Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3722
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "аварійні роботи"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розробка заходів з ремонту та утримання ділянки автомобільної дороги Р-12 Чернігів - Мена - Сосниця - Грем'яч в межах Менського району(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Данилюк, Лілія БогданівнаВ дипломній роботі розглянуті кліматичні умови місця положення дороги – півночі України, на відстані від 20 км на північний схід від Чернігова. Були встановлені можливі терміни виконання робіт. За результатами натурних обстежень та визначення основних транспортно-експлуатаційних показників дороги було встановлено, що більша частина покриття автомобільної дороги потребує поточного або капітального ремонтів. В окремих місцях потребує відновлення бар’єрне огородження. На всій протяжності дороги необхідно відновити розмітку та засоби організації дорожнього руху. Відповідно до ви-значених обсягів робіт були розроблені технологія та організація ремонтів дорожнього покриття. Відповідно до спланованих об’ємів були запропоновані роботи з експлуатаційного утримання дороги.Документ Технологія та організація ремонту і утримання автомобільних доріг місцевого значення Золочівського району Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Коцур, Владислав ВолодимировичОб’єкт розробки – мережа автомобільних доріг місцевого значення Золочівського району Харківської області. Метою дипломного проекту є підвищення безпеки руху на мережі доріг засобами дорожньо-експлуатаційної служби. В дипломному проекті було досліджено мережу автомобільних доріг місцевого значення Золочівського району Харківської області, особлива увага приділена дорогам 0-211328 Золочів-Козача Лопань; 0-211336 Золочів-Уди-Одноробівка. В дипломному проекті розглянуті кліматичні умови місця положення мережі доріг Золочівського району. За результатами натурних обстежень та визначення основних транспортно-експлуатаційних показників доріг, аналізу транспортно-експлуатаційного стану доріг був зроблений висновок, що на мережі не існує ділянок, що відповідають вимогам нормативних документів. Було встановлено, що більша частина автомобільних доріг потребує ремонтних робіт. В дипломному проекті особлива увага приділена технології капітального ремонту дорожнього покриття, експлуатаційному утриманню.Документ Технологія та організація ремонту і утримання автомобільної дороги обласного значення О-210724 Приколотне – Великий Бурлук – Дворiчна на ділянці км 0+000 – км 52+260(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Середа, Євген ВолодимировичВ дипломній роботі виконаний аналіз існуючих методів оцінки рівності дорожніх покриттів, розглянуті переваги і недоліки різних методів і обладнання різних класів. Аналіз закордонного досвіду оцінки рівності доріг дозволяє зробити висновок, що для доріг місцевого значення потрібен особливий підхід щодо оцінки рівності доріг. Показано, що аналіз рівності з малим кроком у 5,10 та 20 метрів дозволяє визначити найбільш проблемні ділянки, які потребують ремонту у першу чергу. В дипломній роботі виконаний аналіз рівності ділянки дороги Приколотне – Великий Бурлук – Дворічна за показником IRI з різним кроком усереднення: 10,100 та 1000 мет-рів. В результаті аналізу встановлено, що оцінка з кроком 100 та 1000 метрів не дозволяє виявити найбільш проблемні ділянки дороги. На основі оцінки стану дороги розроблені ремонтні заходи. Розраховані необхідні ресурси для виконання ремонтних робіт, складені калькуляції на виконання робіт з ремонту та утримання дороги.Документ Технологія та організація ремонту і утримання мережі доріг місцевого значення Чернівецького району Чернівецької області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бойко, Геннадій ВолодимировичДо основних заходів, запропонованих в дипломному проекті, відносяться: виконання аварійного і поточного ремонтів покриття, нанесення розмітки, ремонт бар’єрних огороджень, відновлення засобів організації та безпеки дорожнього руху. За рахунок виконання запропонованих заходів очікується покращення умов руху на мережі доріг, і, як наслідок, зменшення втрат на транспорт та зменшення аварійності. Ефективність запропонованих заходів підтверджується результатами розрахунку коефіцієнтів аварійності до та після виконання робіт.