2010
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2010 за Ключові слова "двигуни автомобiльнi, внутрiшнього згоряння"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Пристрiй формування iскрового розряду конденсаторної системи запалювання(2010) Дзюбенко, Олександр АндрiйовичПристрій формування іскрового розряду конденсаторної системи запалювання, що містить накопичувальний пристрій, вхід якого з'єднаний з виходом перетворювача напруги через випрямляючий пристрій, а вихід - через комутуючий пристрій з первинною обмоткою котушки запалювання, який відрізняється тим, що комутуючий пристрій виконано із чотирьох електронних ключів, що утворюють мостову схему управління первинною обмоткою котушки запалювання, які електрично зв'язані з блоком управління електронними ключами, також електрично зв'язаного з датчиками поточного стану ДВЗ.Документ Система пуску ДВЗ гiбридного автомобiля(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Колєснiков, Андрiй ВiкторовичСистема пуску двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) гібридного автомобіля під час його руху, що містить механічно зв'язані між собою ДВЗ, зчеплення, коробку передач, електродвигун, головну передачу та колеса, а також блок керування електродвигуном, електрично зв'язаний з датчиком положення педалі акселератора, акумуляторною батареєю і електродвигуном, яка відрізняється тим, що введені блок режиму пуску, виконаний у вигляді стабілізатора обертів електродвигуна, що передували режиму пуску, і датчик роботи ДВЗ, крім того, введений перемикач, зв'язаний з педаллю зчеплення та електрично сполучений як з блоком керування електродвигуном, так і з датчиком положення педалі акселератора, перемикач електрично сполучений також з блоком режиму пуску, останній, крім того, електрично сполучений з датчиком роботи ДВЗ і блоком керування електродвигуном.Документ Система рекуперативного гальмування гiбридного автомобiля(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Колєснiков, Андрiй ВiкторовичСистема рекуперативного гальмування гібридного автомобіля, що містить двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), електрично зв'язані між собою акумуляторну батарею, електродвигун-генератор, датчик положення педалі гальма і блок управління електродвигуном-генератором та зарядкою акумуляторної батареї, яка відрізняється тим, що в ДВЗ вмонтовано електричний нагрівач охолоджуючої рідини, електрично зв'язаний з блоком керування нагрівачем, останній, крім того, електрично зв'язаний з датчиком положення педалі гальма, з електродвигуном-генератором і з блоком керування електродвигуном-генератором та зарядкою акумуляторної батареї.Документ Спосiб оцiнки залишкового ресурсу двигуна внутрiшнього згорання(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Сєрiкова, Олена АндрiївнаСпосіб оцінки залишкового ресурсу двигуна внутрішнього згорання, який включає вимірювання величини струму стартера і напруги акумуляторної батареї, який відрізняється тим, що додатково вимірюють швидкість обертання колінчастого вала, тиск та температуру масла, та екстраполюють знос циліндро-поршневої групи і кривошипно-шатунового механізму двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ) і оцінюють час, за який буде досягнуто граничного стану ДВЗ, та при цьому з заданою періодичністю відновлюють алгоритм екстраполяції.Документ Спосiб управлiння параметрами iскрового розряду системи запалювання(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Дзюбенко, Олександр АндрiйовичСпосіб управління параметрами іскрового розряду системи запалювання, що включає заряджання накопичувальної ємності струмом високої напруги (400 В), яку попередньо отримують перетворенням низької напруги бортової мережі за допомогою імпульсного перетворювача, первинні обмотки котушок запалювання під'єднують до накопичувального конденсатора через силові електронні ключі, який відрізняється тим, що конденсатор використовують як накопичувальний елемент високої енергії без утворення коливального контуру з первинними обмотками котушок запалювання, а електронними силовими ключами управляють у частотно-імпульсному режимі з можливістю управління частотою й тривалістю серії імпульсів, що приводить до протікання імпульсів струму через первинні обмотки котушок запалювання, які трансформуються їх вторинними обмотками в імпульси високої напруги, що ініціює серію іскрових розрядів з керованими параметрами.