Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3870

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 129
  • Документ
    Інформаційна система вибору міні-навантажувача
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Марков, Дмитро Андрійович
    Об'єктом дипломної роботи є процес вибору міні-навантажувачів для дорожнього будівництва. Предметом дипломної роботи є розробка інформаційної системи вибору міні-навантажувачів для дорожнього будівництва. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності процесу вибору міні-навантажувачів для дорожнього будівництва. У дипломній роботі проаналізовано основні характеристики та ринок міні-навантажувачів, визначені основні сутності для розробки інформаційної системи вибору міні-навантажувачів. На основі аналізу існуючих систем керування базами даних обрано MySQL для розробки інформаційної системи. В середовище MySQL сформовано базу даних і побудовано засоби збереження і пошуку даних, розроблено уявлення та зберігаючи процедури, і таким чином. розроблено інформаційну систему вибору міні-навантажувачів для дорожнього будівництва.
  • Документ
    Система підтримка прийняття рішення з підбору кадрів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Шпортко, Ірина Олександрівна
    У рамках роботи була розроблена система підтримки ухвалення рішення по підбору кадрів. У розробленій системі реалізовані основні функції по автоматизації рутинних операцій по пошуку, зберіганню і редагуванню інформації про співробітників підприємства, а також запрограмована функція підрахунку пріоритету кандидата для вільної посади. АС задовольняє сформованому переліку показників і критеріїв ефективності.
  • Документ
    Вимірювач прискорень на наземних об'єктах, що рухаються
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Слюсарь, Олег Геннадійович
    В дипломному проекті розглянуто навігаційні системи, що дозволяють визначати координати дорожніх машин, що рухаються. Був розглянутий струнний акселерометр. Особлива увага була приділена автогенератору, для якого було розроблено схему електричну принципову, виконано трасування печатної плати та проведено необхідні розрахунки.
  • Документ
    Рекламно – інформаційний прилад для залучення клієнтів на станцію технічного обслуговування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Слабоспицька, Катерина Олександрівна
    Для досягнення поставленої мети проведено аналіз аналогічних конструкцій, розглянуті різні виконання електронних модулів. Проаналізована структурна схема і алгоритм роботи пристрою. Розроблена схема електрична принципова модуля управління і модуля індикації, розраховані параметри друкованої плати, зроблені конструкторсько-технологічні розрахунки надійності модуля.
  • Документ
    Система автоматичного керування рухом
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Скочко, Олександр Олександрович
    В дипломному проекті розроблена розглянуті питання автоматичного управління рухом автотранспорту. Проаналізовані існуючі системи круїз - контролю. Розроблено електронний вузол системи адаптивного круїз – контролю, виконано електричний, міцностний, вібраційний і тепловий розрахунки.
  • Документ
    Система кондиціювання на підприємствах дорожнього будівництва
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Локтєв, Віталій Миколайович
    В дипломному проекті розглядались системи кондиціонування повітря виробничих приміщень, види та структури сучасних промислових кондиціонерів, питання проектування систем кондиціонуваня, вимірювальні пристрої систем кондиціонування (температурні датчики та їх види). В конструктивній частині проекту була розроблена конструкція цифрового термометра.
  • Документ
    Система сигналізації зі зменшеною вірогідністю помилкового спрацьовування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Крикунов, Максим Сергійович
    В дипломному проекті розроблена система сігналізації, що зменшує вірогідність помилкового спрацьовування, друкований вузол для цієї системи і виконані електричні, міцностні, вібраційні і теплові розрахунки.
  • Документ
    Універсальний контролер керування дорожнім рухом
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Богданов, Антон Олександрович
    В дипломному проекті були розглянуті види керування дорожнім рухом. Розроблена конструкція блока керування універсального контролера і виконані електричні, міцносні, вібраційні і теплові розрахунки друкованої плати, функціонального осередка й приладу в цілому. Був визначений тип виробництва і вибрана організаційна форма зборки друкованого вузла блоку керування універсального контролера. Також був проведений аналіз технологічності і розроблена технологічна схема зборки.
  • Документ
    Інформаційна технологія вагового обліку надорожньо-будівельному підприємстві
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Мірошніченко, Денис Васильович
    У першому розділі проведено аналіз сучасних підходів до організації вагового обліку на дорожньо-будівельних підприємствах та розглянуто існуючі автоматизовані системи. У другому розділі розроблено архітектуру інформаційної технології автоматизованого вагового обліку, що базується на використанні IoT-компонентів, зокрема тензометричних датчиків з HX711 та мікроконтролера ESP8266, а також визначено програмні рішення для обробки й зберігання даних. У третьому розділі описано процес впровадження системи, представлено програмну реалізацію і наведено результати випробувань, що підтверджують ефективність запропонованої інформаційної технології.
  • Документ
    Інформаційна технологія вибору бездротових датчиків для дорожнього моніторингу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Кононихіна, Олена Олексіївна
    У першому розділі проведено аналіз предметної області та огляд технологій моніторингу доріг, розглянуто переваги та недоліки існуючих систем і визначено актуальні вимоги до вибору бездротових датчиків. У другому розділі розроблено інформаційну технологію вибору бездротових датчиків для дорожнього моніторингу, описано структуру системи та обґрунтовано вибір методу прийняття рішень в умовах інтервальної інформації. У третьому розділі розроблена модель вибору бездротових датчиків для дорожнього моніторингу з урахуванням критеріїв заданих інтервальними значеннями. У четвертому розділі реалізовано приклад вибору бездротових датчиків для дорожнього моніторингу на основі розроблених моделі та інформаційної технології.
  • Документ
    Інформаційна технологія моніторингу стану дорожнього покриття на основі ГІС
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Романенко, Дмитрій Андрійович
    У першому розділі проведено аналіз предметної області та огляд існуючих рішень, розглянуто переваги та недоліки існуючих систем і визначено актуальні вимоги до моніторингу стану дорожнього покриття. У другому розділі розглянуті моделі для виявлення пошкоджень дорожнього покриття та обґрунтовано їх вибір. У третьому розділі розроблено структуру інформаційної технології моніторингу стану дорожнього покриття на основі ГІС, що включає збір даних з камер, сенсорів та GPS, їхню обробку через IPM-трансформацію та фільтрацію шумів, а також розпізнавання пошкоджень за допомогою моделей глибокого навчання. У четвертому розділі реалізовано приклад геоінформаційної системи моніторингу стану дорожнього покриття та можливості фільтрації за різноманітними шарами по типу дефектів, критичності та дати виявлення з координатами.
  • Документ
    Інформаційна технологія контролю за дотриманням страхових зобов'язань
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Спасьонов, Кирило Сергійович
    У першому розділі проаналізовано предметну область автострахування, проблематику виявлення незастрахованих транспортних засобів та актуальність розробки автоматизованих систем перевірки. У другому розділі розглянуто методи комп’ютерного зору, обґрунтовано вибір алгоритму HaarCascade для виявлення номерних знаків. У третьому розділі побудовано структуру інформаційної технології, яка реалізує процес розпізнавання номерів і перевірки страхового полісу через API МТСБУ. У четвертому розділі детально описано реалізацію вебсистеми, взаємодію клієнтської та серверної частини, використання бази даних MongoDB, а також функціонал експорту результатів перевірки. Розроблена система дозволяє автоматично обробляти відеопотік, розпізнавати номерні знаки ТЗ, перевіряти їх у базі полісів та формувати зведену таблицю з результатами.
  • Документ
    Інформаційна технологія системи відеоспостереження для відстеження об’єктів за заданими траєкторіями
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Коваленко, Денис Олександрович
    В першому розділі проведено аналіз сучасних методів та алгоритмів відеовідстеження. В другому розділі розроблено математичну модель маніпулятора для керування рухом. В третьому розділі розроблена структура інформаційної технології системи відеоспостереження. В четвертому розділі реалізовано комп’ютерну модель системи відеовідстеження та представлено результати імітаційного експерименту.
  • Документ
    Інформаційна технологія вибору датчиків рівня палива в системі супутникового моніторингу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-02) Д’яков, Олександр
    В першому розділі проведено аналіз систем супутникового моніторингу. В другому розділі проведено аналіз датчиків палива та критерії їх відбору. В третьому розділі розроблена інформаційна технологія вибору датчиків рівня палива в системі супутникового моніторингу. В четвертому розділі розглянуто приклад вибору датчика палива в системі супутникового моніторингу.
  • Документ
    Інформаційна система пошуку мультимедійного навчального контенту
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-07-01) Мичко, Максим Андрійович
    Об’єктом дипломної роботи є процес пошуку навчального контенту та доступу до нього. Предметом дипломної роботи є розробка інформаційної системи пошуку мультимедійного навчального контенту. Мета роботи – підвищення ефективності пошуку навчального мультимедійного контенту за рахунок створення інформаційної системи. Дипломна робота присвячена розробці інформаційної системи для пошуку мультимедійного навчального контенту. У роботі проведено аналіз предметної області, розглянуто сучасні платформи онлайн-навчання (Coursera, edX, KhanAcademy, тощо), їхні функціональні можливості та обмеження щодо пошуку та персоналізації навчального контенту та сформульовано вимоги до створення нового програмного продукту, який дозволить користувачам зручно шукати мультимедійні ресурси відповідно до заданих параметрів. Розроблена система реалізована на основі сучасних технологій, з використанням фреймворкуFlutter для мобільного застосунку, хмарних сервісів Firebase, а також зовнішніх API для інтеграції з популярними освітніми платформами. У системі реалізовано підтримку локалізації, обробку запитів, фільтрацію результатів, а також зручний інтерфейс користувача. Результати роботи можуть бути використані у закладах освіти, платформах онлайн-навчання, а також індивідуальними користувачами для покращення доступу до якісного навчального контенту.
  • Документ
    Розробка інформаційної системи телекомунікаційного оператора складних об’єктів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06-30) Ященко, Еліна Євгенівна
    ПлатформоюцифровоїінфраструктуриекономікиУкраїни є сучасні ІТ-технології. Розвиток промисловостіспрямовано до глобального інформаційного простору,ефективна робота котрої залежить від ефективногорозвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Метою роботи є підвищення ефективності робочихоперацій телекомунікаційного оператора складних об’єктів шляхом розробки інформаційної системи (ІС). Об'єктом дослідження єІТ-інфраструктура складних об’єктів. Предметом дослідження є розробка інформаційної системи телекомунікаційного оператора складних об’єктів. Методи дослідження: системний підхід, статистичний аналіз, оцінка та оптимізація даного типу об’єктів, методи формалізації та моделювання. Доведено, що інформаційна інфраструктура складних об’єктів являє собою інтегровану сукупність телекомунікаційних та інформаційних складових.Обґрунтовано комплекс задач синтезу інформаційної системи та запропоновано декомпозиція загальної задачі на локальні. За розробленими математичними моделями обираються засоби зв’язкуІС складних об’єктів. За допомогою пакету програмування MicrosoftExсel наводиться приклад вибору компонентів ІС телекомунікаційного оператору.
  • Документ
    Розробка адаптивної системи керування твердопаливним котлом з інтеграцією в ІоТ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06-30) Ярець, Максим Михайлович
    Мета даної роботи -підвищення ефективності прийняття рішень в процесі управління роботи твердопаливним котлом. Об'єкт дослідження - процес підтримки заданого режиму роботи системи твердопаливного котла. Предмет дослідження - розробка адаптивної системи керування, здатної враховувати реальні температурні режими, тепловтрати та динаміку змін навантаження твердопаливного котлового обладнання. Виявлені особливості управління роботою твердопаливних котлів та обмеження традиційних систем управління. Вивчені існуючі технічні рішення та зібрані експериментальні дані. Виконано моделювання, зроблені моделі гіперболічної апроксимації та запропонована модель адаптивного керування через завчасне виключення подачі повітря. Визначена архітектура майбутньої системи, підходи до її проектування, технічні засоби для реалізації системи.
  • Документ
    Розробка багатокритеріальної моделі вибору датчику рівня палива для автомобілів автотранспортного підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06-30) Шило, Владислав Віталійович
    Проведено аналіз проблеми автоматизації контролю витрат палива на автотранспортному підприємстві, проведено аналіз способів контролю витрат палива на автотранспортному підприємстві, проведено аналіз технічних характеристик і параметрів датчиків рівня палива. Розроблено постановку задачі вибору датчику рівня палива для автомобілів автотранспортного підприємства за багатьма технічними та вартісними характеристиками та параметрами. Проведено аналіз методів розв’язання поставленої задачі. Для розв’язання поставленої задачі пропонується використовувати схему Беллмана-Заде. Наведено приклад розв’язання поставленої задачі.
  • Документ
    Модель системи керування гідроприводом екскаватора
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06-30) Шевчук, Олександр Олександрович
    Об’єкт роботи – процес керування гідроприводом екскаватора. Предмет роботи – модель системи керування гідроприводом екскаватора. Мета роботи – підвищення ефективності роботи екскаватора за рахунок використання системи керування його гідроприводом. Побудовані кінематична модель робочого обладнання екскаватора у вигляді системи «стріла–рукоять–ківш», а також динамічна модель гідроприводу. Для полегшення дослідження процесів у гідроприводі та процесу синтезу регулятора, у Simscape Fluids побудована імітаційна модель гідроприводу робочого обладнання екскаватора. В якості регулятора для системи керування гідроприводом екскаватора обрано ПІД-регулятор. За допомогою вбудованих можливостей Simulink щодо автоматичного налаштування регуляторів, синтезовано ПІД-регулятор, що дозволяє автоматично перемістити шток на задану відстань з нульовою помилкою за 0,75 с з перерегулюванням у 10%.
  • Документ
    Розробка ІТ-інфраструктури комунікаційної системи роботизованого підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025-06-30) Четверіков, Богдан Віталійович
    Інфраструктурапромислових підприємств України, що базується на цифровій платформі, є сучасні ІТ-технології. Розвиток роботизованих підприємств спрямовано до такої інформаційної інфраструктури, де ефективна робота підприємства залежить від ефективноговпровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Метою роботи є підвищення ефективності робочих операцій роботизованого підприємства шляхом розробки ІТ-інфраструктури комунікаційної системи. Об'єктом дослідження є робочі операціїроботизованого підприємства. Предметом дослідження є розробка ІТ-інфраструктури комунікаційної системи роботизованого підприємства. База методів дослідження: системний підхід, статистичний аналіз, оцінка і оптимізація. А також методи формалізації та моделювання. Проаналізовано, що ІТ інфраструктура роботизованих підприємствце інтегрована сукупність телекомунікаційних та інформаційних засобів. Висунуто комплекс задач синтезу ІТ-інфраструктурироботизованих підприємств. Запропоновано моделі вибору засобів комунікації та керування обміном інформації роботозованого підприємства. За моделями обираються засоби зв’язку та компонентироботизованої ділянки – технічне забезпечення системи контролю та транспортера поточно-транспортної лінії. Проведено моделювання робочого процесу в середовищі MATLABRoboticsToolbox. Розглянуто задачу керування переміщенням робочого органу маніпулятору роботизованої ділянки.