Артем ОлександровичМета роботи – оцінка якості організації дорожнього руху на вул. Мінська – просп. Науки у місті Харків. Об’єкт дослідження – дорожній руху на перехрестя вул. вул. Мінська – просп. Науки у місті Харків. Предмет дослідження – процес взаємодія транспортних та пішохідних потоків на досліджуваному перехресті Результати дипломної роботи бакалавра. Створена імітаційна модель досліджуваного перехрестя для симуляції руху транспорту та оцінки його характеристик.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в центральній частині Індустріального району м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кайдалов, Павло АндрійовичВ роботі проаналізовані методи удосконалення організації дорожнього руху на вулично-дорожній мережі Немишлянського району Харкова. Проведено аналіз рівня безпеки дорожнього руху та дорожніх умов, розроблено заходи з покращення показників ефективності дорожнього руху.Документ Підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шишова, Олександра АндріївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух по ділянці вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків. Мета роботи – підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків за рахунок впровадження ефективних методів організації дорожнього руху. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі міст. Порівняні 5 варіантів схеми організації руху: 1 - існуючий з наявними на ній проблемами; 2 - запропонований з повною забороною паркування на ряді вулиць; 3 - запропонований з прокладанням дороги між двома вулицями; 4 – запропонований із забороною паркування та прокладанням дороги; 5 – запропонований з частковою забороною стоянки на двох вулицях (лише з одного боку проїзної частини). Аналіз результатів розрахунків довів необхідність комплексного вирішення проблеми шляхом заборони паркування та будівництва нової ділянки дороги, а саме варіант 4. Отримано соціальний ефект, який полягає в скороченні часу руху обраною ділянкою вулично-дорожньої мережі майже на 22 %.