Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3900
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "аудит безпеки дорожнього руху"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження безпеки дорожнього руху на перетинаннях вулично-дорожньої мережі міста методами аудиту безпеки дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рубєжанський, Дмитро ВіталійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перетинаннях вулично-дорожньої мережі (ВДМ) міста. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перетинанні ВДМ в одному рівні. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху перетинання ВДМ в одному рівні на основі застосування методів аудиту безпеки дорожнього руху. Метод дослідження – натурні спостереження, математичне моделювання, імітаційне моделювання. Отримані результати: на основі застосування методів аудиту безпеки дорожнього руху виявлені недоліки в організації дорожнього руху, що полягає в тяжких наслідках ДТП, за якими Україна є лідером в Європейському регіоні; запропоновано шляхи підвищення безпеки дорожнього руху на перетинаннях ВДМ в одному рівні при різних організаційних рішеннях; удосконалено бланк листа контролю на нерегульованому пішохідному переході для проведення аналізу. Рекомендації з впровадження – результати роботи можуть бути застосовані при обґрунтуванні схеми організації дорожнього руху на перетинаннях вулично-дорожньої мережі у великих містах. Область застосування – вулично-дорожня мережа міста.Документ Дослідження організації дорожнього руху по вул. Пушкіна в м. Лиман(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Захарчук, Гліб ВалентиновичМета роботи – підвищення ефективності організації дорожнього руху на вулиці Пушкіна м. Лиман. Об'єкт дослідження – дорожній рух на вул. Пушкіна в м. Лиман Донецької області. Предмет дослідження – безпека та ефективність дорожнього руху на вулиці Пушкіна м. Лиман. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасного стану організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі аудиту безпеки дорожнього руху, звітної документації з питань безпеки та організації дорожнього руху виявлені ризики та недоліки дорожнього руху на вулиці Пушкіна м. Лиман. Це дозволило розробити відповідні заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху із дотриманням відповідних вимог нормативних документів України. В результаті проведеного дослідження запропоновано проект схеми організації дорожнього руху на вулиці Пушкіна м. Лиман. Запропоновані заходи, щодо розробки схем організації дорожнього руху певною мірою передбачають зниження аварійності. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Лиманською міською радою. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при реконструкції вулично-дорожньої мережі та удосконаленні організації дорожнього руху у містах. Сфера застосування: вулично-дорожня мережа міст.Документ Підвищення ефективності функціонування вузла вулично-дорожньої мережі міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Воловик, Антон АндрійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на вузлах вулично-дорожній мережі міста. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на вузлі ВДМ в одному рівні. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху вузла ВДМ в одному рівні на основі управління умовами руху. Метод дослідження – натурні спостереження, математичне моделювання, імітаційне моделювання. Отримані результати – проведено порівняння результатів моделювання функціонування вузла ВДМ в одному рівні при різних організаційно-планувальних рішень. Встановлено закономірність розподілу інтенсивності транспортних потоків на обраному об’єкті. Запропоновані два організаційно-планувальних рішення вузла ВДМ в одному рівні. Для розглянутих типів вузла ВДМ визначені мінімальні значення основних геометричних параметрів, що впливають на ефективність функціонування вузла ВДМ в одному рівні. Розроблено рекомендації щодо вибору планувального та організаційного рішення Т-подібного вузла ВДМ в одному рівні. Рекомендації з впровадження – описану методику оцінки ефективності створення різних умов руху на вузлі ВДМ в одному рівні можна рекомендувати як методику для органів місцевого самоврядування в містах. Також можливе застосування при виконанні практичних робіт з дисциплін кафедри організації та безпеки дорожнього руху. Область застосування – вулично-дорожня мережа міста.Документ Технологія проведення аудиту безпеки дорожнього руху у містах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дуплякін, Михайло ОлеговичМета дослідження – підвищення якості дорожнього руху (ДР) на підставі проведення аудиту безпеки дорожного руху. Об’єкт дослідження – безпека дорожнього руху у містах. Предмет дослідження – методи аудиту безпеки дорожнього руху. Методи дослідження – натурні спостереження, заповнення листів аудиту, розрахункові методи проектування. У роботі розглянуто актуальні питання підвищення безпеки дорожнього руху на підставі проведення аудиту дорожнього руху на елементах вулично-дорожньої мережі (ВДМ) міст. Виявлені цілі та особливості проведеннія аудиту безпеки дорожнього руху із урахуванням його відмінності від традиційних методів визначення безпеки руху. Отримано листи аудиторських перевірок із наданням виявлених недоліків. Рекомендації з впровадження: результати комплексної роботи можуть бути застосовані при реконструкції вулично-дорожньої мережі та удосконаленні організації дорожнього руху у м. Запоріжжя та м. Харків. Область застосування – організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі великих міст.