2014, № 2 (7), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6141
Переглянути
Перегляд 2014, № 2 (7), т. 2 за Автор "Ачкасов, А. Є."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Формування підприємницького середовища в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Ачкасов, А. Є.; Петрова, В. Ф.; Піонтківський, П. В.У статті розглянуті основні принципи формування ефективного підприємницького середовища в Україні. Проаналізовано місце і роль підприємництва у становленні національної економіки. Наведено статистичні дані, що характеризують динаміку розвитку підприємницького сектора. Визначено структурні зрушення у підприємницькому секторі. Підприємницьке середовище визначено як сукупність умов і факторів, які здійснюють вплив на підприємницький сектор і стають основою дій підприємців щодо розвитку своєї діяльності. Обґрунтовано, що основою підприємницького сектора в Україні є мале підприємництво, яке відіграє визначальну роль у його формуванні. Окреслено роль держави у становленні підприємницького середовища в Україні, розглянуто основні заходи з його розвитку. Представлено аналіз динаміки позицій України у міжнародних рейтингах введення бізнесу та інвестиційного клімату. Визначено, що за останні роки в Україні відбуваються значні динамічні зміни у розвитку підприємницького середовища. Зміни, що відбуваються, сприяють зміцненню позицій України у міжнародних рейтингах умов введення бізнесу. На основі міжнародних рейтингових порівнянь запропоновано основні напрями підвищення ефективності підприємницького середовища: подальше впровадження заходів зі зниження державного тиску на сектор підприємництва, спрощення процедур оформлення земельних ділянок, спрощення процедури ліцензування, створення сприятливих умов започаткування бізнесу. У статті визначено поняття соціального партнерства у підприємницькому секторі, яке базується на поєднанні приватної підприємницької ініціативи і заходів державного впливу на підприємницький сектор. Серед основних принципів соціального партнерства підприємництва і держави виділено поєднання економічних інтересів, прозорість, взаємна відповідальність, соціальна корисність, ефективність.