Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3875
Переглянути
Нові надходження
Документ Дослідження зміни температури кипіння гальмівної рідини при експлуатації автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Хрістоєв, Юрій ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес зміни фізико-хімічних властивостей гальмівної рідини при експлуатації автомобіля. Мета роботи – визначення оптимальних термінів служби гальмівної рідини шляхом вивчення її фізико-хімічних властивостей, що дозволяє збільшити тривалість служби рідини. Методи дослідження – метод аналізу, що ґрунтується на фундаментальних законах фізики та матеріалознавства, експериментальні методи із застосуванням сучасних методик, встановлених у ДСТУ, методи математичної статистики. В роботі розглянуто марки та класифікацію гальмівних рідин. Виконано аналіз існуючих гальмівних рідин та їх фізико-хімічних властивостей. Приведені методи оцінки стану працюючої гальмівної рідини та результати зміни температури кипіння при експлуатації автомобіля Chevrolet Epica .Документ Удосконалення процесу ремонту шин і коліс легкових автомобілів у складі міської СТО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Халімоненко, Олександр СергійовичМета дослідження – удосконалення методів діагностування технічного стану шин та коліс легкових автомобілів. Об’єкт дослідження – процес діагностування колеса автомобіля на стенді. Предмет дослідження – Визначення показників зносу шин і коліс, їх ремонту на спеціалізованому пості, покращити використання інструментів, стендів, методів виправлення проблем зв’язаних з експлуатацією елементів. У роботі розглянуті Експериментальні методи дослідження, які включали натурні випробування шин і коліс автомобіля на стенді і лабораторні експерименти. На базі прогнозуванню технічного стану, і направлення на подальше удосконалення методів і способів діагностування автомобілів. Виконане експериментальне визначення характеристик шин і коліс на стенді. Розглянуті питання економічної спрямованості та охорони праці.Документ Удосконалення процесу діагностування насос форсунок вантажних автомобілів на міській СТО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кава, Богдан ВасильовичМета дослідження – удосконалення методів діагностування сучасних дизелів з метою зниження витрати пального та підвищення екологічної безпеки автомобілів. Об’єкт дослідження – система упорскування палива дизельного двигуна з індивідуальними насос форсунками. Предмет дослідження – Оцінка технічного стану дизельного двигуна автомобіля. У роботі розглянуті існуючі методи діагностування вантажних дизелів за допомогою діагностичного сканера, вивчені їхні недоліки, розроблений і апробований на практиці метод діагностування за допомогою осцилографа й струмових датчиків.Документ Удосконалення методу оцінки роботоздатності транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Капленко, Дмитро СергійовичМетою дослідження є удосконалення методів оцінки роботоздатності транспортних засобів. Об’єктом дослідження є підтримка роботоздатності транспортного засобу в інформаційних умовах ITS. Предметом дослідження є розробка функціональних рішень взаємодії бортового інформаційно-комунікаційного комплексу з транспортним засобом. Методи дослідження ґрунтуються на принципах системного підходу і математичного моделювання системи оцінювання роботоздатності транспортних засобів. Дипломна робота присвячена удосконаленню методу оцінки роботоздатності транспортних засобів» на основі сучасних інформаційних технологій, які дозволяють дистанційно здійснювати контроль їх технічного стану з урахуванням змінніх умов експлуатації. В роботі розроблено інформаційно-комунікаційну модель системи оцінки роботоздатності транспортних засобів , яка включає взаємодію складових компонентів моніторингу: транспортного засобу з водієм і бортовим інформаційним комплексом; умов експлуатації транспортного засобу; транспортної інфраструктури і інфраструктури автомобільних доріг.Документ Дослідження зміни діелектричної властивості моторної оливи при експлуатації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Холодов, Данило ВіталійовичОб`єкт дослідження – процеси змінювання фізико-хімічних властивостей моторних олив автомобілів. Мета роботи – оцінка властивостей моторних олив, що дозволяє підвищити ефективність використання автомобілів за рахунок раціонального використання ресурсу моторних олив. Методи дослідження – лабораторні й експлуатаційні випробування із застосуванням апробованих методик, установлених відповідними ДСТУ. В дипломній роботі зроблено аналіз математичних моделей термінів зміни олив, методів контролю якості оливи і бракувальних показників олив, що працювали. Проведено аналіз кореляційного зв'язку показників якості олив. Отримані результати зміни в’язкості, густини та концентрації заліза у моторній оливі SAE 10W-40 при експлуатації автомобіля RENAULT Magnum.Документ Дослідження процесу рекуперації енергії гібридним транспортним засобом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гармаш, Микола СергійовичМетою роботи є підвищення ефективності використання енергії гібридною силовою установкою за допомогою підвіски транспортного засобу на основе електромеханічних перетворювачів. Об'єктом дослідження є процес перетворювання енергії електромеханічними перетворювачами – амортизаторами транспортного засобу. Показано, що існуючи в наступний час недоліки можливо усунуто ТЗ с ГСУ змішанного тип, використанням в конструкції підвіски ЕМП-електроамортизаторов і системи управління приводу допоміжного обладнення. Запропонована імітаційна модель ТЗ з ГСУ, яка дозволяеє встановити взаємозв’язок між механічними і електричними параметрами ТЗ, джерелами енергії (ДВЗ, електродвигуном, генератором і акумуляторною батареєю) і системами управління. Робота ЕМП-амортизатора у складі підвіски ТЗ підтверджує можливість і доцільність отримання електричної енергії при демпфування коливань. Енергія, що отримується з ЕМП-амортизатора, залежить від швидкості руху транспортного засобу і параметрів нерівності дороги.Документ Оцінка пасивної безпеки легкового транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гармаш, Тарас ОлександровичМетою дослідження є оцінка зміни геометричних параметрів кузова транспортного засобу при його руйнуванні у випадку дорожньо - транспортної пригоді. Об'єктом дослідження є процес деформації кузова легкового транспортного засобу. Предметом дослідження є зміна технічних характеристик системи пасивної безпеки транспортного засобу. Враховуючи велику кількість постраждалих і розміри матеріального збитку, що наноситься транспортними засобами при ДТП, кожна виробнича компанія приділяє велику увагу удосконаленням кузова і елементів транспортного засобу, щоб поліпшити його пасивну безпеку. В результаті аналізу літературних і Інтернет – джерел, у дослідженні виконано аналіз деформації кузова транспортного засобу під час зіткнення і проведено експериментальне дослідження деформації кузова транспортного засобу. Отримані данні дозволяють визначити які сили, прискорення, деформації відбуваються при зіткненні. Приведено особливості технічного обслуговування системи пасивної безпеки транспортного засобу.Документ Оцінка конструктивних і експлуатаційних властивостей схем повного приводу автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Фостик, Олексій ОлександровичОб’єкт дослідження – системи повного приводу. Мета дослідження – дослідження оцінки конструктивних і експлуатаційних властивостей систем повного приводу. Актуальність теми. обумовлена зростаючою кількістю транспортних засобів з повним приводом. Які в свою чергу конструктивно відрізняються одна від одної. Потрібно обов’язково розуміти в яких умовах будуть експлуатуватись транспортні засоби з різними типами повного приводу. Також можна побачити повноприводну трансмісію і на легкових автомобілях. Що дає змогу більш прогнозовано керувати автомобілем на небезпечних ділянках доріг а також рівномірно розподіляти крутний момент для кращих тягово-швидкісних властивостей транспортного засобу. Розглянуто види систем повного приводу які дають змогу обрати оптимальні варіанти для різних видів експлуатації та найефективнішої можливості передачі крутного моменту до ведучих коліс. Проаналізовано недоліки та переваги систем повного приводу для позашляхових транспортних засобів і деяких видів повного приводу характерних для легкових автомобілів.Документ Удосконалення методики оцінки працездатності системи упорскування палива легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Діденко, Владислав ОлександровичМета дослідження – виконати оцінку технічного стану двигуна легкового автомобіля за енергетичними показниками по розрахунково-аналітичними та експериментальним методами, що дозволить підвищити достовірність оцінки витрат палива й ККД автомобіля. Об’єкт дослідження – процес діагностування автомобілів. Предмет дослідження – оцінка технічного стану системи впорску легкового автомобіля. В даній роботі були проаналізовані різні методи діагностування автомобілів, ознайомилися з теоретичними методами дослідження з розробкою алгоритмів витрат палива й ККД; виконано енергетичну оцінку автомобіля VAZ – 21101, проведено експеримент по визначенню витрати палива.Документ Дослідження впливу технічного стану паливної системи легкового автомобіля на витрату пального.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Даміров, Руслан АлмазовичМета дослідження – дослідити вплив забруднень електромагнітних форсунок на експлуатаційні та екологічні показники бензинових двигунів. Об’єкт дослідження – технологічний процес діагностики систем впорскування пального. Предмет дослідження – система впорскування пального. У дипломній роботі проведено аналіз сучасних систем керування двигуном легкового автомобіля, а також аналіз засобів і методів їх діагностики. Досліджено, що експлуатаційні зміни робочих показників електромагнітних форсунок систем упорскування палива істотно впливають на енергетичні та екологічні характеристики автомобільного двигуна внутрішнього згоряння. Запропоновані методи відновлення працездатності електромагнітних форсунок. Також запропонована методика оцінки працездатності системи упорскування палива легкового автомобіля. Описано організаційні питання і розроблені необхідні заходи пов'язані з безпекою життєдіяльності й охорони.Документ Оцінка впливу зміни характеристик шин у процесі експлуатації на динаміку гальмування автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бурняшев, Микита ВіталійовичМета дослідження – метою дослідження є підвищення безпеки використання легкових автомобілів шляхом забезпечення граничного порогу ефективності гальмування за відносним зносом шин. Об’єкт дослідження – процес зміни гальмівної динаміки легкових автомобілів у період експлуатації. Предмет дослідження – встановлення залежності зміни ефективності гальмування легкового автомобіля від відносного зносу шин. У дипломній роботі на прикладі легкових автомобілів закордонного виробництва за допомогою узагальненої математичної моделі розглянуто можливості перспективи подальшого використання коефіцієнта ефективності застосування моделі шини, як динамічної моделі, яка включає конструктивні параметри шини та фрикційних поверхонь гальм, коефіцієнта зчеплення шин з опорною поверхнею дороги, початкову швидкість гальмування автомобіля й час гальмування.Документ Дослідження зміни трибологічних властивостей трансмісійної оливи SAE 80W-90 при експлуатації автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бондаренко, Владислав ОлеговичОб'єкт дослідження – процес змінювання трибологічних властивостей трансмісійних олив автомобілів. Мета роботи – оцінка властивостей трансмісійних олив, що дозволяє підвищити ефективність використання автомобілів за рахунок раціонального використання ресурсу трансмісійних олив. Методи дослідження – експериментальні методи із застосуванням сучасних методик, встановлених у ДСТУ. Обробка отриманих результатів проводилася із використанням методів математичної статистики. В дипломній роботі виконано аналіз фірм виробників трансмісійних олив та існуючих бракувальних показників олив. Отримані результати зміни густини, кінематичної в’язкості та трибологічних властивостей трансмісійної оливи SAE 80W-90 при експлуатації автомобіля «MAN TGL».Документ Удосконалення технології діагностування підвіски легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бiленко, Роман ОлександровичОсновною метою роботи є розробка заходів та методів для більш досконалого діагностування підвіски сучасних легкових автомобілів за рахунок застосування сучасного технологічного обладнання. Предметом дослідження є підвіска легкових автомобілів. Для створення нормальних умов праці при виконанні діагностичних робіт, зниження трудомісткості виконання робіт, підвищення механізації трудомістких процесів пропонується впровадити в існуючу зону діагностики обладнання для перевірки підвіски легкового автомобіля.Документ Стратегія управління енергоспоживанням електромобілями зі збільшеним запасом ходу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Буряк, Микита ДмитровичМета роботи - підвищення експлуатаційної ефективності електромобілів. Об'єкт дослідження - енергетичні процеси в тяговому електроприводі. Метод дослідження - схематичне моделювання основних енергетичних процесів в тяговому електроприводі електромобілів. Проведено аналіз основних проблем і визначення тенденцій проектно-технологічного розвитку електромобілів , з урахуванням питань підвищення експлуатаційних характеристик. При реалізації завдання моделювання основних процесів електромобілів були представлені методологічні інструменти проектування відповідних транспортних засобів: рівняння циклічного руху автомобілів; моделювання енергоємних накопичувачів енергоустановки; проведено дослідження та моделювання бортових електросилових накопичувачів.Документ Удосконалення процесу діагностування системи зниження токсичності бензинового двигуна автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Зеленський, Кирило ДенисовичМета дослідження – Підвищення ефективності процесів діагностування двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) з електронними системами керування. Об'єкт дослідження - електронна система керування двигуном, особисто система зниження токсичності. Предмет дослідження – параметри процесів, що відбуваються в системі керування й параметрі процесів зниження токсичності бензинового двигуна. У дипломної роботі для досягнення поставленої мети вирішувалися наступні завдання - аналіз засобів та методів вимірювання на дорозі , зокрема розгляд випробувальних циклів різних країн. Вибір вимірювального обладнання, був обраний мотор тестер KTS500. Автомобіль що був задіяний у експерименті – це Peugeot на якому був негерметичний клапан паливного системи вентиляції баку. Було розроблено де кілька кроків як провести вимірювання, спочатку електричної системи – дротів живлення та опору електромагнітній обмотці клапану. Потім перевірка тиску у лініях вентиляції.Документ Удосконалення діагностування електронних систем, що впливають на токсичність відпрацьованих газів автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Закорін, Олександр СергійовичЦіль дослідження – зниження токсичності відпрацьованих газів при роботі двигуна автомобіля шляхом діагностики електронних систем. Об’єкт дослідження – процес викиду відпрацьованих газів двигуна автомобіля в навколишнє середовище. Предмет дослідження – методи діагностики токсичності відпрацьованих газів двигуна автомобіля. Методи дослідження – аналіз нормативних документів, аналіз методів та способів діагностики відпрацьованих газів. Задачі дослідження: 1. Виконати аналіз нормативної документації за токсичністю відпрацьованих газів. 2. Виконати аналіз технічних параметрів роботи каталітичних нейтралізаторів 3. Виконати аналіз методів та способів діагностики відпрацьованих газів. У роботі розглянуті сучасні норми і стандарти токсичності відпрацьованих газів, а також методи і технології їх визначення, проаналізовані сучасні системи автомобіля, що призначені для зниження токсичності. Результати дипломної роботи можуть бути використані для удосконалення методики оцінки токсичності відпрацьованих газів сучасних автомобілів.Документ Удосконалення ремонту сучасних кузовів автомобіля з алюмінієвого сплаву(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Єрецький, Олександр ГеннадійовичЦіль дослідження – застосування сучасних технологій у ремонті полегшених кузовів автомобіля. Об’єкт дослідження – процес виготовлення та ремонту сучасного полегшеного кузову автомобіля. Предмет дослідження – технології виробництва та ремонту кузову автомобіля з алюмінію та композитів. Методи дослідження – аналіз виробничого обладнання, аналіз методів та способів виробництва кузову автомобіля та ремонту його деталей з алюмінію та композитів. Задачі дослідження: 1. Виконати ретроспективний аналіз виробництва кузова автомобіля. 2. Дослідити технологію виробництва легких кузовів автомобіля 3. Зробити аналіз методів та способів будови, експлуатації та ремонту легких кузовів автомобіля. 4. З’ясувати концепцію безпеки полегшених кузовів автомобілів.Документ Оцінка впливу параметрів рульового керування транспортних засобів на динаміку розгону і гальмування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Яковенко, Владислав ВолодимировичОб’єкт дослідження – процес зміни параметрів рульового керування легкового автомобіля, що впливають на керованість у процесі розгону-гальмування. Мета дослідження – підвищення безпеки руху шляхом підвищення керованості легкових автомобілів в процесі експлуатації. Методи дослідження. У роботі використано теоретичні методи математичного моделювання, рішення і аналізу диференціальних рівнянь. Експериментальні методи дослідження включали імітаційні випробування автомобіля під час розгону та гальмування. У дипломній роботі було проведено аналіз науково-технічних рішень стосовно керованості під час розгону та гальмування автомобілів; дослідження факторів, що впливають на керованість легкових автомобілів під час розгону і гальмування, аналіз результатів теоретичних і експериментальних досліджень. Розроблено методику експериментальних досліджень керованості під час розгону і гальмування легкових автомобілів.Документ Удосконалення методики діагностування тягових властивостей легкових автомобілів з гідромеханічною трансмісією(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Важнічін, Олег АнатолійовичОб’єкт дослідження – процес взаємодії автомобіля з роликовим стендом. Предмет дослідження – визначення взаємозв’язку між показниками розгону автомобіля та загальним технічним станом трансмісії і двигуна при проведенні динамічних випробувань на стенді з біговими барабанами. Мета роботи – удосконалення методів діагностування технічного стану автомобілів за рахунок розробки динамічного експрес-методу діагностування на стенді з біговими барабанами. Задачі: - провести аналіз конструкцій повнопривідних автомобілів; - виконати силовий аналіз взаємодії повнопривідного автомобіля з повноопорним стендом при тягових випробуваннях; - розробити математичну модель взаємодії автомобіля з гідромеханічною трансмісією зі стендом; - розробити динамічний метод діагностування протибуксовочної системи автомобіля на одноопорному стенді. Методи дослідження – у роботі використані теоретичні методи математичного моделювання, математичної статистики, регресійного аналізу, рішення і аналізу диференціальних рівнянь. Запропоновані методи стендової перевірки діагностичних параметрів розгону для легкових автомобілів, що представляють можливість своєчасно виявляти порушення технічного стану автомобілів, перевіряти результати регулювань, а також ремонтів і тюнінгу.Документ Оцінка впливу зміни параметрів силового агрегату на динаміку розгону і гальмування транспортних засобів у процесі експлуатації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Тимчук, Владислав СергійовичОб’єкт дослідження – процес встановлення технічного стану силового агрегату транспортного засобу. Мета дослідження – оцінка впливу зміни параметрів силового агрегату на тягово-швидкісні характеристики сучасних легкових автомобілів закордонного виробництва. Методи дослідження. У роботі використано теоретичні методи математичного моделювання, рішення і аналізу лінійних рівнянь. Експериментальні методи дослідження включали імітаційні випробування силового агрегату автомобіля. У дипломній роботі було проведено аналіз науково-технічних рішень стосовно зміни динаміки трансмісії транспортних засобів у процесі експлуатації; дослідження факторів, що впливають на динаміку легкових автомобілів, аналіз результатів теоретичних досліджень. Розроблено методику імітаційних досліджень оцінки впливу зміни динаміки розгону і гальмування на тягово-швидкісні характеристики транспортного засобу.