2013, № 2 (5)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6090
Переглянути
Перегляд 2013, № 2 (5) за Автор "Злобіна, В. О."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Організаційна культура торговельного підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Огієнко, С. О.; Злобіна, В. О.Стаття присвячена розгляду проблем управління організаційною культурою на торговельному підприємстві, що виникають через недостатній досвід у сфері управління вітчизняних підприємств. На сьогоднішній день найважливішим джерелом конкурентних переваг соціально‐економічних систем стають не стільки фінансові й матеріально‐технічні фактори, скільки розвиненість та особливості їхньої організаційної культури. В Україні дослідження проблем організаційної культури тільки започатковуються, а тому не мають системного характеру та належного обґрунтування питання оцінки організаційної культури підприємства в цілому та окремих її елементів. У зв'язку з цим у статті проведено аналіз робіт деяких авторів, присвячених дослідженню поняття «організаційна культура» та сформульовано визначення даного поняття. Визначена мета створення організаційної культури на торговельному підприємстві. Також у роботі дано визначення таким поняттям як: «технологія управління» і «технологія управління організацією». У зв'язку з тим, що вітчизняні торгові підприємства не приділяють належної уваги питанням організаційної культури, у статті запропоновано використання зарубіжного досвіду в цій галузі. Розглянуто один з популярних підходів до управління організаційною культурою – «інтелектуальна організація». Головною якісною характеристикою інтелектуальної організації стає перехід від адміністративного контролю та координації до прямої відповідальності та контролю виконавців, які працюють у взаємопов'язаних групах, які складаються з рівних за рангом людей. Саме вони в новому столітті будуть створювати потужну високорозвинену економіку, неможливу без розвитку та експлуатації сукупного творчого потенціалу її учасників. Застосування зарубіжного досвіду в управлінні організаційної культури торговельного підприємства надасть позитивний вплив на діяльність підприємства.