Перегляд за Автор "Shynkarenko, V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Digital-інновації та їх вплив на транспортно-логістичні організації в умовах VUCA(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Попова, Н. В.; Шинкаренко, В. Г.; Криворучко, О. М.; Popova, N.; Shynkarenko, V.; Kryvoruchko, O.VUCA-світ, який характеризується швидкістю змін, невизначеністю, складністю та неоднозначністю подій, що відбуваються, впливає на розвиток бізнесу, поведінку споживачів та потребує гнучкого реагування на його виклики. Це можливо за рахунок діджиталізації та впровадження інновацій у всі сфери життя суспільства. Особливу роль в цих умовах відведено транспортно-логістичній системі, від діяльності якої залежить ефективність бізнесу та його зв’язків зі споживачами. Вона також потребує діджитал-інновацій у різних сферах своєї діяльності. Тому метою статті є визначення основних тенденцій діджитал-інновацій, які впливають на розвиток транспортно-логістичної системи в умовах VUCA-світу і які потрібно враховувати організаціям транспорту та логістики у своїй діяльності. Враховуючи значну роль транспорту та логістики в сучасних умовах, зміну поведінки споживачів в епоху діджиталізації, у статті визначено такі тенденції розвитку діджитал-інновацій, як зростання ролі аналітики, основаної на Bigdata; перехід до більш широкого використання хмарних технологій, що дасть можливість організаціям транспорту та логістики зберігати дані, обмінюватися файлами, спілкуватися з командами, співпрацювати зі стейкхолдерами; формування гнучкої системи менеджменту транспортно-логістичних процесів і сучасних ланцюгів постачань, основаних на діджитал-технологіях, та формування ефективної системи постачань «останньої милі» в електронній комерції. Розглянуто також широке використання діджитал-маркетингу, в тому числі такі його елементи, як візуалізація та персоналізація контенту, застосування нативної реклами, чат-ботів, запровадження прямих трансляцій, перехід до корисного контенту, управління репутацією у мережі як важливу складову діяльності організацій в епоху соціальних мереж. Таким чином, визначені в статті основні тенденції діджитал-інновацій, які впливають на розвиток організацій транспортно-логістичної системи в умовах VUCA- світу, дають можливість швидкого та гнучкого реагування на зміни, що відбуваються в світі, бізнесі та поведінці споживачів.Документ АУДИТ ЛОГІСТИКИ НА АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Ананко, І. М.; Ананко, И. М.; Shynkarenko, V.; Ananko, I.Запропоновано методику проведення логістичного аудиту на АТП, що передбачає розрахунок індексу стану логістики, визначення відносного рівня її розвитку, а також виявлення основних напрямків її покращення.Документ Дослідження діяльності конкурентів автотранспортного підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.В даній статті розглянуто питання дослідження діяльності конкурентів і наводяться деякі з результатів наших досліджень у цій галузі. Основною метою дослідження є визначення позицій, встановлення сильних та слабих сторін їх діяльності, оцінка власних можливостей розробки на цій основі стратегії і тактики конкурентної поведінки підприємства на ринку. На підставі вивчення літературних джерел встановлено недоліки існуючої моделі аналізу діяльності конкурентів, запропоновано пропозиції щодо її удосконалення. Пропонується дослідження діяльності конкурентів здійснювати в такій послідовності: встановлення пріоритетних конкурентів, збір даних про їх діяльність, визначення сильних і слабких сторін, визначення позиції підприємства серед конкурентів. Для визначення пріоритетних конкурентів пропонується аналіз поля кореляції – клітина в системі координат – конкурент та сегмент ринку, в якій отримуємо дані: обсяг транспортних послуг, частка сегменту ринку, питома вага виду перевезень у загальному обсязі транспортної роботи. Ці показники визначаються по кожному конкуренту і показують пріоритетність кожного конкурента. На першому етапі методики аналізу діяльності конкурентів запропоновано підхід до визначення пріоритетних конкурентів, під якими розуміють тих із них, які мають найбільшу ринкову частку як в цілому на ринку, так і на окремому сегменті ринку. Велика увага в дослідженні приділена визначенню переліку ознак пріоритетності конкурентів та вставленню джерел інформації. На підставі визначених значень діяльності підприємства і конкурентів виникає можливість встановити сильні і слабкі сторони кожного з них. На підставі ознак діяльності підприємств, що характеризують їх величину, виникає можливість отримати узагальнену оцінку ринкового cтановища автотранспортного підприємства і конкурентів, їх сильні і слабкі сторони. При цьому рейтингові оцінки без та з урахуванням значимості кожного критерія ринкового cтановища АТП і конкурентів. Результати дослідження можуть бути використані в процесі визначення оптимальної стратегії діяльності автотранспортних підприємств.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Бурмака, М. М.; Шинкаренко, В. Г.; Бурмака, Н. Н.; Shynkarenko, V.; Burmaka, N.Розглянуто існуючі дефініції понять «розвиток», «розвиток системи» та «розвиток підприємства». Визначено основні властивості, що вирізняють розвиток серед інших процесів, а саме: незворотність, спрямованість та закономірність змін. Встановлено та упорядковано, з точки зору виникнення у часі, прояви сутності поняття «розвиток» як іманентної властивості, принципу, закону, процесу, явища, результату, кожному з яких дано характеристику. Виконано порівняльний аналіз поняття «розвиток» з родинними категоріями, а саме: зростання, удосконалення, еволюція та прогрес. Здійснено конкретизацію особливостей розвитку, які є притаманними соціально-економічній системі, за кожним проявом сутності поняття «розвиток». Запропоновано визначення поняття «розвиток соціально-економічної системи» за допомогою методу логічного узагальнення.Документ КОНТРОЛЬ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ АВТОТРАНСПОРТНЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ И УСЛУГ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Шинкаренко, В. Г.; Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.Определена система контроля конкурентоспособности автотранспортных предприятий и его услуг: установлено ее место в системе управления предприятием и системе управления конкурентоспособностью предприятия и его услуг; дано ее системное представление в виде контура управления, включающего функции планирования, организации, мотивации и корректировки уровня конкурентоспособности и факторов ее формирования. Разработан процесс контроля конкурентоспособности предприятия и его услуг, включающий: установление стандартов конкурентоспособности, оценку ее уровня и отклонения от стандартов, анализ причин возникновения отклонений и выработку корректирующих действий на процессы формирования конкурентоспособности предприятий и их услуг.Документ Концептуальная модель управления диверсифицированным предприятием и его конкурентоспособностью(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Шинкаренко, В. Г.; Криворучко, О. Н.; Криворучко, О. М.; Shynkarenko, V.; Kryvoruchko, О.Целью исследования является разработка более совершенствованной модели управления предприятием и его конкурентоспособностью. Предметом исследования являются модели, подходы и методы решения поставленной задачи. Объектом – процесс управления предприятием и его конкурентоспособностью. В данной статье методами логического, сравнительного анализа установлены преимущества рыночного и ресурсного подходов при разработке стратегии управления предприятием. Предлагается интеграция преимуществ обоих подходов к разработке стратегии управления диверсифицированных предприятий, что позволит им повысить результат работы и их конкурентоспособность.Документ Концепція вдосконалення управління конкурентоспроможністю автотранспортних підприємств(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.У статті розглядається розроблення концепції удосконалення управління конкурентоспроможністю автотранспортних підприємств. Основною метою дослідження є встановлення проблем управління конкурентоспроможністю автотранспортних підприємств і формування гіпотез їх вирішення в сучасних умовах. Як об’єкти дослідження визначені процеси проектування та забезпечення функціонування управління, розроблення нових й удосконалення наявних методів реалізації функцій управління конкурентоспроможністю автотранспортних підприємств і його послуг. Як суб’єкти управління визначені власники підприємств, вищій управлінський персонал, лінійні менеджери операційних підрозділів та керівники функціональних служб підприємств, а також державні управлінські структури. Актуальність дослідження насамперед пов’язана з тією функцію що здійснює управління в боротьбі за досягнення підприємством конкурентних переваг. До цього слід додати зміни в методології стратегічного управління підприємствами – впровадження ресурсного підходу до розроблення стратегії на принципово різних засадах. У статті розглянуті проблеми, що пов’язані з удосконаленням ринкового підходу до розроблення стратегії функціонування диверсифікованих підприємств у конкурентному середовищі, а також проблеми щодо його впровадження. Вони передусім пов’язані з іншим джерелом конкурентних переваг, зокрема з формуванням стратегії підприємства не зверху вниз, як за умови ринкового підходу, а знизу вверх. Перелічені недоліки ринкового підходу в розробленні стратегії розвитку диверсифікованих підприємств та нові підходи в розробленні стратегії ресурсними методами дозволити сформувати перелік проблем удосконалення управління конкурентоспроможністю автотранспортних підприємств та визначити гіпотези їх вирішення.Документ Маркетинговий підхід до оцінки конкурентоспроможності автотранспортних послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Шинкаренко, В. Г.; Криворучко, О. М.; Попова, Н. В.; Shynkarenko, V.; Kryvoruchko, О.; Popova, N.В даній статті розглядається методика створення моделі залежності конкурентоспроможності автотранспортних послуг від спонукальних факторів маркетингу та їх складових. Ця модель пропонується для визначення впливу факторів маркетингу на конкурентоспроможність автотранспортних послуг і прийняття на її підставі управлінських рішень щодо збільшення попиту на послуги у відповідності до запитів споживачів. Побудова моделі конкурентоспроможності автотранспортних послуг здійснюється в чотири етапи: 1) критичний аналіз методів встановлення існуючих залежностей конкурентоспроможності від різних факторів; 2) обґрунтування спонукальних факторів маркетингу та їх складових, що впливають на конкурентоспроможність автотранспортних послуг; 3) оцінка сили їх впливу; 4) розрахунок показника конкурентоспроможності автотранспортних послуг залежно від різних значень спонукальних факторів та їх складових. Результатом виконання першого етапу було встановлено, що вплив спонукальних факторів маркетингу на конкурентоспроможність автотранспортних послуг ще не досліджувався. На другому етапі дослідження на підставі існуючої моделі купівельної поведінки споживачів були визначені спонукальні фактори маркетингу: послуга, ціна, методи розподілу, процес, персонал, матеріальне оточення та різні види їх прояву; надана їм бальна оцінка. Для визначення сили впливу цих факторів на конкурентоспроможність використовувався метод аналізу ієрархій, результатом виконання якого стала отримана кількісна оцінка впливу кожного фактора на конкурентоспроможність автотранспортних послуг. На останньому етапі була здійснена перевірка можливості використання запропонованого методу для оцінки впливу розглянутих факторів на конкурентоспроможність автотранспортних послуг. Пропонується використовувати запропонований методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності автотранспортних послуг для визначення напрямків збільшення попиту на послуги і задоволення запитів споживачів в якісних і конкурентоспроможних послугах.Документ МОДЕЛЬ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬЮ ПРЕДПРИЯТИЯ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.Рассмотрены недостатки построения и представления существующих систем управления конкурентоспособностью предприятий. Сформулированы определения понятий «система управления», «система управления конкурентоспособностью услуг». Обоснована необходимость и способ наиболее приемлемого представления систем управления конкурентоспособностью, предложена трехуровневая модель системы управления диверсифицированного предприятия и его конкурентоспособностью, определены состав и содержание функций управления на каждом его уровне: высшем, среднем, первичном.Документ МОДЕЛЬ СТРАТЕГИЧЕСКОГО УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЕМ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Шинкаренко, В. Г.; Левченко, О. П.; Shynkarenko, V.; Levchenko, O.Существующие модели стратегического управления предприятием имеют разнообразные характеристики, которые вытекают из особенностей подходов и определения целевого состояния предприятия и причин его изменения: тенденций развития потенциала и внешнего окружения, желаемых конкурентных позиций предприятия в отрасли, видения отличительных особенностей. Основной целью исследования является совершенствование модели стратегического управления предприятием. Идея предложения автора состоит в обобщении преимуществ всех моделей и разработке на этой основе более совершенной модели стратегического управления предприятием. Исходя из этой предпосылки, разработана и предлагается для внедрения модель стратегического управления предприятием. Её отличием от применяемых ранее является сочетание в модели стратегического управления влияния тенденций развития потенциала, внешнего окружения и конкурентного анализа. Использование предложенной модели стратегического управления позволит более обоснованно, чем в других моделях, разрабатывать стратегии достижения предприятием своих стратегических целей.Документ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Шинкаренко, В. Г.; Ананко, І. М.; Ананко, И. Н.; Shynkarenko, V.; Ananko, I.У сьогоднішніх умовах одним із найважливіших завдань автотранспортного підприємства є скорочення рівня витрат та економія ресурсів за умови забезпечення певного рівня надання послуг. Цього можливо досягти за рахунок оптимізації бізнес-процесів логістики. У статті отримало подальший розвиток методичне забезпечення поліпшення логістичних бізнес-процесів на АТП шляхом використання інструментів імітаційного моделювання для їх проектування та визначення їх вартості, базуючись на методиці ABC. Використання запропонованої методики у практичній діяльності дозволяє визначити джерела логістичних втрат та обґрунтовано ухвалювати рішення щодо їх усунення.Документ ОБҐРУНТУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ПОСЛУГИ ПАСАЖИРСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Шинкаренко, В. Г.; Легкий, С. А.; Shynkarenko, V.; Legkiy, S.Розглянуто існуючі методи визначення споживчої цінності товарів (послуг), встановлено їхні недоліки й переваги. Розроблено метод визначення споживчої цінності послуги пасажирського автомобільного транспорту, що передбачає визначення цінності за допомогою експертного опитування споживачів. Результатом цього методу є вартісні оцінки вкладу кожного параметра послуги.Документ ОБОСНОВАНИЕ ОБЪЕКТА ПРИ УПРАВЛЕНИИ СТОИМОСТЬЮ ПРЕДПРИЯТИЯ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Конанов, А. И.; Шинкаренко, В. Г.; Конанов, О. І.; Shynkarenko, V.; Kononov, A.Обоснованы состав и структура объекта при управлении стоимостью предприятия на основе стратифицированного подхода; установлена взаимосвязь его отдельных составляющих, определены их основные характеристики.Документ Обоснование принципов управления конкурентоспособностью предприятия(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.Каждый вид деятельности, для того чтобы быть эффективным, должен иметь теоретическое обоснование. Главным, в последнем является наличие принципов – правил, основополагающих убеждений, взглядов на вещи и т.п. Анализ существующих точек зрения на состав принципов управления конкурентоспособностью предприятий показал, что принципы в перечне, предлагаемом различными авторами, не коррелируют друг с другом, при представлении перечня принципов не указывается метод и признак(и) их выделения; из состава принципов трудно выделить те из них, которые следует использовать для отдельных элементов процесса управления конкурентоспособностью предприятия. Целью статьи является обоснование состава принципов управления конкурентоспособностью предприятия в целом и его составных элементов. Для решения этой задачи предлагается использовать дифференцированный подход – определение принципов от-дельно для каждого элемента процесса управления конкурентоспособностью предприя-тия. Анализ сущности каждого из элементов процесса управления позволил установить необходимые принципы управления по каждому элементу и предприятию в целом. Использование представленных принципов позволит исследователям принимать эффективные и качественные решения по управлению конкурентоспособностью предприятий.Документ ОБЪЕКТ МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.Установлено место и роль объекта в управлении, рассмотрены существующие подходы к их формированию. Определен объект маркетинговой деятельности предприятия, система его взаимодействия с окружающей средой. Рассмотрены методы представления объекта маркетинговой деятельности в виде различных моделей. Исходя из модели маркетинга услуг определены точки соприкосновения объектов маркетинговой деятельности предприятия и потребителя. Предложен механизм взаимодействия этих объектов при предоставлении автотранспортных услуг.Документ ОБЪЕКТ УПРАВЛЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬЮ АВТОТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.Функционирование автотранспортных предприятий в условиях рынка возможно за счет постоянного повышения конкурентоспособности их услуг. Эффективным инструментом поддержания конкурентоспособности на высоком уровне является выделение в существующей системе управления подсистем управления ее величиной. Для этого прежде всего необходимо выделить и описать объект управления. Выделение объекта управления конкурентоспособностью автотранспортных услуг – процесса предложения и предоставления услуг – заключается в установлении границы между ним и средой. В качестве критериев, по которым отбираются объекты процесса и предложения услуги, взяты: рассмотрение объекта в пределах организационных границ предприятия; установление наличия между ними взаимосвязи, обусловленной единством функционального предназначения; учет всех факторов и условий, влияющих на осуществление процесса предложения и предоставления услуги и достижение его целей. Описание системы – объекта управления конкурентоспособностью автотранспортных услуг – проводим в соответствии с методологией системного подхода, инструментом которого является схематическая модель. Установлено – наиболее приемлемым методом описания объекта управления в данном случае является методология IDEF0. Разработана контекстная и декомпозиционная диаграммы процесса предложения и предоставления услуги. В этих диаграммах особое внимание уделено тем функциональным блокам, в которых форми-руются параметры конкурентоспособности автотранспортных услуг. Полученная информация из этих блоков поступает в субъект управления для принятия решения о корректировке полученных параметров в направлении повышения конкурентоспособности услуг.Документ ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПОНЯТИЯ «ХОЗЯЙСТВЕННЫЙ ПОРТФЕЛЬ» В СТРАТЕГИЧЕСКОМ МЕНЕДЖМЕНТЕ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шинкаренко, В. Г.; Брусенцова, М. В.; Shynkarenko, V.; Brusentsova, M.Возникновение задачи определения понятия «хозяйственный портфель» связано с необходимостью разработки общей стратегии развития диверсифицированного предприятия. Последняя, в соответствии с результатом И. Ансоффа, представляет собой совокупность стратегий подразделений предприятий. В настоящее время нет обобщенного понятия, характеризующего эту совокупность и имеющего неоднозначную трактовку, – «портфель», «бизнес-портфель», «хозяйственный портфель» и т.п. В статье обосновано понятие «хозяйственный портфель», его состав и назначение. Под хозяйственным портфелем АТП предлагается понимать совокупность стратегических единиц бизнеса, принадлежащих одной организации, которые ориентируются на обслуживание одной или нескольких стратегических зон хозяйствования с целью удовлетворения потребностей потребителей и получения прибыли.Документ Особливостi конкуренцiї на ринку автотранспортних послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шинкаренко, В. Г.; Мамедов, М. А.; Shynkarenko, V.; Mamedov, M. A.; Шинкаренко, В. Г.; Мамедов, М. А.Показана роль автомобільного транспорту в складі транспортної системи країни і його завдання у вирішенні соціально-економічних проблем, що стоять перед Україною. Відзначено, що багато проблем розвитку ринкових відносин, виникнення й розвитку конкурентоспроможності вирішені вченими на рівні держави, галузі, підприємства. Разом із цим деякі аспекти проблеми, що розглядається, вимагають подальшого вивчення, особливо на рівні окремих видів ринку. Певні умови функціонування ринку. Запропоновані визначення поняття ринок з різних позицій: продавців і споживачів, споживачів, економічної теорії. Наведено короткі характеристики різних видів ринку, виділених за ознаками: територіальною, кількістю суб’єктів, інтересу споживачів до послуги, типів споживачів, об’єктами ринку. Установлено загальні риси ринку автотранспортних послуг з іншими галузевими ринками, виділено його особливості. Визначено складові ринку автотранспортних послуг: об’єкти, суб’єкти, предмет конкуренції, критерії конкурентоспроможності. Як основні об’єкти виділення вантажних перевезень виокремлено сегменти за такими ознаками: галузі, для яких виконується перевезення; періодичність надання; територіальні границі; форми організації, вид вантажу та масштабу перевезень. У складі пасажирських перевезень сегменти виділяються за такими ознаками: тип рухомого складу (автобусні, легкові-особисті, службові, таксі, прокатні); територіальні границі; призначення (екскурсійні, туристичні, службові, шкільні, вахтові, спеціальні); форми організації; масштаб перевезень (одиночні, масові). Визначено типи суб’єктів ринку (продавців, покупців, посередників) за сферою діяльності, надано їх характеристики. Розкрито їх види, мотиви поведінки.Документ ОЦЕНКА И АНАЛИЗ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ АВТОТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Шинкаренко, В. Г.; Шинкаренко, В. Г.; Shynkarenko, V.Рассмотрены преимущества и недостатки существующих методов оценки и анализа конкурентоспособности автотранспортных услуг. Установлено, что эти методы отличаются друг от друга совокупностью факторов, на основе которых производится оценка, и способов получения частных и обобщенных оценок. Предложено оценивать конкурентоспособность автотранспортных услуг на основе параметров комплекса маркетинга.Документ ОЦЕНКА УДОВЛЕТВОРЕННОСТИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ ТРАНСПОРТНОЙ УСЛУГОЙ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Шинкаренко, В. Г.; Дежурова, Е. В.; Дежурова, О. В.; Shynkarenko, V.; Dezhuruva, E.В статье показана актуальность обеспечения удовлетворенности потребителей предлагаемой услугой. Основной целью исследования является совершенствование существующих методов оценки уровня удовлетворенности потребителей предлагаемыми товарами (услугами). Для ее достижения предлагается модифицированная индексная модель зависимости уровня удовлетворенности пассажиров автотранспортной услугой от установленных факторов его формирования. Разработанная методика позволяет не только оценить уровень удовлетворенности пассажиров, но и определить направления его повышения как в целом, так и за счет каждого фактора его формирования. Предлагается использовать эту методику в практической деятельности автотранспортных предприятий.