Магістерські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3891

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 66
  • Документ
    Створення інформаційного сайту для пошуку вільних парковок
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12-28) Карпук, Микола Сергійович
    Об’єкт дослідження – інформаційний сайт для пошуку вільних парковок.Предмет дослідження – сучасні інструменти для створеннявеб-сайту. Метою дипломної роботи є створення інформаційного сайту для підвищення ефективності використання існуючих парковок. Під час виконання роботи був спроектований функціонал сайту, зроблений аналіз та вибір необхідних інструментів і бібліотек, виконана розробка сайту та його публікація на хостингу. Результати атестаційної випускної роботи можуть бути використані на практиці для розвитку громадських транспортних систем.
  • Документ
    Розробка засобів створення віртуальних моделей для навчального процесу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12-28) Завада, Денис Олексійович
    Об’єкт дослідження – інтегровані середовища розробки для створення 3D моделей, графічні програмні забезпечення. Предмет дослідження – додаток для покрокового складання 3D моделей. Метою роботи – створення додатку для прискорення процесу опанування тим чи іншим об’єктом шляхом його візуалізації. Метод дослідження – розробка мінімально здатного продукту. При роботі з невідомими складними компонентами, для людини недостатньо зрозуміти принцип та структуру компонента у текстовому форматі, навіть з наведеними рисунками. Оскільки як правило, рисунки відображають елемент лише в одній проекції та не можуть передати його будову. Не кожна людина має інженерний спосіб мислення та можливість моделювання компонента по ілюстрації в одній площині. Компанії, які розробляють складні компоненти для різних галузей витрачають багато часу на навчання працівників для роботи з ними. Як підсумок робітник витрачає більше часу на опанування складними елементами, замість корисної та продуктивної роботи. Основні завдання та характеристики бажаних результатів – описати існуючі програми для створення 3D моделей та їх анімацій; створити додаток з можливістю покрокового збору та розбору 3D моделі; створення алгоритму автоматичного імпорту 3D моделі, її анімації; зберігання файлів додатку у хмарному середовищі Amazon.
  • Документ
    Регулювання дорожнього руху з використанням нейромереж
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Яворський, Євгеній Олександрович
    Розроблено систему стеження автомобілів у відеопотоці з технологіями глибокого навчання. У ході роботи над аналізом ділянки теми й аналізом існуючих аналогів, а також аналізом підходів і процедур з трактом і методами роботи з власними нервовими мережами успішно виконано. Система була розроблена, зокрема, алгоритми обробки зображень і вирішення проблеми з асоціацією. Систему відстеження у Python було розроблено за допомогою бібліотек NumPy, Pandas, OpenCV і PyTorch.
  • Документ
    Розробка блокчейн-мережі для тестування логістичної моделі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Непоп, Костянтин Ігорович
    Метою роботи є розробка тестової економічної моделі визначеної системи та програмного прототипу, що враховує два основні процеси: симуляція зростання номерів користувачів у системі та імітації поведінки користувача. Для досягнення цієї мети автор звертається до кількох питань: аналіз економічної моделі, ключових характеристик: отримання бонусів для завдань, виконаних у двох валютах (Fiat і криптовалюти), можливості обміну криптовалютою для фінансових грошей та доступності стимулів. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмного забезпечення у вигляді інформаційно-комунікаційної платформи для процесів управління документацією транспортних мереж. Практичний результат передбачає прототип розробника та системи працевлаштування (обмін навантаженням), основаним на платформі реєстру Etherum, а також експериментальні результати, які відповідають роботі системи, що відносяться до однієї абоз наведених вище моделей. У газеті представлено експериментальні результати Мальтусової моделі, логістичної моделі, моделі Базиси у її початковій формі, з внесеними автором змінами, щоб розв’язати проблеми переддозрілого припинення в системі. Область використання отриманих результатів: автомобільні транспортні дорожні організації України.
  • Документ
    Проектування пошукової системи за допомогою хмарних обчислень
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Анохін, Яніслав Ігорович
    Магістерська робота присвячена процесу проектування пошукової системи за допомогою хмарних обчислень, зокрема, інформаційно-комунікаційної платформи для задач підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних підприємств України. Передбачено скорочення часу та коштів на сервісне обслуговування учасників автомобільного трансферу, інформаційна підтримка прийняття рішень учасників дорожнього руху в умовах динамічної зміни дорожніх ситуацій, інформаційний розвиток саме ситуаційне керування дорожнім рухом. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмного забезпечення у вигляді інформаційно-комунікаційної платформи для процесів управління документацією транспортних мереж. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра спеціальності 122 Комп’ютерні науки з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики в задачах розподілу комп’ютерного ресурсу. Особливо слід визначити комплексний характер цієї роботи. Виконано складну імплементацію існуючого транспортного порталу ХНАДУ у новий логістичний портал-інформаційний сайт. Область використання отриманих результатів: автомобільні транспортні дорожні організації України.
  • Документ
    Проектування системи пошуку з використанням хмарних технологій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бутов, В'ячеслав Павлович
    Метою роботи є проектування системи пошуку з використанням хмарних технологій. Систему розроблено для ефективної процедури пошуку і надання користувачам значущої інформації та візуалізації. Програма також створена з урахуванням масштабованості та гнучкості, що дозволить їй адаптуватися до мінливих потреб і вимог. Система пошуку розроблена зі зручними інтерфейсами та інтерактивними функціями, що робить його доступним і простим у використанні для широкого кола користувачів. Загалом, метою цієї роботи є створення потужного та зручного інструменту для керування та аналізу великих даних. В основі магістерської роботи вибір хмари, імплементація гіпотези про зниження втрат, що пов'язані з розвитком програмного забезпезпечення автотрансферу, зокрема, інформаційно-комунікаційної платформи для процесів управління документацією транспортних мереж в задачах підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних підприємств України. Область використання отриманих результатів: автомобільні транспортні дорожні організації України.
  • Документ
    Дослідження методів розпізнавання образів на прикладі систем е-commerce
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Залата, Артур Олегович
    Об’єкт – методи розпізнавання образів, програми машинного зору, системи машинного навчання. Мета роботи – проектування та створення програмної системи, яка дозволяє розпізнавати та ідентифікувати товар за його зображенням, визначати його категорію та знаходити за артикулом в електронних магазинах. В роботі проведений аналіз предметної галузі, досліджені основні методи та фреймворки машинного зору, проведений аналіз актуальних технологій, розроблена програма із використанням знань, набутих під час дослідження.
  • Документ
    Веб-додаток для клієнтської частини з використанням технологій Big Data
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Стегній, Андрій Володимирович
    Результат полягає у доведенні доцільності розробки програмного забезпечення з урахуванням масштабованості та гнучкості, що дозволить їй адаптуватися до мінливих потреб і вимог. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра спеціальності 122 Комп’ютерні науки з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики в задачах розподілу комп’ютерного ресурсу. Особливо слід визначити комплексний характер цієї роботи. Область використання отриманих результатів: автомобільні транспортні дорожні організації України.
  • Документ
    Розробка інформаційного веб-сайту для автосалону
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пею, Ростислав Костянтинович
    Об’єкт роботи – інформаційно-комунікативний веб-ресурс для мережі автосалонів. Предмет роботи – особливості і методи розробки веб-ресурсу мережі автосалонів. Мета роботи – розробка інтегрованого з CRM інформаційного веб-ресурсу для мережі автосалонів з механізмом підвищення релевантності. Розроблено інформаційно-комунікативний веб-сайт для мережі автосалонів з механізмом підвищення релевантності, інтегрованого з CRM та з урахуванням підтримки роботи на мобільних пристроях. При розробці сайту було впроваджено динамічний контент сторінок, який в залежності від переданого в url-посиланнi параметру, підставляє заздалегідь заготовлену інформацію, замінюючи собою інформацію за замовчуванням.
  • Документ
    Підхід до створення браузерного тривимірного веб-додату за допомогою технології Three.js
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мельник, Сергій Сергійович
    Об’єкт роботи – браузерний тривимірний веб-додаток, як модель імітації дорожнього руху. Предмет роботи – ефективність технології Three.js при створенні моделі імітації дорожнього руху. Мета роботи – визначення ефективності технології Three.js для можливості створення браузерного тривимірного веб-додатку імітації дорожнього руху. Розглянуто обмеження та можливості використання технології Three.js при створенні тривимірних веб-додатків; наведено основні завдання, функції та технічні вимоги до створення імітаційної моделі у браузері за допомогою технології Three.js; описано процес створення прототипу інтерфейсу імітаційної моделі; розроблено клієнтську частину програми за допомогою Three.js; проведено моніторинг та тестування продуктивності та функціональності моделі; оцінено ефективність Three.js та потенціалу бібліотеки для створення тривимірних веб-додатків; наведено рекомендації щодо модернізації моделі дорожнього руху.
  • Документ
    Розробка інформаційного сервісу пошуку найблищих зарядних станцій для автомобілей
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дикань, Анна Денисівна
    Об’єкт роботи – інформаційно-комунікативний мобільний додаток для пошуку зарядних станцій для електромобілів. Предмет роботи – процес розробки програмного забезпечення з функціоналом та дизайном інтерфейсу відповідним до технічного завдання. Мета роботи – розробка інформаційного сервісу, який дозволяє відстежувати місцезнаходження користувача та визначати станції підзарядки електромобілів у вказаному користувачем радіусі. В даній роботі було проведено розробку додатку, що буде полегшувати водіям електрокарів доступ до зарядних станцій, та завжди буде показувати місцезнаходження найближчих станцій підзарядки. Розроблений додаток відкритий до масштабування та може бути збагачений новим функціоналом та оновленим дизайном в залежності від потреб кожного користувача, що захоче його встановити. Для функціонування мап було використано Google API, але при потребі постачальника мап можна змінити, що може надати більшої маневренності при налаштуванні АРІ.
  • Документ
    Розробка інтерактивного ресурсу евакуації автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Салямон, Дмитро Валерійович
    Об’єкт дослідження – інформаційний сайт для замовлення послуги евакуатора. Предмет дослідження − особливості і методи розробки веб-сервісу для замовлення послуги евакуатору. Мета роботи – розробка інформаційного веб-сервісу заснованого на технології Angular, для замовлення послуги евакуатору на базі можливостей сучасних браузерів. Основні завдання та характеристики бажаних результатів (наукові або практичні) – привести аналіз існуючих систем для замовлення послуги евакуатору на базі веб – переглядача; інформаційно – комунікативної системи роботи сайту для замовлення послуги евакуатору; розробка схеми програмного забезпечення для веб – сторінок; розробка схеми програмного забезпечення для веб – серверу; провести техніко-економічне обґрунтування розробки та дослідження з охорони праці робітника, що використовує ПК.
  • Документ
    Створення інформаційного сайту для пошуку вільних парковок
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Карпук, Микола Сергійович
    Об’єкт дослідження – інформаційний сайт для пошуку вільних парковок. Предмет дослідження – сучасні інструменти для створеннявеб-сайту. Метою дипломної роботи є створення інформаційного сайту для підвищення ефективності використання існуючих парковок. Під час виконання роботи був спроектований функціонал сайту, зроблений аналіз та вибір необхідних інструментів і бібліотек, виконана розробка сайту та його публікація на хостингу. Результати атестаційної випускної роботи можуть бути використані на практиці для розвитку громадських транспортних систем.
  • Документ
    Інформаційна технологія проектування комплекту засобів обробки вантажу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Півнев, Владислав Віталійович
    Розвиток вантажно-розвантажувальних операцій транспортних процесів вимагає сучасних підходів до процесу обробки вантажів. На основі новітніх інформаційних технологій збільшується якість обслуговування та пропускна здатність вантажних терміналів. Об'єктом дослідження є засоби обробки вантажу вантажно-розвантажувальних операцій. Предметом дослідження є розробка інформаційної технології проектування комплекту засобів обробки вантажу. Метою роботи є підвищення ефективності і швидкості проведення вантажно-розвантажувальних операцій за рахунок інформаційної технології проектування комплекту засобів обробки вантажу. Задача вирішується методами системного підходу, статистичного аналізу, оцінки та оптимізації даного типу об’єктів, методами формалізації та моделювання. За допомогою пакету програмування Microsoft Exсel наводиться приклад вибору комплекту засобів обробки вантажу. Проводиться оцінка результатів та їх техніко-економічне обґрунтування.
  • Документ
    Дослідження процесу безперервної інтеграції та безперервної доставки у монорепозиторіях
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мельник, Сергiй Петрович
    Монорепозиторій - це концепція у розробці програмного забезпечення, коли весь код для різних проектів зберігається в одному репозиторії. Це може бути корисно і на автотранспортному підприємстві для ефективного управління різними аспектами бізнесу. Ось кілька способів, які можна використовувати монорепозиторій на автотранспортному підприємстві: Спільний код та інтеграція: Всі проекти та сервіси, пов'язані з автотранспортом, можуть ділитися спільним кодом, бібліотеками та компонентами в рамках монорепозиторію. Це полегшить відновлення та інтеграцію різних частин системи. Спільна інфраструктура: Монорепозиторій може містити спільні конфігураційні файли, скрипти розгортання та іншу інфраструктуру, що використовується всіма проектами. Це дозволить забезпечити єдність управління та підтримки. Загальна система збірки і поставки: Використання однієї системи збірки і поставки для всіх проектів у монорепозиторії спростить управління релізами та патчами, а також забезпечить єдність середовища розробки та тестування. Спільна база даних: Якщо на підприємстві використовуються різні сервіси, які взаємодіють з базою даних, то ця база даних може бути розміщена в монорепозиторії. Це спростить схему даних, синхронізацію та забезпечить єдність даних. Спільна система моніторингу та аналізу даних: Всі сервіси можуть використовувати спільні інструменти для моніторингу та аналізу даних. Це дозволить вам швидко виявляти та вирішувати проблеми на різних рівнях системи. Спільна безпека та управління доступом: Один монорепозиторій може забезпечити єдність управління доступом та безпеки для всіх проектів, що спрощує адміністрування та зменшує ризик витоку даних. Спільна документація: Усі проекти можуть мати спільну документацію, яка знаходиться в монорепозиторії. Це полегшить доступ до інформації та сприятиме стандартизації. Перед впровадженням монорепозиторію важливо врахувати потреби конкретного підприємства та забезпечити відповідну підтримку та процеси.
  • Документ
    Використання технології Web 4 в геопозиціонуванні автомобільного транспорту
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козлов, Олександр Юрійович
    Цільова настанова передбачала об’єкт дослідження – процес розгортання хмари мережевої підтримки мультіагентної технології. Мета роботи – удосконалення перевізного процесу для ланцюга виробник, перевізник, отримувач та підвищення ефективності віртуального управління автомобільним трансфером. Метод дослідження – аналогія та синергетичне сприйняття перевізного процесу автомобільного трансферу. Треба довести доцільність розробки програмної платформи програмного забезпечення автомобільного трансферу за технологією WEB 1-4 та перенесенні віртуального управління в хмарну середу industry 4.0 як з технічної так і економічної точки зору клієнтури автотрансферу. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення автотрансферу за технологією WEB та переходу до ІТ industry 4. Завдання – Визначення вимог до створення ІТ-індустрії або надання ІТ-послуг на автотранспорті, рекомендації щодо логістики їх успішного виконання. Логістика (віртуальна логістика) зосереджена на впровадженні та імплементації основних положень Cloud Computing, тестування та моделювання WEB на транспорті. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення АКС за технологією WEB 2 та переходу до ІТ Industry 4. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра фаху 122 (комп’ютерні науки) з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики.
  • Документ
    Мультиагенти в інформаційних системах автомобільного транспорту
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вовна, Сергій Володимирович
    Управління автотранспортним підприємством в реальному часі - складна наукова проблема, практичне вирішення якої, як показує практика, дозволяє на 15-25% підняти ефективність за рахунок усунення дефіциту або простою рухомого складу, наприклад, при вирішенні завдань управління і змінно-добовими завданнями для робітників, мобільними АТЗ і т.п. Математичне рішення цієї проблеми почалося в середині 20-го століття, що призвело до створення дослідження операцій як нової наукової дисципліни, яка орієнтована на вирішення завдань розподілу, планування та оптимізації ресурсів. Розроблені методи лінійного і динамічного програмування дозволили формалізувати постановку і домогтися ефективного вирішення низки практичних завдань, особливо, в зв'язку з швидким зростанням потужності комп'ютерів. Однак, із зростанням складності і розмірності цих завдань почали виникати і різні серйозні труднощі, пов'язані з комбінаторним підходом, швидким наростанням складності обчислень (NP-Hard), неможливістю враховувати індивідуальні особливості замовлень і ресурсів і т.д.
  • Документ
    Розробка серверної частини веб-помічника із використанням ChatGPT
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Головченко, Артем Сергійович
    Об’єкт дослідження – процес створення серверної частини веб-додатку з використанням штучного інтелекту. Мета роботи – створення програмного забезпечення з використанням штучного інтелекту для покращення взаємодії з користувачем, наприклад, для того, щоб надавати корисну інформацію за запитом; відображення інформації про погоду у вказаному місті; наявність нотаток для можливості запису своїх думок та планів. У процесі роботи було проаналізовано існуючі рішення у сфері веб-асистентів, реалізовано функціональність, яка дозволяє користувачам взаємодіяти з додатком через текстовий ввід. Було розроблено серверну частину веб-додатку і налаштовано взаємодію між клієнтом та сервером. Розглянуто основні принципи і функції охорони праці. Результати роботи представляють собою важливий компонент проекту з розробки веб-асистента, призначеного для різноманітних користувачів із різними функціональними потребами. Під час розробки дипломної роботи автором опубліковано статтю у збірнику наукових праць Головченко А. С., Лебединський А. В. Штучний інтелект – феномен 21 сторіччя // Експертні оцінки елементів навчального процесу : зб. наук. пр. за матеріалами XXV міжвузівської наук-практ. конф., м. Харків, 25 листоп. 2023 р. Харків, 2023. С. 23–25.
  • Документ
    Проектування системи пошуку з використанням хмарних технологій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бутов, В'ячеслав Павлович
    Метою роботи є розробка веб-додатку з використанням технологій і техніки великих даних. Додаток розроблено для ефективної обробки великих обсягів даних і надання користувачам значущої інформації та візуалізації. Програма також створена з урахуванням масштабованості та гнучкості, що дозволить їй адаптуватися до мінливих потреб і вимог. Крім того, додаток розроблено зі зручними інтерфейсами та інтерактивними функціями, що робить його доступним і простим у використанні для широкого кола користувачів. Загалом, метою цієї роботи є створення потужного та зручного інструменту для керування та аналізу великих даних.
  • Документ
    Інтерактивна оцінка та діагностика стану автомобільних доріг
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пивоварова, Катерина Борисівна
    Актуальність теми. Динаміка розвитку сучасного суспільства, стрімкий розвиток автомобільного парку, підвищення мобільності мешканців міст та регіонів знаходяться у протиріччі з існуючими можливостями автомобільних доріг. Вони стали слабкою ланкою національної транспортної системи. Для вирішення проблеми безпеки руху, безперервного і зручного проїзду протягом року з установленою швидкістю і навантаженнями необхідно якісне утримання автомобільних доріг. Всі роботи з утримання і ремонту автомобільних доріг починаються з діагностики їх стану. Огляд автомобільної дороги є його первинною діагностичною роботою. Від його результатів залежить як подальше спеціалізоване обстеження дороги, так і прийняття рішень щодо управління транспортними процесами, обмеження руху. Огляд доріг є інтерактивним процесом, у якому взаємодіють фахівець з утримання автомобільних доріг, інструментальні засоби діагностики стану дороги, учасники дорожнього руху, користувачі доріг та комп’ютерні ресурси.