Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3890

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 103
  • Документ
    Розробка та впровадження мобільного сервісу для рекламної кампанії автомобільної продукції
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Кардаш, Олександр Юрійович
    Об’єкт дослідження – мобільний застосунок PrintIT для автоматизованого замовлення друку фотографій з використанням інструментів цифрового підприємництва. Мета роботи – розробити, реалізувати та протестувати мобільний сервіс нового покоління для простого і доступного фотодруку, що функціонує без фізичних точок продажу, з повною інтеграцією онлайн-оплати, логістики та зручного користувацького інтерфейсу. У роботі проведено системний аналіз ринку фотодруку в Україні, вивчено основні проблеми існуючих сервісів і слабкі місця конкурентів. На основі реального опитування з 33 респондентами було виявлено критичну потребу у спрощенні процесу замовлення друку. Цей інсайт став основою розробки PrintIT – сервісу, що дозволяє зробити замовлення «у три кліки» просто зі смартфона. Розробку реалізовано з використанням платформи FlutterFlow – сучасного low-code фреймворку, який забезпечив швидке створення MVP без втрати функціональності. Архітектура побудована на базі Firebase як бекенду, інтеграціях з Nova Poshta API для логістики та LiqPay для прийому платежів. У дипломній роботі детально описано реалізацію технічної структури, UX/UI-дизайн, автоматизацію обробки замовлень та моделі масштабування. Особливу увагу приділено маркетинговому аналізу: цільова аудиторія, позиціонування, аналіз конкурентів, комунікаційна стратегія та тестування реклами в Instagram, Facebook і TikTok. У результаті було сформовано унікальну пропозицію для ринку з акцентом на простоту, емоційність, персоналізацію та мобільність. Також описано B2B-напрям PrintIT: співпраця з івент-агенціями, кав’ярнями, фотостудіями, інфлюенсерами. Розроблено варіанти партнерства, white label-моделі та стратегії для створення локальних точок друку за допомогою франшизи. PrintIT є прикладом вдалого поєднання low-code розробки, цифрової трансформації та глибокого розуміння потреб користувача.
  • Документ
    Створення архітектури інформаційної системи управління автомобільним трансфером
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Рульов, Максим Павлович
    Мета — розробити архітектуру та частковий прототип інформаційної системи управління автомобільним трансфером з використанням хмарних сервісів. Основні завдання: Проаналізувати сучасні підходи до інформаційних систем у транспортній логістиці; Визначити технічні та функціональні вимоги до системи управління автомобільним трансфером; Розробити архітектуру інформаційної системи з використанням хмарної інфраструктури; Сформувати UML-діаграми для представлення структури та функціонування системи; Розробити прототип із базовим функціоналом (авторизація, облік автомобілів, маршрутів, моніторинг); Оцінити ефективність та перспективи масштабування системи. Об’єкт і предмет дослідження. Об’єктом дослідження є процеси управління автомобільним трансфером. Предметом дослідження є архітектура хмарної інформаційної системи, що забезпечує автоматизацію цих процесів.
  • Документ
    Мультиагентні системи для отримання інформації про стан дорожнього середовища
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Червень, Костянтин Дмитрович
    Робота присвячена дослідженню та розробці мультиагентної системи збору інформації про стан дорожнього середовища. Актуальність теми зумовлена потребою ефективного моніторингу дорожніх умов для забезпечення безпеки руху та своєчасного обслуговування доріг. У роботі розглянуто теоретичні основи мультиагентних систем: визначення агентів, їхні типи, архітектури та принципи взаємодії. Проведено огляд застосування мультиагентних систем у транспортній галузі, зокрема для моніторингу стану доріг – від інтелектуальних транспортних систем до систем спільного отримання даних про дорожні умови. Представлено практичну реалізацію фрагмента мультиагентної системи Python із використанням бібліотек spade, aiohttp та flask для збору, обробки та передачі даних про стан дорожнього покриття. Реалізовано агентів-сенсорів, що передають дані про дорожні умови, та координаційного агента, що агрегує інформацію і надає її споживачам (напр. через веб-інтерфейс). Наведено результати тестування фрагмента системи, включаючи графічні та табличні матеріали, що демонструють роботу агентів та отриману інформацію. У висновках підсумовано результати, відзначено ефективність підходу та можливі напрями подальшого розвитку. Додатки містять фрагменти програмного коду, приклади вихідних даних (JSON) і знімки екрана роботи системи.
  • Документ
    Методи організації та масштабування контейнеризованих застосунків у хмарних середовищах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Васільєв, Данило Сергійович
    Дипломна робота присвячена дослідженню методів організації та масштабування контейнеризованих застосунків у хмарних обчислювальних середовищах. Актуальність теми зумовлена стрімким впровадженням контейнеризації та хмарних технологій у ІТ-інфраструктуру сучасних підприємств, що підтверджується прогнозами Gartner про те, що до 2025 року 85% організацій використовуватимуть контейнеризовані середовища в промисловій експлуатації (проти 35% у 2019 році). Мета роботи – аналіз теоретичних основ контейнеризації та хмарних технологій, а також розробка й дослідження методів ефективної організації та масштабування контейнеризованих застосунків у хмарних середовищах. Об’єкт дослідження – контейнеризовані програмні застосунки у хмарних обчислювальних середовищах. Предмет дослідження – методи організації (розгортання, оркестрації) та масштабування контейнеризованих застосунків з використанням хмарних технологій. Методи дослідження. У роботі використано аналітичні методи для огляду літературних джерел і сучасних стандартів у галузі контейнеризації та хмарних обчислень; методи моделювання та експеримент для оцінки масштабованості застосунків (на прикладі Kubernetes-кластера); емпіричні методи спостереження для моніторингу продуктивності системи при різних навантаженнях.
  • Документ
    Вивчення підходів до проєктування кодеків із високою стійкістю до завад
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Жевтяков, Дмитро Олександрович
    Об'єктом дослідження є методи лінгвістичних описів корпусів тексту. Метою роботи є дослідження й розробка математичних методів і алгоритмів аналізу корпусів тестов, з метою формалізації для застосування в інтелектуальних системах. Методи розробки – методи моделювання, методи кластерного аналізу, статистичний експеримент. У результаті реалізовано алгоритм аналізу й обробки експертної інформації стосовно до завдання побудови машинних словників.
  • Документ
    Аналіз стандартів побудови програмно-конфігурованих мереж SDN
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Балабай, Ярослав Валерійович
    Об’єкт дослідження – процес забезпечення мережної безпеки у програмно-конфігурованих мережах засобами маршрутизації. Предмет дослідження – методи безпечної маршрутизації у програмно-конфігурованих мережах. Мета роботи – дослідження та удосконалення існуючих методів безпечної маршрутизації у програмно-конфігурованих мережах. Методи досліджень – аналітичне моделювання, симуляція, формалізація та порівняння. В роботі проводиться аналіз стандартів побудови, безпеки та вразливостей програмно-конфігурованих мереж SDN, а також стандарту CVSS щодо кількісного розрахунку рівня вразливості мережного обладнання. Особлива увага приділяється аналізу функціональних можливостей протоколів маршрутизації як ефективних засобів підвищення рівня мережної безпеки у сучасних інфокомунікаційних мережах. Удосконалено математичну модель безпечної маршрутизації з урахуванням базових метрик критичності вразливостей. Технологічну задачу сформульовано як оптимізаційну з квадратичною цільовою функцією, коли оптимальний маршрут обирався відповідно до комбінованої метрики на основі базових метрик критичності вразливостей і пропускної здатності каналів зв’язку, що складають цей маршрут.
  • Документ
    Вивчення підходів до відстеження мобільних пристроїв через GPS та ідентифікацію за назвами мереж під час передачі даних
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Писанка, Єгор Юрійович
    Об’єктом дослідження є сучасні методи відстеження мобільних пристроїв, зокрема за допомогою глобальної системи позиціонування (GPS) та шляхом аналізу пакетів даних, що передаються мережею, з урахуванням ідентифікації за назвою мережі (SSID або операторськими мітками). Метою дослідження є аналіз і порівняння ефективності та можливостей реалізації різних підходів до геолокації мобільних телефонів: з використанням GPS-модулів та через перехоплення й аналіз мережевого трафіку з ідентифікацією за мережевими назвами. Також мета полягає у розробці критеріїв для порівняльної оцінки продуктивності зазначених методів та практичному дослідженні їх впровадження в програмних рішеннях. У межах роботи проаналізовано теоретичні основи й технічні аспекти реалізації методів відстеження мобільних пристроїв. Розглянуто архітектуру систем, що використовують GPS-навігацію, а також методики, які ґрунтуються на відправці та прийомі мережевих пакетів для визначення приблизного місцезнаходження пристрою. Вивчено алгоритми збору, обробки та інтерпретації отриманих даних, а також розглянуто програмні інструменти для моделювання таких процесів. У результаті дослідження було здійснено комплексний аналіз двох підходів до відстеження смартфонів, розроблено програмну модель для симуляції їх роботи, а також сформовано порівняльну характеристику за ключовими параметрами — точністю, швидкістю, енергоспоживанням та складністю реалізації. Отримані результати можуть бути використані для подальшого вдосконалення систем моніторингу мобільних пристроїв у різних прикладних галузях — від безпеки до логістики.
  • Документ
    Комп’ютерні моделі дослідження перевезень в період особливого стану країни
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Дорошко, Артур Володимирович
    Об’єкт дослідження – транспортна логістика перевезень в умовах надзвичайного (воєнного) стану. Предмет дослідження – оптимізаційні та імітаційні методи планування перевезень вантажів і населення за умов зростаючих загроз і обмежень інфраструктури. Мета роботи – розробити комплекс комп’ютерних моделей для дослідження, оптимізації та симуляції логістичних процесів в особливий період, зокрема під час війни. У роботі представлено аналіз сучасних викликів у логістиці перевезень в умовах воєнного стану: руйнування інфраструктури, ризики втрат конвоїв, релокація підприємств, евакуація населення, необхідність формування резервних маршрутів та стійких мереж постачання.
  • Документ
    Створення Discord бота аналізу і пошуку інформації з використанням нейромереж
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Кузнецов, Анатолій Романович
    Об'єкт дослідження – процес розробки інтелектуального Discord бота, що використовує нейромережі та API для аналізу та пошуку інформації. Предмет дослідження – розробка інтерфейсу і методів взаємодії нейромережі та Discord бота для пошуку інформації, обробки текстових і голосових повідомлень користувачів та їх структурування. Мета дослідження - розробка інтелектуального Discord бота, який має можливість здійснювати пошук релевантної інформації, аналізувати голосові та текстові повідомлення для їх структурування. Завдання дослідження: 1. Аналіз існуючих ботів для аналізу та пошуку інформації в Discord. 2. Аналіз існуючих нейромережевих рішень і API для роботи з текстом і пошуку інформації. 3. Вибір нейромережевої моделі і API. 4. Імплементація та налаштування нейромережної моделі. 5. Розробка архітектури бота. 6. Тестування бота та оцінка його ефективності. 7.Використання і поліпшення функцій, на основі відгуків користувачів. Методи дослідження включають аналіз подібних рішень у додатку Discord, розробку та проектування архітектури, пошук та впровадження актуальних нейромереж та API, реалізація архітектури та розробка зрозумілого інтерфейсу (команд) бота. Створений бот дозволить поліпшити функціонал пошуку та аналізу інформації у додатку Discord, за допомогою використання новітніх та потужних нейромереж, які тільки почали впроваджуватись у додаток та різні галузі нашого життя. Це дозволить користувачам легко та швидко використовувати різні функції аналізу або пошуку інформації не виходячи з додатка. У майбутньому планується поліпшення функцій, на основі відгуків користувачів. Розробка нових функцій для пошуку інформації у різних джерелах, та можливість вибору джерела. Вдосконалення функцій аналізу шляхом впровадження нових нейронних мереж для покращення швидкості та якості аналізу. Можливість використовувати функції за допомогою кнопок.
  • Документ
    Розробка інформаційної системи управління роботизованим терміналом на базі контролеру STM32
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Гутін, Владислав Ігоревич
    Впровадження робото-технічних терміналів у технологічний процес потребує сучасних інформаційних систем управління, що служать для інтелектуалізації робочих операцій. Використання інформаційних технологій робить підприємство конкурентоспроможним за рахунок підвищення адаптивності до змін ринкової кон'юнктури. Досліджено задачу проектування інформаційної системи управління роботизованим терміналом, а також задачу синтезу елементної бази інформаційної системи. Об'єктом є роботизовані термінали. Предметом є розробка інформаційної системи управління роботизованим терміналом на базі контролеру STM32. Метою роботи є підвищення ефективності функціонування роботизованих терміналів за рахунок розробки інформаційної системи прийняття рішень на сучасній елементній базі. Дослідження ґрунтуються на аналітичному аналізі, синтезі інформаційних систем, а також методах прийняття рішень у багатокритеріальних задачах. В роботі розроблено інформаційну технологію проектування роботизованих терміналів. Розроблено інформаційну систему вибора елементної бази роботизованого терміналу. Визначено основні вимоги до засобів управління маніпулятором. Розроблено моделі вибору та обрано: датчик, модуль зв'язку та контролер STM32. Проведено моделювання інформаційної системи управління роботизованим терміналом різенарізного верстату в середовищі MATLAB.
  • Документ
    Створення веб-платформи для психологічної реабілітації і підтримки постраждалих у ДТП
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Новоселецька, Катерина Сергіївна
    Об'єкт дослідження - процес розробки та впровадження інформаційного веб-сайту з використанням HTML, CSS та JavaScript, спрямованого на надання підтримки та ресурсів особам, які пережили дорожньо-транспортні пригоди та інші травматичні події. Предмет дослідження – розробка інформаційного веб-сайту включно з концепцію структури інформаційного ресурсу, макетів інтерфейсу і функціональність, включно з інформаційним розділом, макетами інтерактивних функцій і модулем реєстрації/авторизації користувача, інтегрованим у головну сторінку. Мета дослідження – можливість створення інформаційного ресурсу, що надає доступ до верифікованих та науково обґрунтованих матеріалів, пов'язаних з психологічною реабілітацією, а також розробити макет з використанням новітніх веб-технологій. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Провести аналіз існуючих рішень сайтів і веб-додатків направлених на психологічну роботу з клієнтами. 2. Розробити структуру веб-сайту, яка забезпечить логічну та ефективну навігацію та доступ до необхідної інформації, включно з макетом реєстрації/входу на головній сторінці. 3. Створити макети інтерфейсу для основних розділів сайту та інтерактивних функцій. 4. Підготувати інформаційні матеріали для наповнення сайту. 5. Визначити технології для подальшої реалізації веб-сайту та надати рекомендації щодо використання GitHub для контролю версій. Методи дослідження включають аналіз інформаційних джерел, проектування структури сайту, створення макетів інтерфейсів на платформі Figma та використання Git для контролю версій. Очікувані результати: •Створений інформаційний веб-сайт з використанням HTML, CSS та JavaScript. •Розроблені макети інтерфейсу (Figma) для основних розділів сайту та інтерактивних функцій. •Пропозиції щодо подальшого розвитку сайту, включаючи можливість інтеграції форуму та інших інтерактивних функцій.•Використання GitHub для контролю версій проекту. Впровадження та покращення системи: Очікується розробка плану впровадження веб-сайту, що включатиме розміщення на хостингу, тестування на різних пристроях та первинне наповнення контентом. Також будуть сформовані пропозиції щодо подальшого покращення системи, такі як розробка мобільної версії, інтеграція онлайн-тестування, розширення навчальних матеріалів, впровадження багатомовності та інтеграція чат-бота для первинної допомоги.
  • Документ
    Створення порталу для керування процесом у автошколі з акцентом на покращення комунікації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Добаєв, Іван Олегович
    Об’єктом дослідження є процес автоматизації веб-додатку освітнього процесу в автошколі з метою оптимізації навчального процесу. Предметом дослідження є розробка і імплементація інструментів автоматизації управління навчанням на основі вебпорталу. Метою даної дипломної роботи є розробка вебпорталу для управління навчальним процесом в автошколі, який оптимізує взаємодію між студентами, викладачами та адміністрацією. Основні завданнями є: − Провести аналіз існуючих рішень для управління навчанням та визначити їхні недоліки. − Розробити структуру вебпорталу, включаючи функціональні вимоги та інтерфейсні рішення. − Реалізувати фронтенд (користувацький інтерфейс) та бекенд (серверну частину) системи. Протестувати функціональність порталу та оцінити його ефективність. Методи дослідження вклюають, аналіз наукової літератури та аналогічних платформ, проектування інтерфейсу за допомогою Figma, розробка фронтенду (React) та бекенду (Node.js), тестування функціоналу (юзабіліті, продуктивність, безпека). Запропонований вебпортал спростить управління навчальним процесом в автошколах, усуне недоліки традиційних методів і покращить якість освіти за рахунок сучасних цифрових рішень. Апробація порталу була здійснена шляхом тестування функціоналу серед студентів та викладачів, які надали позитивні відгуки щодо зручності інтерфейсу, швидкості доступу до матеріалів та ефективності комунікації. Отримані результати підтверджують доцільність впровадження розробленої системи у навчальний процес автошкіл.
  • Документ
    Розробка Web сайту користувача АЗС та СТО з розгалуженою базою даних
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Бабій, Микита Михайлович
    Мета роботи – створення зручного, адаптивного та функціонального вебресурсу з підтримкою широкої бази даних, що дозволяє: здійснювати реєстрацію та авторизацію користувачів; проводити онлайн-бронювання часу на СТО; здійснювати замовлення пального на АЗС; переглядати історію обслуговувань та оплат; адмініструвати сервіс через панель управління. Методи та засоби: Фронтенд реалізовано з використанням HTML, CSS, JavaScript, Bootstrap. Бекенд - на базі PHP. База даних - MySQL, розроблена за принципами нормалізації з розгалуженою структурою, що охоплює дані про клієнтів, замовлення, послуги, співробітників, транзакції тощо. Результат - створено веб-сайт користувача для АЗС та СТО, що забезпечує авторизацію, перегляд інформації про станції, логічний розподіл прав доступу користувачів. Реалізовано базу даних з підтримкою кількох підсистем.
  • Документ
    Дослідження алгоритмів пошуку шляху в гексагональних грідах для візуалізації дорожнього руху
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Дробаха, Євгеній Олександрович
    У ході роботи було висвітлено важливість оптимізації пошуку шляху в гексагональних грідах, які активно застосовуються в тактичних та стратегічних іграх. Було проаналізовано особливості гексагональної структури ігрового поля, що дозволило визначити переваги та недоліки різних підходів до пошуку шляху. Розглянуто існуючі алгоритми, такі як BFS, Dijkstra, A*, Greedy BestFirst Search та SPFA, та обґрунтовано вибір алгоритму SPFA для ефективної роботи з графами, що мають вузли з різними вагами. У процесі роботи досліджено підходи до візуалізації гексагонального поля та анімацій персонажів. Було обрано SVG для відмальовки гексагонів, що забезпечує чіткість і адаптивність графіки, та spritesheets для плавної анімації дій персонажів. Також описано розробку інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу гри з використанням React та Redux для управління станами. Результатом роботи є розроблена веб-гра, яка демонструє пошук шляху на гексагональному полі, моделюючи тактичні битви між командами. Для досягнення поставленої мети, розв’язання сформульованих завдань та отримання відповідних результатів було використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів, таких як аналіз, моделювання, програмна реалізація та тестування, що дозволило всебічно дослідити предмет дослідження, обґрунтувати обрані підходи до розв’язання проблеми та перевірити ефективність запропонованих рішень на практиці.
  • Документ
    Дослідження алгоритмів пошуку шляху в гексагональних грідах для візуалізації дорожнього руху
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Героімов, Максим Едуардович
    Об’єкт дослідження – алгоритми процедурної генерації лабіринтів. Предмет дослідження – алгоритми процедурної генерації лабіринтів та їх ефективність у контексті візуалізації дорожнього руху, реалізованих за допомогою Three.js. Мета роботи – дослідження є аналіз ефективності різних алгоритмів процедурної генерації лабіринтів для візуалізації дорожнього руху на базі Three.js. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: 1) провести огляд існуючих методів процедурної генерації лабіринтів; 2) класифікувати алгоритми генерації лабіринтів за їхніми властивостями та вибрати 4-5 алгоритмів для подальшого аналізу; 3) описати вибрані алгоритми та представити їх принципи роботи; 4) реалізувати вибрані алгоритми на базі Three.js та інтегрувати з мультиплеєрними функціями; 5) визначити критерії оцінки ефективності алгоритмів; 6) провести експериментальне дослідження ефективності алгоритмів, використовуючи визначені метрики; 7) провести аналіз отриманих результатів та зробити висновки щодо ефективності алгоритмів.
  • Документ
    Розробка інтегрованого з CRM інформаційно-комунікативного вебсайту для мережі СТО
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Малакєєв, Роман Віталійович
    Мета роботи — створення інформаційно-комунікативного веб-сайту для мережі СТО з інтеграцією CRM-системи та впровадженням механізму підвищення релевантності контенту. Об’єкт дослідження — інформаційно-комунікативний веб-сайт, призначений для замовлення послуг технічного обслуговування автомобілів. Предмет дослідження — особливості та методи розробки веб-сайту для мережі СТО. Основні завдання та очікувані результати (наукові або практичні): - провести аналіз існуючих CMS та CRM систем, вивчити їх функціональні можливості, переваги та недоліки; - розробити інформаційно-комунікативний сайт для мережі СТО з механізмом підвищення релевантності контенту, що забезпечить більш точне відображення інформації відповідно до потреб користувачів; - інтегрувати CRM-систему для автоматизації бізнес-процесів СТО, що сприятиме підвищенню ефективності управління клієнтською базою, замовленнями та комунікацією; - провести дослідження з охорони праці працівника, який використовує персональний комп’ютер, з урахуванням нормативних вимог безпеки і гігієни праці, а також розробити рекомендації щодо оптимізації робочого місця.
  • Документ
    Доповнена реальність для WEB із інтегрованими моделями машинного навчання
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Жданов, Віталій Олександрович
    У роботі розглянуто питання створення системи доповненої реальності (AR) для Web з використанням інтегрованих моделей машинного навчання. Актуальність теми обумовлена стрімким розвитком інтернет-технологій, необхідністю реалізації мобільних платформо-незалежних рішень і зростаючою популярністю застосування AR у транспортній галузі. Метою роботи є дослідження можливостей побудови інтерактивного веб-середовища з елементами доповненої реальності для візуалізації автомобільних об'єктів і аналізу їх стану на основі моделей машинного навчання. Практичне значення результатiв дослiдження полягає у розробцi окремих елементiв методики навчання розробки доповненої реальностi для Web iз iнтегрованими моделями машинного навчання.Отримані результати демонструють перспективність синергії WebAR і машинного навчання в контексті розробки мобільних візуалізаційних систем для автотранспорту. Робота містить програмні фрагменти, діаграми, формули, графіки та реальний приклад реалізації в Unity WebGL.
  • Документ
    Комп’ютерні моделі управління запасами
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Акулов, Дмитро Олегович
    Актуальність теми. Управління запасами є ключовою складовою логістики та операційної діяльності підприємств. Ефективне керування рівнем запасів прямо впливає на фінансові результати: занадто великі запаси «заморожують» обігові кошти і генерують додаткові витрати на зберігання, тоді як недостатні запаси спричиняють збої в виробництві та втрачені продажі. У сучасних умовах, коли швидкість обігу товарів зростає, а невизначеність попиту залишається високою, питання оптимізації запасів набуває особливої актуальності. Поява комп’ютерних моделей та інформаційних систем дозволяє автоматизувати розрахунки потреб у запасах, прогнозувати попит та у режимі реального часу відстежувати рівні товарів на складах. Це робить тему дослідження – комп’ютерні моделі управління запасами – надзвичайно важливою для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Мета роботи. Метою даної бакалаврської роботи є комплексний аналіз та узагальнення комп’ютерних моделей управління запасами, оцінка їх ефективності в різних умовах господарювання, а також розробка рекомендацій щодо вибору та впровадження цих моделей на підприємствах. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення низки взаємопов’язаних завдань.
  • Документ
    Розробка навчального мобільного додатка для підготовки до іспиту з правил дорожнього руху
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Тимченко, Владислав Юрійович
    Об’єкт дослідження – процес створення навчального мобільного застосунку для підготовки до іспиту з правил дорожнього руху. Мета роботи – реалізувати зручний мобільний інструмент, який дозволяє користувачам проходити тести з ПДР, переглядати правила, зберігати результати та бачити прогрес підготовки без обов’язкової реєстрації. У процесі роботи проаналізовано популярні мобільні застосунки для підготовки до іспиту з ПДР, визначено їхні сильні сторони та обмеження. На основі цього сформульовано вимоги до функціоналу нового застосунку. Далі було обґрунтовано вибір технологій: дизайн створено у Figma, клієнтську частину реалізовано на React Native з використанням TypeScript, а базу даних, автентифікацію та зберігання – на платформі Supabase. Застосунок підтримує кросплатформеність (iOS та Android), має модульну структуру, розділений за функціоналом і включає окремі екрани: авторизації, проходження тесту, перегляду правил, рейтингу та профілю користувача. Особливу увагу приділено обліку статистики: збереження балів, часу та обрахунок рейтингу. Інтерфейс адаптовано для зручності без необхідності входу в систему.
  • Документ
    Розробка вебсайту для аналізу та візуалізації статистики дорожньо-транспортних пригод в Україні
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Коряк, Юлія Євгенівна
    Об’єкт дослідження – процес створення вебсайту для візуалізації статистики дорожньо-транспортних пригод в Україні, використовуючи монолітну клієнтську архітектуру. Мета роботи – створення вебсайту, який дозволяє користувачам переглядати статистику в зрозумілому форматі. Цей вебсайт забезпечить зручну взаємодію з користувачами через інтуїтивний вебінтерфейс, надаючи їм можливість переглядати візуалізовані дані. У роботі було проаналізовано існуючі рішення у сфері візуалізації статистики дорожньо-транспортних пригод. На основі виявлених недоліків було спроектовано архітектуру вебсайт, його логіку та створено макет. Було розроблено вебсайт і розгорнуто на хостингу для тестування та користування.