Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "доставка"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення умов використання ресурсозберігаючих технологій доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Кучма, Даніїл СергійовичОб'єкт дослідження – процес доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля». Мета роботи – зниження витрат на доставку цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля» за рахунок впровадження визначених умов використання ресурсозберігаючих технологій. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В 2022 році обсяги виробництва та доставки ПрАТ «ПК Поділля» відповідно скоротилися в 1,5 рази. В структурі компанії присутні окремі підрозділи: складський та транспортний. Побудована структурна модель технології доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля», яка включає всі операції з моменту обробки замовлення до моменту передачі цукру вантажоодержувачу, з урахуванням ресурсів, що задіяні на кожному етапі (людські та матеріальні). Запропоновано розглядати п’ять варіантів використання визначених ресурсів: робітничий ресурс, кількість НРМ, кількість транспортних засобів. Значення яких змінюється від одного до двох. Витрати компанії на доставку цукру у мішках збільшується на 26340 гривень при максимальних значення параметрів зовнішнього середовища (обсяг замовлення, відстань перевезення від вантажовідправника (ВВ) до складського комплексу (СК) та відстань перевезення від CК до одержувача). Керівництво ПрАТ «ПК Поділля» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці цукру у мішках з використанням складських ресурсів.Документ Обґрунтування структури логістичних ланцюгів при доставці товарів народного споживання автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик» по Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Панжієв, АртикМета роботи – є підвищення ефективності доставки вантажів в міжміському сполученні за рахунок вибору раціональної структури логістичного ланцюга. Об'єкт дослідження – є процес перевезення вантажів в логістичному ланцюгу у міжміському сполученні Харків - Черкаси автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик». Предмет дослідження – є вплив структури логістичних ланцюгів на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міжміському сполученні. Метод дослідження – аналітичний, статистичний. В якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в логістичному ланцюгу. Визначено, що автомобіль Hyundai HD 250, вантажністю 18,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 234,11 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою логістичного ланцюга, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів по прямому варіанту. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 235,46 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 96,06 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 40,7 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні автомобілями Шебелинського відділення ТТС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мельник, Ярослав ІгоровичМета роботи – підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні автомобілями Шебелинського відділення технологічного транспорту і спецтехніки. Об'єкт дослідження - процес доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні. Предмет дослідження – вплив технологічних параметрів системи доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні на підвищення ефективності доставки. Метод дослідження – аналітичний, математичний, В результаті проведених досліджень було визначено, що на сучасному етапі ринкові відносини вимагають високоефективних методів організації перевезень в плані підвищення ефективності доставки вантажів у міжнародному сполученні. В зв’язку зі збільшенням частки перевезень дрібнопартіонних вантажів, виникли жорсткі умови щодо доставки «точно в термін». Ця умова створює проблеми при організації доставки. Для підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів було запропоновано методику, яка враховує загальний час доставки вантажу. В якості критерію ефективності обрано загальні витрати часу на доставку вантажу. Визначено, що автомобіль Volvo F-8932 (6х4) + ПР-29,1, вантажністю 22,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 45,97 грн/км. Економічний ефект для підприємства складає, 13463,25 грн/рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжнородному сполученні.Документ Удосконалення доставки цементу у мішках компанією «Строй-Доставка»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шматько, Олексій ВячеславовичОб'єкт дослідження – процес доставки цементу у мішках компанією «Строй-Доставка». Мета роботи – удосконалення доставки цементу у мішках компанією «Строй-Доставка» за рахунок впровадження технологічних рішень в організацію доставки цього виду вантажу. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Для вдосконалення технологічного процесу доставки цементу у мішках компанією «Строй-Доставка» запропоновано побудувати раціональні маршрути. За результатами розрахунків було отримано п’ять маятникових та три колових маршрути. Для розроблених маршрутів існуючий вид транспортних засобів не може працювати із-за обмеження по вантажопідйомності. Тому було запропоновано використовувати інший рухомий склад, який використовується для перевезення інших видів будівельних вантажів у тарному вигляді в цій компанії і термін їх експлуатації від трьох до шести років. Із встановленого переліку за критеріями максимальної продуктивності та мінімальної собівартості визначено марку автомобіля FAW CA1031K2L, вантажопідйомністю 2 тони. Отримано економічний ефект за рахунок зменшення порожнього пробігу при впровадженні трьох колових маршрутів, який склав 38397,34 гривень на рік. Керівництво компанії «Строй-Доставка» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці цементу у мішках в містах України.Документ Удосконалення процесу доставки запчастин промислового обладнання ТОВ «Хармар-Сервіс» у місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Капленко, Анастасія ОлександрівнаОб'єкт дослідження – процес доставки запчастин промислового обладнання ТОВ «Хармар-Сервіс». Мета роботи – удосконалення організації доставки запчастин промислового обладнання ТОВ «Хармар-Сервіс» у місті Харкові за рахунок впровадження технологічних рішень в організацію доставки цієї продукції. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Для удосконалення технології доставки була проведена маршрутизація перевезень: складені оптимальні розвізні маршрути доставки вантажів. Побудовано три маятникових та п’ять колових маршрутів. Визначено оптимальну вантажність автомобілів, що мають працювати на розроблених маршрутах. Для раціоналізації структури парку автомобілів підприємства проведено розрахунок собівартості доставки однієї тони вантажу. Розрахунки показали, що найбільш ефективним для роботи на розроблених маршрутах є автомобіль MAN TGM 15.280. Для запропонованих розвізних маршрутів складено графік тривалості часу роботи водіїв. Ефект від запропонованих рішень склав 855466,2 гривень на рік. Керівництво ТОВ «Хармар-Сервіс» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці запчастин промислового обладнання ТОВ «Хармар-Сервіс».Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія ДементіївнаОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Варібрус, Марія ДементіївнаОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні ТОВ Вілеста. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. На основі встановлення собівартості перевезення 1 т. вантажу для обраних маршрутів визначено, що раціональним є автомобіль DAF XF 105 з полуприцепом Schmitz. Собівартість перевезення однієї тони вантажу для обраного автомобіля змінюється 2470 грн./т. до 4586 грн./т. в залежності від довжини доставки. Скорочення часу простою автомобіля в пункті розвантаження досягається шляхом впровадження раціональної технології використання вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,5 хв., що на 0,6 хв. (19 %) менше ніж при існуючій схемі. Це дозволяє знизити витрати часу простою автомобіля в пункті розвантаження на 11,2 %. Запропоновано технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу на розвантажувальні роботи при організації доставки вантажів на розглянутих маршрутах, дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,53 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 7 од., загальний річний пробіг – 865,3 тис. км., а пробіг з вантажем – 679,1 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів народного споживання ТОВ Вілеста у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів народного споживання ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Твердий, Іван СергійовичОб’єкт дослідження - технологічний процес доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні. Предмет дослідження - вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів народного споживання у міжнародному сполученні. Мета дослідження - підвищення ефективності доставки товарів народного споживання ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні. Метод дослідження – аналітичний. Ефективність роботи на запропонованих маршрутах забезпечується високим рівнем коефіцієнта використання пробігу (від 0,8 до 0,824) та коефіцієнта використання місткості автомобілів. Для скорочення часу простою автомобіля під розвантаженням розраховані раціональні параметри виконання НРР з використанням вилкового електронавантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 2,33 хв., що на 28 % менше ніж при існуючому варіанті. Це дозволить скоротити час простою автомобіля в пункті розвантаження на 34 % з урахуванням ліквідації непродуктивних простоїв. Запропоновані технологічні рішення, що спрямовані на зниження часу розвантажувальних робіт при організації технологічного процесу доставки вантажів, дозволяють скоротити витрати на 387 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротитися на 0,51 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 9 од., загальний річний пробіг - 1345,3 тис. км., а пробіг з вантажем - 1089,2 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки вантажів ФОП Твердий І.С. у міжнародному сполученні.Документ Удосконалення технологічного процесу доставки товарів ТД Агрохім в межах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сапєльнік, Микита ОлександровичОб’єкт дослідження – технологічний процес доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи рухомого складу на показники ефективності доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Мета дослідження – підвищення ефективності доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України. Метод дослідження – аналітичний. Розроблені маршрути, що мають високий рівень ефективності (значеннями коефіцієнта використання пробігу від 0,743 до 0,848 та використання вантажності автомобіля від 0,83 до 0,9). Продуктивність роботи автомобілів дозволяє виконати протягом місяця від 19 до 30 рейсів, що дає можливість мати резерви для забезпечення ритмічних поставок товарів на регіональний склад та до представників. В якості методу зниження витрат на доставку застосовано удосконалення навантажувально-розвантажувальних робіт. Проведено розрахунки технологічного циклу навантаження в плоских піддонах з застосуванням вилкового навантажувача. За розрахунками встановлено, що тривалість циклу навантаження складає 102,6 с. (1,7 хв.), що на 0,4 хв. менше ніж при існуючому варіанті. Запропоновані технологічні рішення дозволяють скоротити витрати на 404 тис. грн. за рік. При цьому загальний час роботи автомобілів в наряді скоротиться на 0,42 тис. год. Кількість автомобілів для реалізації виробничої програми складає 1 од., загальний річний пробіг – 177,4 тис. км., а пробіг з вантажем – 138 тис. км. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки товарів ТД «Агрохім» в межах України.