2013, № 2 (5)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6090
Переглянути
Перегляд 2013, № 2 (5) за Автор "Бабенко, Є. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Теоретичні аспекти управління якістю продукції на підприємствах автомобілебудування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Сорока, К. О.; Бабенко, Є. А.Головним елементом на міжнародному ринку є кінцевий споживач, що диктує свої умови за якими найбільш конкурентоздатною буде та продукція, що має високу якість та низьку ціну. Метою даної статті є дослідження системи управління якістю продукції на підприємствах автомобілебудування в Україні та розробка рекомендацій для підвищення якості продукції. Предмет дослідження - це управління якістю продукції на автомобілебудівних підприємствах України. Теоретичною та методологічною основою стали класичні положення економічної теорії, менеджменту та маркетингу, праці вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів з питань управління якістю продукції на підприємствах. Для досягнення встановленої мети у роботі проведено аналіз та узагальнення теоретичних джерел та наукової літератури, використано методи статистичного та економічного аналізу. На основі результатів проведеного дослідження системи управління якістю продукції на підприємствах автомобілебудування в Україні було визначено показники якості для автомобільної продукції, запропо- новано рекомендації для підвищення якості автомобільної продукції. В ході дослідження стало відомо, що в більшості випадків якість автомобіля оцінюється за показниками: технічності, технологічності, ергономічності, естетичності, економічності та за показниками надійності. Для оцінки якості автомобільної продукції та її ринкового позиціонування запропоновано такі показники, як паливна економічність, екологічність, ефективне обслуговування. Для завоювання автомобілебудівним підприємством твердих позицій як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках потрібно мати таку систему менеджменту якості, яка орієнтується на глобальний ринок із забезпеченням критеріїв конкурентоспроможності. Подальший розвиток систем управління якістю буде пов'язаний із переходом від менеджменту якості до якості загального менеджменту підприємства.