Адаптація маркетингових стратегій підприємства до змін споживчої поведінки в умовах воєнного стану

Вантажиться...
Ескіз зображення

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

У роботі проаналізовано теоретичні основи маркетингової стратегії та особливості її трансформації в кризових умовах. Виконано маркетинговий аудит діяльності ТОВ «Преїз» із застосуванням PESTEL, SWOT та аналізу 4P. Досліджено зміни споживчої поведінки та сегментовано клієнтів за копінг-стилями для точнішого налаштування комунікацій. Розроблено методику оцінки швидкості адаптації стратегії через три інтегральні індекси (гнучкість асортименту, цифровізація каналів, соціальна залученість) і застосовано її на прикладі підприємства. Запроектовано чат-бот для автоматизації обробки онлайн-заявок як частину цифрової трансформації взаємодії з клієнтами. Проведено технікоекономічну оцінку рекомендованих заходів.

Опис

Бібліографічний опис

Чумаченко, С. С. Адаптація маркетингових стратегій підприємства до змін споживчої поведінки в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 073 Менеджмент / Чумаченко Сергій Сергійович. – Харків : ХНАДУ, 2025. – 82 с.