2018
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2684
Переглянути
Перегляд 2018 за Автор "Дитятьєв, Олександр Васильович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Портативний пристрiй для дiагностики амортизаторiв в пiдвiсцi автомобiлiв(2018) Дитятьєв, Олександр Васильович; Мармут, Iгор АрнольдовичПортативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля містить пристрій збудження гармонійних коливань непідресореної частини підвіски, а також пристрій вимірювання і фіксації поточного значення вертикального навантаження на колесо. Пристрій додатково містить домкрат для підйому автомобіля за поперечний (подовжній) важіль підвіски, за міст або за колесо. Пристрій збудження виконаний у вигляді додаткової маси, що вмонтовується на час випробувань на обід колеса. А пристроєм вимірювання і фіксації є вимірник кута нахилу (інклінометр), що вмонтовується на час випробувань на поперечний (подовжній) важіль підвіски або міст автомобіля.Документ Спосiб портативної оцiнки демпфуючої здатностi амортизаторiв в пiдвiсцi автомобiлiв(2018) Дитятьєв, Олександр Васильович; Бєлов, Валентин IвановичСпосіб портативної оцінки демпфуючої здатності амортизаторів в підвісці автомобіля, відповідно до якого вимірюють статичне вертикальне навантаження на колесо з тестованим амортизатором, сканують підвіску цього колеса збудженням силового тестового сигналу в робочому діапазоні частот, визначають безрозмірний коефіцієнт як відношення мінімального за цикл сканування вертикального навантаження до статичного вертикального навантаження. Сканування тестовим сигналом проводять за допомогою вибігання автомобіля з неврівноваженою масою, заздалегідь встановленою на колесо з тестованим амортизатором. Вертикальне навантаження на колесо визначають кутом нахилу поперечного (подовжнього) важеля підвіски або моста за допомогою попередньо встановленого інклінометра. При цьому для безрозмірного коефіцієнта статичне вертикальне навантаження отримують заздалегідь через свідчення інклінометра для автомобіля в початковому стані. Також заздалегідь визначають нульове вертикальне навантаження шляхом підйому автомобіля за важіль або за колесо і фіксації свідчення інклінометра у момент відриву шини від опорної поверхні, а мінімальне за цикл сканування вертикальне навантаження для безрозмірного коефіцієнта визначають обробкою результатів вибігання як мінімальне навантаження в діапазоні значень від нульового до статичного вертикального навантаження в сполученні "шина - опорна поверхня".