2023
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19722
Переглянути
Перегляд 2023 за Автор "Богомолов, Віктор Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Малогабаритний колісний транспортний засіб з переднім поворотним мостом, що підвішений балансирно(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Байцур, Максим Вячеславович; Богомолов, Віктор Олександрович; Дубінін, Євген Олександрович; Кайдалов, Руслан Олегович; Клец, Дмитро Михайлович; Молодан, Андрій Олександрович; Нікорчук, Андрій Іванович; Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергійович; Черніков, Олександр ВікторовичМалогабаритний колісний транспортний засіб з переднім поворотним мостом, що підвішений балансирно, у якого вертикальна вісь повороту в площині дороги і горизонтальна вісь повороту відносно поздовжньої осі машини проходять через середину балки переднього поворотного мосту, посередині між передніми ведучими колесами, з встановленими на них моторами. На вертикальному валу, пов'язаному з переднім поворотним мостом, встановлено підпружинений важіль. Вісь пружини співпадає з поздовжньою віссю малогабаритного колісного транспортного засобу.Документ Малогабаритний транспортний засіб з крокуючими колесами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Біша, Владислав Михайлович; Богомолов, Віктор Олександрович; Дубінін, Євген Олександрович; Кайдалов, Руслан Олегович; Нікорчук, Андрій Іванович; Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергійович; Соколовський, Сергій АнатолійовичМалогабаритний транспортний засіб з крокуючими колесами містить раму, першу і другу пари коліс, поздовжні важелі балансирної підвіски коліс, пов'язані з трубчастими валами, усередині яких проходять вали, пов'язані з двигунами і призначені для приводу руху кожного з коліс у ведучому режимі кочення та в крокуючому режимі. При цьому кожне колесо має окремий привід від свого двигуна і пов'язане з останнім через механізм з гнучкою ланкою та планетарний механізм Джемса, сонячне зубчасте колесо якого постійно пов'язано з двигуном. Водило постійно пов'язано з валом і, через механізм, з гнучкою ланкою, з колесом. При цьому механізм з гнучкою ланкою встановлено усередині поздовжнього важеля; епіциклічне зубчасте колесо планетарного механізму Джемса може бути з'єднано як з нерухомим корпусом, так і з валом приводу колеса за рахунок зубчастої муфти, яка має два положення. При першому положенні епіциклічне зубчасте колесо пов'язане з нерухомим корпусом та трубчастим валом, а при другому положенні епіциклічне зубчасте колесо пов'язане з валом приводу колеса і трубчастим валом.Документ Поворотний візок багатовісного транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Баулін, Дмитро Станіславович; Богомолов, Віктор Олександрович; Горєлишев, Станіслав Анатолійович; Морозов, Олександр Олександрович; Побережний, Андрій Анатолійович; Подригало, Михайло АбовичПоворотний візок багатовісного транспортного засобу, що містить платформу із установленими на ній двома колісними мостами й має вертикальний циліндричний шарнір, встановлений у центрі поворотного візка, через який проходить вертикальний вал приводу повороту візка в площині дороги, на якому встановлений важіль, пов'язаний з гідроциліндром керування поворотом поворотного візка в площині дороги. Кожне із чотирьох коліс пов'язане із платформою через свій вертикальний циліндричний шарнір, на вертикальному валу якого встановлений важіль, шарнірно зв'язаний зі штоком діагонально встановленого силового гідроциліндра, штокова порожнина якого пов'язана із джерелом тиску рідини, а в безштоковій порожнині встановлена поворотна пружина, причому в мертвій точці механізму повороту колеса тангенс кута α нахилу осі гідроциліндра до поздовжньої осі поворотного візка дорівнює відношенню колії поворотного візка B до її бази L.Документ Спосіб керування поворотом транспортного засобу з шарнірно-зчленованою рамою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Аносов, Вадим Іванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Нікорчук, Андрій Іванович; Пивовар, Віктор Семенович; Подригало, Михайло АбовичСпосіб керування поворотом транспортного засобу з шарнірно-зчленованою рамою включає короткочасне загальмування коліс різних бортів при вході до повороту та виході з повороту. При вході до повороту загальмовують внутрішнє колесо передньої піврами і зовнішнє колесо задньої піврами. При виході з повороту загальмовують зовнішнє колесо передньої піврами і внутрішнє колесо задньої піврами. Одночасно з цим, як при вході до повороту, так і при виході з нього на інших колесах передньої і задньої піврам, створюють тягові зусилля.Документ Спосіб керування рухом чотиригусеничної машини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Богомолов, Віктор Олександрович; Байцур, Максим Вячеславович; Єременко, Антон Васильович; Кирчатий, Володимир Іванович; Клименко, Валерій Іванович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Мормило, Яков Михайлович; Подригало, Михайло Абович; Третяк, Віктор МихайловичСпосіб керування рухом чотиригусеничної машини включає в себе керування поворотом передньої та задньої поворотних платформ, на яких встановлюють по дві гусениці. Передня і задня поворотні платформи мають можливість повертатись незалежно одна від одної в площині дороги під дією різниці тягових зусиль, прикладених на зовнішніх та внутрішніх передніх та задніх гусеницях, що забезпечує поворот вправо, вліво, навколо власної вертикальної осі, а також рух "боком" і "крабом".