Професіоналізм як умова виживання сучасного світу

Анотація

У монографії досліджено зміну способу мислення та освітні парадигми в умовах виживання. Проаналізовано ідею полісутності людини як методологічну основу нової педагогіки в умовах виживання. Обґрунтовано зростаюче значення гуманітарної освіти як засобу протидії негативним інформаційним впливам. Окреслено стратегії професійної самореалізації молоді в сучасному суспільстві. Визначено шляхи формування загальних компетенцій сучасного фахівця. Досліджений феномен професіоналізму. Доведено вирішальну роль і значення «високих технологій» для глобального освітнього співробітництва. А також, досліджено особливості впровадження моделей змішаного навчання у підготовку студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Розглянуто індивідуально-орієнтований підхід як основу організації самостійної роботи студентів технічного університету. Здійснено експериментальне дослідження педагогічних умов формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів в автомобільно-дорожній галузі. Видання адресоване науковцям, аспірантам, педагогічним працівникам, викладачам та студентам ЗВО.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Професіоналізм як умова виживання сучасного світу : монографія / О. К.Чаплигін, І. І.Чхеайло, Т. Г.Прохоренко, Т. В. Ярмак, Л. В. Філіпенко, О. Є. Сук, В. В. Бондаренко, В. О. Чепурна, І. В. Ткаченко, Н. Р. Разумовська ; за наук. ред. проф. Чаплигіна, доц. І. І.Чхеайло. – Харків : ХНАДУ, 2020. – 136 с.

Зібрання