Управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг

Thumbnail Image

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

В дипломній роботі удосконалені теоретичні положення управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг. Запропоновано визначення поняття «маркетинг взаємовідносин АТП зі споживачами». Отримала подальший розвиток система управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачем послуг у вигляді проблемноорієнтованого контуру управління, виділеного в чинній системі. Розроблено методичні основи оцінки рівня взаємовідносин АТП зі споживачами послуг, що на відміну від існуючих, базуються на тривимірній матриці за напрямками ставлення АТП до взаємин зі споживачем, ставлення споживача до взаємин з АТП та перспективою цих взаємовідносин. Розроблено стратегії взаємовідносин за кожною групою споживачів та запропоновано рекомендації щодо підвищення лояльності клієнтів, розроблені різні програми лояльності.

Опис

Ключові слова

маркетинг взаємовідносин, взаємодія, споживачі, програма лояльності

Бібліографічний опис

Асташов, А. Р. Управління маркетингом взаємовідносин АТП зі споживачами послуг : дипломна робота … магістра : 073 Менеджмент / Асташов Артур Русланович. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 107 с.