Управління якістю пасажирських перевезень
Дата
2023-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
В кваліфікаційній роботі теоретично узагальнено та розроблені методикопрактичних рекомендацій щодо управління якістю послуг з перевезення пасажирів, а саме удосконалено систему показників оцінки якості послуг підприємств пасажирського автомобільного транспорту відповідно до виконуваних підпроцесів з позиції споживача та АТП, що на відміну від існуючих ґрунтується на системно-діяльнісному підході та характеризує умови, процес, результат. Удосконалено методичний підхід до оцінки системи управління якістю підприємства на відповідність стандартам ISO, що відрізняється використанням методу Дельфі та дозволяє отримати найвищу точність результатів оцінювання, а також декілька груп поглядів на стан справ системи управління якості. Розроблено рекомендації з впровадження системи управління якістю с
подальшою сертифікацією, оцінено економічний ефект від сертифікації системи.
Опис
Ключові слова
якість, управління якістю, система, оцінка, контроль якості, пасажирські перевезення
Бібліографічний опис
Ситнік, Є. В. Управління якістю пасажирських перевезень : кваліфікаційна робота ... магістра : 073 Менеджмент / Ситнік Євген Володимирович. ‒ Харків : ХНАДУ, 2023. ‒ 79 с.