Тенденції розвитку рекламного ринку україни
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Відстеження тенденцій розвитку рекламного ринку України на сьогодні є актуальним завданням, оскільки підприємства для успішного просування своєї продукції на ринку мають використоввати найефективніші засоби реклами.
Предметом статті є рекламний ринок України та обсяги надання рекламних послуг.
Метою статті є визначення сучасних засобів реклами та основних тенденцій рекламного ринку
України.
В статті проведено аналіз досліджень українських вчених щодо розвитку рекламного ринку України у відповідності до світових тенденцій, формування ринку окремих засобів реклами, таких як Інтернет-
реклама, друкована реклама, соціальна реклама тощо.
Авторами визначено основні функції реклами - інформаційну, переконлюючу, нагадувальну, а також основні сучасні види реклами- друковану рекламу, аудіовізуальну рекламу, телевізійну рекламу, out
door рекламу, in door рекламу, транспортну рекламу, Інтернет-рекламу.
В статті проведено аналіз структури світового ринку реклами та визначено, що найбільшу його частку займають країни Північної Америки та Західної Європи.
Частка ринку країн Центральної та Східної Європи, до яких відноситься й Україна, складає 6 %. Аналіз рекламного ринку України показав, що у 2014 році його обсяги дещо скоротилися на фоні політичної та економічної нестабільності в країні. Проте, вже у 2016 році очікується зростання ринку на 11 %. На даний момент найбільш перспективним напрямом є Інтернет-реклама. Її питома вага складе у 2016 році 27% у загальному обсягу рекламного ринку, до того ж цей вид реклами має найбільші показники приросту- 11,35% у 2015 році та 16,56 % у прогнозному 2016 році.
Опис
Ключові слова
реклама, рекламний ринок, інтернет-реклама, засоби реклами, функції реклами, advertising, advertising market, internet advertising, kinds of advertising, functions of the advertising
Бібліографічний опис
Горова, К. О. Тенденції розвитку рекламного ринку україни / К. О. Горова, О. В. Кіпоренко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2015. – № 4 (11). – С. 10–14.