2021
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8394
Переглянути
Перегляд 2021 за Автор "Волков, Володимир Петрович"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Портативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичОб'єкт: Портативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля. Галузь використання: Автомобільний транспорт, засоби технічного обслуговування і ремонту. Технічне завдання: Отримати недорогий, зіставний по точності і достовірності діагностування із стаціонарним стендом інструмент для діагностики амортизаторів автомобіля в портативному форматі. Технічний результат - поєднання портативності і високої точності - отриманий за рахунок переваг використання додаткових мас для збудження гармонійних коливань без залучення стендів і додаткової енергії, а також за рахунок застосування вимірника кута нахилу (інклінометра) на важелі підвіски або на мосту і використання його показань як непрямий вимірник вертикального навантаження на колесо.Документ Портативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичОб'єкт: Портативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля. Галузь використання: Автомобільний транспорт, засоби технічного обслуговування і ремонту. Технічне завдання: Отримати недорогий, зіставний по точності і достовірності діагностування із стаціонарним стендом інструмент для діагностики амортизаторів автомобіля в портативному форматі. Технічний результат - поєднання портативності і високої точності - отриманий за рахунок переваг використання додаткових мас для збудження гармонійних коливань без залучення стендів і додаткової енергії, а також за рахунок застосування вимірника кута нахилу (інклінометра) на важелі підвіски або на мосту і використання його показань як непрямий вимірник вертикального навантаження на колесо.Документ Пристрій для діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичПристрій для діагностування рульового керування автомобіля містить два майданчики, що переміщуються в напрямку, перпендикулярному поздовжньої осі автомобіля (далі - рухливі майданчики), підйомник для вивішування коліс, схему управління, що забезпечує переміщення рухливих майданчиків. Пристрій додатково містить два поворотні майданчики для установки керованих коліс, змонтовані зверху на рухливих майданчиках, фіксатор рульового колеса, фіксатор кузова, а схема керування і вимірювання містить контролер руху рухливих майданчиків, підсилювачі-перетворювачі, датчики руху і кута повороту поворотних майданчиків, вимірювачі люфта, індикатори люфта, причому виходи датчиків руху і кута повороту поворотних майданчиків з'єднані з першими входами вимірювачів люфта, другі входи вимірювачів люфта з'єднані з виходами контролера, перші виходи вимірювачів люфта з'єднані з входами контролера, а другі виходи вимірювачів люфта з'єднані з входом індикаторів люфта. Технічний результат: полягає в поєднанні високої точності і можливості локалізації несправності окремо в рульовому механізмі і окремо в рульовому приводі. Даний технічний результат, отриманий завдяки обліку особливостей структурної побудови рульового керування при тестовому діагностуванні, досягається за рахунок того, що керовані колеса встановлюються на поворотні майданчики і приводяться в рух рухливими майданчиками, завдяки наявності у автомобіля кута поздовжнього нахилу осі повороту колеса (кастору).Документ Пристрій для діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичПристрій для діагностування рульового керування автомобіля містить два майданчики, що переміщуються в напрямку, перпендикулярному поздовжньої осі автомобіля (далі - рухливі майданчики), підйомник для вивішування коліс, схему управління, що забезпечує переміщення рухливих майданчиків. Пристрій додатково містить два поворотні майданчики для установки керованих коліс, змонтовані зверху на рухливих майданчиках, фіксатор рульового колеса, фіксатор кузова, а схема керування і вимірювання містить контролер руху рухливих майданчиків, підсилювачі-перетворювачі, датчики руху і кута повороту поворотних майданчиків, вимірювачі люфта, індикатори люфта, причому виходи датчиків руху і кута повороту поворотних майданчиків з'єднані з першими входами вимірювачів люфта, другі входи вимірювачів люфта з'єднані з виходами контролера, перші виходи вимірювачів люфта з'єднані з входами контролера, а другі виходи вимірювачів люфта з'єднані з входом індикаторів люфта. Технічний результат: полягає в поєднанні високої точності і можливості локалізації несправності окремо в рульовому механізмі і окремо в рульовому приводі. Даний технічний результат, отриманий завдяки обліку особливостей структурної побудови рульового керування при тестовому діагностуванні, досягається за рахунок того, що керовані колеса встановлюються на поворотні майданчики і приводяться в рух рухливими майданчиками, завдяки наявності у автомобіля кута поздовжнього нахилу осі повороту колеса (кастору).Документ Спосіб діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичДокумент Спосіб діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичСпосіб діагностування рульового керування автомобіля. Локалізація несправностей в рамках "рульовий механізм" чи "рульовий привід" дає переваги при плануванні виробництва по обслуговуванню і ремонту автомобіля, а також при прийнятті рішення щодо забезпечення запасними частинами. Технічний результат полягає в поєднанні високої точності і можливості локалізації несправності окремо в рульовому механізмі і окремо в рульовому приводі. Даний технічний результат, отриманий завдяки обліку особливостей структурної побудови рульового керування при тестовому діагностуванні, досягається за рахунок того, що силові дії прикладаються до керованих коліс в трьох режимах; тут же вимірюється вільні ходи частини кінематичної схеми рульового керування. В результаті стає можливим локалізувати несправність в рульовому механізмі, або в послідовних ланках рульового приводу. Технічним результатом є також розширення асортименту способів діагностування рульового керування автомобіля.Документ Спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів в підвісці автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичОб'єкт: Спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів в підвісці автомобіля. Галузь використання: Автомобільний транспорт, технічні засоби технічного обслуговування і ремонту. Технічне завдання: отримати портативний спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів, зіставний по точності і достовірності діагнозу із стаціонарним варіантом, що забезпечує зниження вартості оцінки і можливості використання прогресивної технології оцінки з урахуванням силової взаємодії в сполученні шини з опорною поверхнею в польових умовах, малих підприємствах і гаражах. Технічний результат: полягає в поєднанні портативності і високої точності. Даний технічний результат, отриманий завдяки непрямому вимірюванню сил взаємодії в сполученні шини з опорною поверхнею, досягається за рахунок того, що сканування тестовим сигналом проводять за допомогою вибігу автомобіля з неврівноваженою масою, заздалегідь встановленою на колесо з тестованим амортизатором, вертикальне навантаження на колесо визначають кутом нахилу поперечного чи подовжнього важеля підвіски або моста за допомогою попередньо встановленого інклінометра. Технічним результатом є також розширення асортименту портативних способів оцінки демпфуючої здатності амортизатоів в підвісці автомобіля.Документ Спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів в підвісці автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичОб'єкт: Спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів в підвісці автомобіля. Галузь використання: Автомобільний транспорт, технічні засоби технічного обслуговування і ремонту. Технічне завдання: отримати портативний спосіб оцінки демпфуючої здатності амортизаторів, зіставний по точності і достовірності діагнозу із стаціонарним варіантом, що забезпечує зниження вартості оцінки і можливості використання прогресивної технології оцінки з урахуванням силової взаємодії в сполученні шини з опорною поверхнею в польових умовах, малих підприємствах і гаражах. Технічний результат: полягає в поєднанні портативності і високої точності. Даний технічний результат, отриманий завдяки непрямому вимірюванню сил взаємодії в сполученні шини з опорною поверхнею, досягається за рахунок того, що сканування тестовим сигналом проводять за допомогою вибігу автомобіля з неврівноваженою масою, заздалегідь встановленою на колесо з тестованим амортизатором, вертикальне навантаження на колесо визначають кутом нахилу поперечного чи подовжнього важеля підвіски або моста за допомогою попередньо встановленого інклінометра. Технічним результатом є також розширення асортименту портативних способів оцінки демпфуючої здатності амортизатоів в підвісці автомобіля.