Підвищення ефективності роботи маршрутів № 27 та № 28 м. Полтави на основі синхронізації розкладу руху
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
У ході дослідження було сформовано структурний контур функціональних зв’язків, який відображає взаємодію між ключовими елементами транспортної мережі. Основними компонентами є маршрути, зупинні пункти, пасажиропотоки та графіки руху. Взаємодія між ними забезпечує узгодженість та ефективність роботи маршрутів на спільній маршрутній мережі. Узгодження графіків на цих ділянках суттєво зменшує час очікування пасажирів і підвищує ефективність використання рухомого складу. Скорочення часу очікування пересадки пасажирами склало 0,8 хв. на одного пасажира, що з урахуванням добового обсягу пасажирообміну дорівнює 61,1 год. за день, а за рік – 19,27 тис. год. Річний ефект, отриманий при цьому та визначений на основі вартісної оцінки часу пасажирів склав 825,85 тис. грн. На основі перетворення соціального ефекту в економічний результат та співставлення з понесеними витратами визначено, що чистий приведений соціальний ефект складає за 4 роки – 3,3 млн. грн, індекс прибутковості проекту складає 2,783, період окупності – 1,5 роки. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та органами влади під час організації транспортного обслуговування населення.
Опис
Ключові слова
міські перевезення пасажирів, автобус, час очікування, розклад руху, маршрут, пасажиропотік
Бібліографічний опис
Колесник, О. М. Підвищення ефективності роботи маршрутів № 27 та № 28 м. Полтави на основі синхронізації розкладу руху : дипломна робота … магістра : 275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті) / Колесник Олександр Миколайович. – Харків : ХНАДУ, 2024. – 104 с.