Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3898
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Автор "Гончаров, Віктор Федорович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Управління маркетинговими інноваціями на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гончаров, Віктор ФедоровичУ кваліфікаційній роботі удосконалено систему управління маркетинговими інноваціями на підприємстві на основі апарату моделювання життєздатних систем та кібернетичного підходу. Визначено фактори, що впливають на успішність управління маркетинговими інноваціями. Проведено аналіз діяльності АТП що включає використання SWOT-аналізу для визначення сильних та слабких сторін, можливостей та загроз, пов’язаних з маркетинговими інноваціями. Досліджено витрати підприємства на маркетингові комунікації. Запропоновано розробку сайту з чат - ботом на базі штучного інтелекту, який дозволить покращити конкурентоспроможність АТП та підвищити ефективність роботи підприємства.