2023
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19722
Переглянути
Перегляд 2023 за Автор "Байцур, Максим Вячеславович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Малогабаритний колісний транспортний засіб з переднім поворотним мостом, що підвішений балансирно(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Байцур, Максим Вячеславович; Богомолов, Віктор Олександрович; Дубінін, Євген Олександрович; Кайдалов, Руслан Олегович; Клец, Дмитро Михайлович; Молодан, Андрій Олександрович; Нікорчук, Андрій Іванович; Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергійович; Черніков, Олександр ВікторовичМалогабаритний колісний транспортний засіб з переднім поворотним мостом, що підвішений балансирно, у якого вертикальна вісь повороту в площині дороги і горизонтальна вісь повороту відносно поздовжньої осі машини проходять через середину балки переднього поворотного мосту, посередині між передніми ведучими колесами, з встановленими на них моторами. На вертикальному валу, пов'язаному з переднім поворотним мостом, встановлено підпружинений важіль. Вісь пружини співпадає з поздовжньою віссю малогабаритного колісного транспортного засобу.Документ Спосіб керування рухом чотиригусеничної машини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Богомолов, Віктор Олександрович; Байцур, Максим Вячеславович; Єременко, Антон Васильович; Кирчатий, Володимир Іванович; Клименко, Валерій Іванович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Мормило, Яков Михайлович; Подригало, Михайло Абович; Третяк, Віктор МихайловичСпосіб керування рухом чотиригусеничної машини включає в себе керування поворотом передньої та задньої поворотних платформ, на яких встановлюють по дві гусениці. Передня і задня поворотні платформи мають можливість повертатись незалежно одна від одної в площині дороги під дією різниці тягових зусиль, прикладених на зовнішніх та внутрішніх передніх та задніх гусеницях, що забезпечує поворот вправо, вліво, навколо власної вертикальної осі, а також рух "боком" і "крабом".Документ Спосіб управління гальмівними механізмами транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Байцур, Максим Вячеславович; Подригало, Михайло Абович; Решетніков, Євген Борисович; Холодов, Михайло ПавловичСпосіб управління гальмівними механізмами транспортних засобів полягає в зміні відношення гальмівних моментів на передніх колесах по відношенню до гальмівних моментів на задніх колесах в залежності від сповільнення транспортного засобу. За сигналом давача сповільнення здійснюють за допомогою блоку керування послідовне включення в роботу та відключення окремих робочих гальмівних циліндрів передніх і задніх багато поршневих дискових гальм за законами, що забезпечують стійкість транспортних засобів при службових та екстрених гальмуваннях.