Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 53
  • Документ
    Удосконалення організації перевезення дрібнопартіонних вантажів в міжміському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «АВТОТРАНС РЕСУРС
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мінаков, Єгор Едуардович
    Об’єктом дослідження є процес перевезення дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні Харків – Одеса рухомим складом ТОВ «АВТОТРАНС РЕСУРС». Предметом дослідження є вплив технології доставки дрібнопартіонних вантажів на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міжміському сполученні. Метою роботи є підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжміському сполученні за рахунок вибору раціональної технології доставки вантажів. Метод дослідження – аналітичний. На підставі вихідних даних по роботі маршруту розрахована оптимальна вантажність автомобіля, яка складає 17,1 т. Визначили раціональну марку рухомого складу на підставі мінімальних транспортних витрат - складає 39781,59 грн у автомобіля МАЗ 631019-420-03. Було визначено, що для здійснення доставки необхідно 882 ящиків вагою 15,6 кг та габаритними розмірами 395×315×265. На підставі обраного критерію, а саме, технічної продуктивності, визначили, що ефективніше використовувати автонавантажувач. Його технічна продуктивність складає 30,92 т/год. Використовуючи автонавантажувач BALKANCAR DB1621 та автомобіль МАЗ 631019-420-03 буде отримано економічний ефект, який дорівнює 88361,52 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню товарів в міжміському сполученні.
  • Документ
    Удосконалення організації перевезень деревних виробів на маршруті Харків – Вільнюс автомобілями ТОВ “САТП - 2001”
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Малик, Максим Сергійович
    У якості об’єкта дослідження в даній роботі виступає процес перевезення деревних виробів в міжнародному сполученні рухомим складом ТОВ «САТП – 2001». Предметом дослідження є технологія перевезення, а саме вплив технології перевезення на якість та витрати по наданню послуг. Мета роботи – удосконалення процесу перевезення деревних виробів в міжнародному сполученні рухомим складом ТОВ «САТП – 2001» за рахунок вибору раціональної технології перевезення. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: Розробили нову трасу маршруту, яка проходить через Україну, Польщу та Литву. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували витрати за перевезення 1 т вантажу для автомобілів обраної вантажності та годинну продуктивність. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати DAF 95FT95/430XF, так як дана марка має найнижчу собівартість транспортування та найвищу годинну продуктивність роботи. Для підвищення ефективності роботи на маршруті було запропоновано для роботи на маршруті ввести двох водіїв замість одного. Загальний економічний ефект від економії витрат на паливо при оптимальній розстановці місць заправки паливом на маршруті Харків – Вільнюс склав літом 22916,9 грн за рейс, зимою 39282,64 грн за рейс. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню лікеро-горілчаної продукції в містах України.
  • Документ
    Удосконалення транспортного обслуговування ПРАТ "ДТЕК Павлоградвугілля". Частина 2. Удосконалення організації перевезень вугілля малими партіями
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Лукін, Артем Ігорович
    Об'єктом дослідження є процес перевезення вугілля. Предметом дослідження є технологія перевезення, а саме вплив технології перевезення на якість та витрати по наданню послуг. Мета роботи – удосконалення процесу перевезення перевезень вугілля малими партіями за рахунок вибору раціональної технології перевезення. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: складені нові маятникові маршрути. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною, ніж існуючий варіант перевезення (зменшився пробіг на маршрутах). Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували собівартість перевезення та продуктивність перевезення для автомобілів обраної вантажності. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати МАЗ – 5516, так як дана марка має найнижчу собівартість транспортування та найвищу годинну продуктивність роботи. Був складений графік узгодженої роботи вантажних пунктів та автомобілів, визначено потрібну кількість пунктів навантаження. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження, ефект склав 23579594,8 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню вугілля малими партіями продукції в містах України.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на міському маршруті № 272е «м. Конституції –вул. Світла» (м. Харків)
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Левіна, Владислава Віталіївна
    Об'єкт дослідження – процес перевезень пасажирів на маршруті №272е «м. Конституції – вул. Світла». Предмет дослідження – вплив раціональної технології транспортного обслуговування населення на маршруті №272е «м. Конституції – вул. Світла» на рівень якості обслуговування пасажирів. Мета роботи – підвищення якості перевезень пасажирів на маршруті №272е «м. Конституції – вул. Світла» за рахунок розробки та впровадження технологічних рішень процесу транспортного обслуговування. Метод дослідження – аналітичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень та усунення недоліків, виявлених по результатах обстеження роботи маршруту, визначено потрібну кількість автобусів марки Karsan Atak 7 од. раціональної місткості 58 пас. замість 6 од, які працюють зараз. Побудовано графоаналітичний розрахунок режимів роботи автобусів та водіїв та розроблено розклад руху автобусів на маршруті №272е для 6 випусків. Для оцінки ефективності запропонованих рішень обрано інтегральний показник якості, який враховує, зокрема, такі якісні ознаки транспортної послуги, як рівень заповнення автобусу та час витрати часу пасажиру на переміщення. Шляхом порівняння рівня якості обслуговування пасажирів до та після впровадження проектних рішень визначено, що збільшення кількості автобусів раціональної місткості (58 пас.) для роботи на маршруті з 6 од. до 7 од. дозволить підвищити рівень якості обслуговування пасажирів на 71 %. Результати дослідження можуть бути використані в роботі пасажирських транспортних підприємств при ораганізації транспортного обслуговування пасажирів в містах.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія Дементіївна
    Об’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу навантаження та розвантаження м'ясних напівфабрикатів на складі ПРАТ «Комплекс Безлюдівський м'ясокомбінат»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шияненко, Катерина Сергіївна
    Мета роботи – удосконалення технологічного процесу навантаження та розвантаження м'ясних напівфабрикатів на складі ПРАТ «Комплекс Безлюдівський м'ясокомбінат» за рахунок формування транспортного пакету з використанням ящиків та піддонів, розрахунку необхідної кількості ящиків та піддонів та вибору раціонального механізму для виконання навантаження та розвантаження м'ясних напівфабрикатів на складі ПРАТ «Комплекс Безлюдівський м'ясокомбінат». Об'єкт дослідження – процес навантаження та розвантаження м'ясних напівфабрикатів на складі ПРАТ «Комплекс Безлюдівський м'ясокомбінат». Метод дослідження – аналітично-практичний. У якості критерію ефективності у роботі обрано загальні витрати часу на виконання навантажувально-розвантажувальних робіт. При запропонованій схемі розміщення обраного піддону у кузові автомобіля з напівпричепом Schmitz Carrier Vector 1550 досягається підвищення коефіцієнта використання вантажності автомобіля до значення 0,73. Для виконання вантажних робіт із напівфабрикатами обрано електронавантажувач Toyota Traigo, тому що його продуктивність вище, ніж у електронавантажувача Balkancar і дорівнює 30,2 т/доб. При застосуванні прийнятих у роботі рішень можливе отримання технологічного ефекту – зменшення часу навантаження 1 тонни напівфабрикатів на 3 хвилини. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються навантаженням та розвезенням власних м’ясних напівфабрикатів. Область застосування: автомобільний транспорт.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу доставки товарів ТОВ «Харківський завод будівельних сумішей» у місті Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Захаренко, Дмитро Олегович
    Мета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки будівельних вантажів в міських умовах. Об’єкт дослідження – процес доставки будівельних вантажів в міських умовах. Предмет дослідження – вплив технологічних рішень на показники ефективності доставки будівельних вантажів в міських умовах. Робоча гіпотеза – припущення, що запропоновані технологічні рішення, щодо удосконалення технологічного процесу доставки будівельних матеріалів у міському сполученні дозволять покращити показники ефективності. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено транспортно-технологічну схему доставки вантажів в міському сполученні. В результаті проведеної маршрутизації визначені раціональні розвізні та маятникові маршрути перевезень вантажу, що дозволять знизити добовий пробіг автомобілів на 47 кілометрів у порівнянні з існуючими маршрутами перевезень. Економічний ефект від впровадження запропонованих рішень, а саме маршрутизації та використання раціонального рухомого складу за один рік складе 310167 грн. Ефективність запропонованих заходів складе 29,7 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись при організації перевезень вантажів в міському сполученні.
  • Документ
    Визначення раціональної схеми доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ - Берлін
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шило, Анна Віталіївна
    Об'єкт дослідження – процес доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін. Предмет дослідження – вплив параметрів транспортно-технологічної схеми на показники ефективності процесу доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін. Мета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін за рахунок вибору ефективного варіанту переміщення вантажопотоку. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В роботі запропоновано підхід щодо визначення раціональної технології доставки експортних товарів у ланцюгу поставок, яка б дозволила мінімізувати використання ресурсів, знизити витрати всіх учасників при їх взаємодії та підвищити привабливість продукції для клієнтів. Це можливо досягнути при організації контрейлерних перевезень вантажів, які поєднують переваги автомобільного та залізничного транспорту. За критеріями мінімальних питомих витрат та часу на доставку партії вантажів визначено раціональну схему доставки на маршруті Київ – Берлін – це доставка контрейлерами із використанням автомобільного та залізничного транспорту у складі комбінованого поїзду. Величина інтегрованого сумарного ефекту від вибору раціональної схеми доставки партії вантажів обсягом 18 т на маршруті Київ – Берлін становить 35501,2 грн, що свідчить про ефективність запропонованого варіанту. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжнародному сполученні.
  • Документ
    Удосконалення організації перевезення будівельних матеріалів ТОВ ЗЗБК “ЕТАЛОН” у місті Харків
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Семенюта, Максим Артурович
    Мета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних матеріалів в міських умовах. Об’єкт дослідження – процес перевезення будівельних матеріалів в міських умовах. Предмет дослідження – вплив технологічних рішень на показники ефективності доставки будівельних матеріалів в міських умовах. Робоча гіпотеза – припущення, що запропоновані технологічні рішення, щодо удосконалення технологічного процесу перевезення будівельних матеріалів у міському сполученні дозволять покращити показники ефективності. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено транспортно-технологічну схему доставки піску в міському сполученні. Визначені найкоротші відстані перевезень, та розроблені маршрути перевезень. Недоліком розробленої схеми є те, що всі маршрути – маятникові зі зворотнім порожнім пробігом, чого потребує технологія перевезень. Для навантаження було обрано раціональний навантажувальний механізм. На основі отриманих результатів розрахунків обрано екскаватор Д – 443А, у якого наведені річні витрати менше на 92,1 тис. грн, ніж у Е – 301. Для зменшення втрат від непродуктивних простоїв навантажувальних механізмів та вантажних автомобілів розроблено графік спільної роботи. Ефективність запропонованих заходів складе 4 % в розрахунку за рік роботи підприємства. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись при організації перевезень піску в міському сполученні.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на підстанції АТ "Полтаваобленерго"
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Чипкий, Максим Станіславович
    Об'єкт дослідження – технологічний процес доставки запчастин на підстанції АТ «Полтаваобленерго». Предмет дослідження – вплив параметрів процесу доставки запчастин на ефективність транспортного обслуговування підстанцій АТ «Полтаваобленерго». Мета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на підстанції АТ «Полтаваобленерго» за рахунок впровадження технологічних рішень. Метод дослідження – математичне моделювання. З метою удосконалення технологічного процесу доставки запчастин на дрібні підстанції Глобинська дільниця АТ «Полтаваобленерго» проведено маршрутизацію перевезень, для роботи на двох розроблених розвізних маршрутах обрано раціональну марку рухомого складу MAN 10.150 та розроблені графіки завозу електротехнічних виробів до кожної підстанції, що забезпечить її своєчасну доставку та дозволить уникнути понаднормативного часу роботи водіїв на маршруті через простої у очікуванні розвантаження автомобіля. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною за існуючий варіант через зменшення річного пробігу на маршрутах на 416 км. Величина економічного ефекту від впровадження запропонованих заходів з удосконалення технологічного процесу складатиме 26569,5 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних відділів енергетичних підприємств та транспортних підприємств при організації транспортного обслуговування енергетичних об’єктів.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія Дементіївна
    Об’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Чех, Катерина Віталіївна
    Об'єкт дослідження – процес перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні. Предмет дослідження – закономірності впливу параметрів процесу перевезень вантажів у міжміському сполученні на сумарні річні витрати на доставку продукції. Мета роботи – підвищення ефективності перевезення вантажів рухомим складом ТДВ «АТП-16363» у міжміському сполученні за рахунок розробки та впровадження технологічних рішень ефективної організації процесу. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень розроблено раціональні розвізні маршрути, обрано раціональну марку автомобілю для роботи на маршрутах за критерієм мінімальних витрат на транспортування, розроблено календарне планування роботи автомобілів та водіїв. При застосуванні раціональної схеми перевезень вантажів у міжміському сполученні за розробленими маршрутами автомобілями раціональної марки скорочення загального річного пробігу автомобілів складає 31720 км, при цьому річний економічний ефект у вигляді зниження річних витрат на перевезення дорівнює 277120,7 грн грн. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжміському сполученні.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу доставки товарів ТД Агрохім в межах України
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сапєльнік, Микита Олександрович
    Об’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Метод дослідження – аналітичний. Розроблені маршрути, що мають високий рівень ефективності (значеннями коефіцієнта використання пробігу від 0,743 до 0,848 та використання вантажності автомобіля від 0,83 до 0,9). Продуктивність роботи автомобілів дозволяє виконати протягом місяця від 19 до 30 рейсів, що дає можливість мати резерви для забезпечення ритмічних поставок товарів на регіональний склад та до представників. В якості методу зниження витрат на доставку застосовано удосконалення навантажувально-розвантажувальних робіт. Проведено розрахунки технологічного циклу навантаження в плоских піддонах з застосуванням вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 102,6 с. (1,7 хв.), що на 0,4 хв. менше ніж при існуючому варіанті. Запропоновані технологічні рішення дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротиться на 0,42 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 1 од., загальний річний пробіг – 177,4 тис. км., а пробіг з вантажем – 138 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України.
  • Документ
    Обґрунтування структури логістичних ланцюгів при доставці товарів народного споживання автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик» по Україні
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Панжієв, Артик
    Мета роботи – є підвищення ефективності доставки вантажів в міжміському сполученні за рахунок вибору раціональної структури логістичного ланцюга. Об'єкт дослідження – є процес перевезення вантажів в логістичному ланцюгу у міжміському сполученні Харків - Черкаси автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик». Предмет дослідження – є вплив структури логістичних ланцюгів на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міжміському сполученні. Метод дослідження – аналітичний, статистичний. В якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в логістичному ланцюгу. Визначено, що автомобіль Hyundai HD 250, вантажністю 18,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 234,11 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою логістичного ланцюга, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів по прямому варіанту. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 235,46 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 96,06 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 40,7 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.
  • Документ
    Підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні автомобілями Шебелинського відділення ТТС
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мельник, Ярослав Ігорович
    Мета роботи – підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні автомобілями Шебелинського відділення технологічного транспорту і спецтехніки. Об'єкт дослідження - процес доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні. Предмет дослідження – вплив технологічних параметрів системи доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні на підвищення ефективності доставки. Метод дослідження – аналітичний, математичний, В результаті проведених досліджень було визначено, що на сучасному етапі ринкові відносини вимагають високоефективних методів організації перевезень в плані підвищення ефективності доставки вантажів у міжнародному сполученні. В зв’язку зі збільшенням частки перевезень дрібнопартіонних вантажів, виникли жорсткі умови щодо доставки «точно в термін». Ця умова створює проблеми при організації доставки. Для підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів було запропоновано методику, яка враховує загальний час доставки вантажу. В якості критерію ефективності обрано загальні витрати часу на доставку вантажу. Визначено, що автомобіль Volvo F-8932 (6х4) + ПР-29,1, вантажністю 22,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 45,97 грн/км. Економічний ефект для підприємства складає, 13463,25 грн/рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжнородному сполученні.
  • Документ
    Удосконалення організації перевезень товарів народного споживання у міському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «ЕДІКТ»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Каракай, Максим Олегович
    Об’єктом дослідження є процес перевезення товарів народного споживання у міському сполученні рухомим складом ТОВ «ЕДІКТ». Предметом дослідження є вплив технології доставки товарів народного споживання на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міському сполученні. Мета роботи є підвищення ефективності доставки товарів народного споживання в міському сполученні за рахунок вибору раціональної технології доставки вантажів. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: складені нові розвізні маршрути. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною, ніж існуючий варіант перевезення (зменшився пробіг на маршрутах). Таким чином ми мінімізували транспортну роботу. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували витрати на 1 км пробігу для автомобілів обраної вантажності. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати Hyundai HD78 так, як його витрати складають 35,1 грн/км. Для роботи підприємства було визначення розміру страхового запасу на складі вантажовідправника. Страховий запас, що забезпечує безперебійну роботу обслуговування вантажоодержувачів дорівнює 5,19 т. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства до проведення маршрутизації та після її впровадження за рік роботи, ефект склав 48785,8 грн/рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню лікеро-горілчаної продукції в містах України.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на міському маршруті №23 Розсошенці – Південний Вокзал (м. Полтава)
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Колесник, Олександр Миколайович
    Об’єкт дослідження – технологічний процес роботи міському автобусному маршруті №23 «Розсошенці – Південний Вокзал». Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу маршруту №23 «Розсошенці – Південний Вокзал» на показники якості транспортного обслуговування пасажирів та ефективності роботи підприємства. Мета дослідження – удосконалення транспортного обслуговування пасажирів на міському автобусному маршруті №23 «Розсошенці – Південний Вокзал». Метод дослідження – аналітичний. На основі даних про пасажиропотік та тривалість рейсу визначена необхідна кількість рейсів протягом доби – 49 рейсів, що на 7 рейсів більше ніж існуючий розклад. Потрібна кількість автобусів складає 5 од., що на 1 автобус більше ніж при існуючий програмі. В результаті реалізації технологічних рішень очікується зниження рівня використання місткості автобусів з 1,24 до 0,91, що разом зі збільшенням кількості автобусів на маршруті з 4 до 5 призведе до ліквідації додаткового очікування пасажирів пов’язаного з відмовою у посадці. Як результат всі ці заходи дозволять підвищити рівень якості транспортного обслуговування з 0,594 до 0,924. Збільшення показника якості на 0,308 (51,8 %) по відношенню до базового варіанту свідчить про ефективність запропонованих заходів та підтверджує доцільність їх впровадження. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації транспортного обслуговування пасажирів на міському маршруті №23 «Розсошенці – Південний Вокзал».
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «Аякс Транс» у Дніпропетровській області
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мірошина, Карина Юріївна
    Об'єкт дослідження – процес перевезення будівельних навалочних вантажів автомобілями ТОВ «Аякс Транс». Мета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «Аякс Транс» у Дніпропетровській області за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що попит на автоперевезення будівельних вантажів в межах Дніпропетровської області незважаючи на кризові явища з кожним роком не суттєво, але збільшується. Встановлено, що при страховому запасі вантажу на склад керамзиту с. Шевченково 50,37 т робота транспортно складського комплексу буде безперебійною, а витрати на зберігання готової продукції на складі – мінімальними. Спроектовано 14 раціональних колових маршрутів з коефіцієнтом використання пробігу понад 0,53. При новій схемі маршрутизації отримано зменшення пробігу. Для раціоналізації структури парку автомобілів підприємства проведено розрахунок собівартості доставки 1 тонни вантажу. Розрахунки показали, що найбільш ефективним для роботи на розроблених маршрутах є автомобіль MAN TGL 12.220. При роботі по складеному графіку роботи водіїв на маршрутах 1, 2 та 8 тривалість часу роботи водіїв відповідає нормативному, тому можна зробити висновок, що для роботи на маршруті достатньо 3 водіїв. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати зaгaльну сyму економiї у розмірі 2908262 грн за рік. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «Аякс Транс»прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.
  • Документ
    Удосконалення технологічного процесу перевезень червоної цегли зі складу «Черепинського цегляного заводу»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мандич, Олексій Андрійович
    Мета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезень червоної цегли зі складу «Черепинського цегляного заводу» за рахунок маршрутизації перевезень червоної цегли, розрахунку необхідної кількості піддонів та вибору раціонального механізму для виконання навантаження та розвантаження червоної цегли. Об'єкт дослідження – процес перевезень червоної цегли зі складу «Черепинського цегляного заводу». Метод дослідження – аналітично-практичний. У якості критерію ефективності у роботі обрано собівартість перевезення цегли на 1 т цегли. Для формування транспортного пакету обираємо плоский дерев'яний піддон 1200+800, масою брутто 1500 кг, власною масою 60 кг. Для обслуговування нових маршрутів необхідно використовувати 32 піддони. Під час вибору механізму для виконання навантажувально-розвантажувальних робіт було з’ясовано, що автонавантажувач з дизельним двигуном MANITOU MI15D більш продуктивний, тому що експлуатаційна продуктивність цього механізму вище (94,5 т за добу). Зниження собівартості перевезення 1 тони цегли від запропонованих у роботі заходів складе 172,22 грн/т. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані підприємствами, які займаються міжміськими автомобільними перевезеннями. Область застосування: автомобільний транспорт.
  • Документ
    Удосконалення організації перевезень будівельних вантажів рухомим складом ТОВ“ Шторм
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Медведєв, Роман Ігорович
    Об'єктом дослідження є процес перевезення будівельних вантажів. Предметом дослідження є вплив технології перевезення будівельних вантажів на якість та витрати по наданню послуг. Мета роботи – удосконалення організації вантажних перевезень будівельних вантажів в міському сполученні рухомим складом ТОВ «Шторм» за рахунок вибору раціональної технології перевезення. Метод дослідження – аналітичний. Проведено маршрутизацію перевезень: складені нові розвізні маршрути. Нова схема маршрутизації виявилась більш раціональною, ніж існуючий варіант перевезення (зменшився пробіг на маршрутах). Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували собівартість перевезення та годинну продуктивність. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати КрАЗ – 6510 так, так як дана марка має найнижчу собівартість транспортування та найвищу годинну продуктивність роботи. Визначена потреба в навантажувально-розвантажувальних механізмах та проведено узгодження роботи пункту навантаження автомобілів та автомобілів. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства при використанні різних марок рухомого складу, ефект склав 391291,7 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню піску у містах України.