2014
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1284
Переглянути
Перегляд 2014 за Автор "Гладка, Надiя Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бiмодальний трансформений транспортний засiб(2014) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола Емануiлович1. Бімодальний трансформерний транспортний засіб, що містить раму або кузов з кабіною, оснащеною системою управління напрямком руху, гальмівну систему з блоком управління, трансмісію з блоком управління коробкою зміни швидкості та напряму обертання коліс, двигун, колісний візок з кінематично поєднаними з трансмісією колесами, колійні залізничні візки і механізми кріплення, який відрізняється тим, що до його складу включено щонайменше один силовий агрегат у складі двигуна з двостороннім вихідним валом, поєднаний з обома сторонами вихідного вала двома, укомплектованими блоками управління, коробками зміни швидкості та напряму обертання коліс з трансмісіями з валами, та пустотілі кривошипні поворотні модулі з механізмами самогальмування кривошипів і приводами з блоками управління, при цьому вихідні вали коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс виконані перпендикулярними вхідним валам, вали трансмісії розташовані в пустотілих кривошипах, а блоки управління приводами механізмів самогальмування і коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс поєднані з системою управління напрямком руху та блоком управління гальмівною системою. 2. Транспортний засіб за п. 1, який відрізняється тим, що довжина кривошипа визначається згідно з залежністю: Д=(Ша-Шз)/4, де: Д - довжина кривошипа, м; Ша - ширина автомобільної колії, м; Шз - ширина залізничної колії, м.Документ Колесо для мобiльної технiки(2014) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола Емануiлович1. Колесо для мобільної техніки, що має маточину, диск комірчастої конструкції та розташований на периферії цього диска обід з протектором, яке відрізняється тим, що до складу колеса введено пружний елемент спірально-конічної форми у вигляді навитої на конус полоси зі зменшеними по ширині кінцями, встановлений співвісно маточині та диску комірчастої конструкції, при цьому витки полоси перекривають один одний, опираються в маточину, обід та торцеву поверхню диска комірчастої конструкції. 2. Пристрій за п. 1, який відрізняється тим, що ширина полоси перевищує величину максимальної деформації колеса у радіальному напрямку. 3. Пристрій за п. 1, який відрізняється тим, що кут конусності пружного елемента визначається згідно з залежністю: , де - кут конусності пружного елемента спірально-конічної форми, ° грд; - коефіцієнт тертя матеріалу полоси по матеріалу маточини; - максимальна сила навантаження на пружний елемент у радіальному напрямку, Н; - осьова сила попереднього навантаження пружного елемента, Н; - максимальна радіальна деформація диска комірчастої конструкції, м; - коефіцієнт радіальної жорсткості пружного елемента, Н/м.Документ Трансформерне колесо для бiмодального транспорту(2014) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола ЕмануiловичКолесо транспортного засобу, що має маточину з отворами для кріплення, диск комірчастої пружної конструкції та розташований на периферії цього диску пружний обід з протектором на випуклій периферійній частині ободу, яке відрізняється тим, що до складу колеса введені знімні елементи у вигляді скріплюючих деталей та диску, на периферії якого розташовані реборда і бандаж, на центральній частині перпендикулярно до полотна диску рівномірно по площині закріплені шестигранні призми, а в центральній частині виконані отвори для центрування і кріплення диску, при цьому в маточині виконані додаткові отвори, центри яких співпадають з центрами отворів на диску, а геометричні розміри, кутова орієнтація та місця розташування шестигранних призм відповідають розмірам кутової орієнтації та місцям розташування комірок диску пружної комірчастої конструкції.