2013, № 2 (5)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6090
Переглянути
Перегляд 2013, № 2 (5) за Автор "Бабич, А. П."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Теоретичні аспекти стратегічних підходів до управління якістю пасажирських перевезень на підприємствах автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Дмитрієв, В. І.; Бабич, А. П.Метою даної статті є теоретичне обґрунтування трактування поняття «якість пасажирських перевезень», як соціально - економічної категорії, яка враховує та пов’язує інтереси конкретного суб’єкта господарювання, людини і суспільства в цілому і визначає специфіку цього виду послуг та надати розвиток методичним підходам до управління якістю шляхом активізації стратегічних аспектів управління. Однією з особливостей є значна складність визначення комплексу властивостей пасажирських перевезень, їх стану і динаміки розвитку , що найбільш повно задовольняє потреби споживачів цих послуг і формує конкурентні переваг щодо прихильності споживача саме до продукції конкретного підприємства – перевізника. Тому при вирішенні проблеми конкурентної якості пасажирських перевезень враховується таку особливість, як значна динаміка вимог до змісту сервісу перевезень та рівня складових цього сервісу. Специфіка пасажирських перевезень, а саме властивостей (характеристик) послуг , які формують їх якість, а також соціально – економічні аспекти якості таких послуг дозволили запропонувати нову трактовку поняття якості послуги пасажирських перевезень, що має прикладний характер і визначає особливості послуг. В статті обґрунтовується поняття «якість автомобільних пасажирських перевезень», яке враховує специфічні риси таких послуг і визначає необхідність активізації стратегічних підходів до управління якістю таких послуг. Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що їх реалізація дозволить підприємствам пасажирського транспорту визначити якість автомобільних перевезень як об’єкта управління, сформувати рішення щодо контролю та забезпечення якості перевезення пасажирів; підвищити рівень організації робіт з поліпшення якості обслуговування пасажирів.