Культура торговельного підприємства як елемент процесу логістичного консультування

Thumbnail Image

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Основні моменти даної статті присвячені такому напрямку діяльності підприємства, як створення його конкурентоспроможності шляхом використання правил і прийомів логістичного консультування. Предметом дослідження виступають підходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства за допомогою використання логістичного консультування. Метою статті є дослідження теоретичних аспектів та розробка підходів щодо розвитку основних положень логістичного консультування, адаптованих до потреб сучасних торговельних підприємств. В статті наведено визначення логістичного консультування, під яким в першу чергу розуміються послуги саме незалежних консультантів, щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Окремо зазначено, що до складу консультаційних послуг входить вирішення проблем пов’язаних з управлінням персоналом на підприємстві. При цьому виділено, що ефективність даних послуг напряму залежатиме від рівня і сили культури на підприємстві. Однак замало вивчати лише культуру підприємства. Окрему увагу слід приділяти вивченню підході в по формуванню системи управління розвитком культури торговельного підприємства. Зміна управлінської парадигми призвела до того, що виникла потреба в поєднанні елементів управлінської системи в процесі управління культурою підприємства. Відповідно до цього культурі підприємства виділяється окрема роль, так як вона впливає на основні функціональні зони його діяльності, а отже є головним фактором створення його конкурентоспроможності. Позитивний вплив культури на конкурентоспроможність виявляється в зовнішньому і внутрішньому середовищі підприємства через посилення конкурентних позицій і зростання продуктивності праці. Звідси виникають такі поняття як корпоративізм і змагальність, які є складовими чинниками культури підприємства.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність підприємства, культура торговельного підприємства, логістичне консультування, competitiveness of the enterprise, culture of trade enterprise, logistic consultation

Бібліографічний опис

Огієнко, С. О. Культура торговельного підприємства як елемент процесу логістичного консультування / С. О. Огієнко, А. І. Чепак // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харків, 2015. – № 4 (11). – С.151–155.

Зібрання