2016, № 1 (12)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6493
Переглянути
Перегляд 2016, № 1 (12) за Ключові слова "303.4.009.12"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Етапи розробки та реалізації стратегії забезпечення конкурентних переваг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Дуранова, Т. А.; Duranova, TetianaУ цій статті висвітлено алгоритм розробки стратегії забезпечення конкурентних переваг, реалізація якого дозволить підприємству зайняти й утримувати в довгостроковій перспективі сильну конкурентну позицію. Зростанням вимог ринку, посилення конкурентної боротьби як на внутрішніх, так і на зовнішніх ринках, супроводжується появою великої кількості конкуруючих підприємств, що змушує увесь час підприємству розвивати свій потенціал конкурентоспроможності, шукати варіанти його ефективного використання, забезпечувати конкурентні переваги. Основна мета статті полягала в тому, щоб на основі теоретичного узагальнення наукової літератури та проведеного аналізу обґрунтувати теоретичні положення щодо виявлення ключових факторів успіху на яких буде базуватися стратегія забезпечення конкурентних переваг У процесі розробки стратегії необхідно враховувати зміни зовнішнього і внутрішнього середовища функціонування підприємства, результати аналізу основних конкурентів, стан конкурентного середовища на основі результатів проведення її моніторингу. У роботі наведено послідовність етапів процесу формування стратегії, які визначають направленість розвитку підприємства як взагалі, так і стосовно усіх суб’єктів ринку. Для обґрунтування моделі розробки стратегії було використано такі методи дослідження, як логіко-теоретичне узагальнення, порівняльний аналіз, формалізація та індукція. Запропоновані результати досліджень можуть бути використані керівниками підприємств, які зацікавлені у підвищенні ефективності роботи підприємств, так як розробка ефективної стратегії забезпечення конкурентних переваг є необхідною передумовою досягнення високого рівня конкурентоспроможності та стійкого функціонування підприємства. Впровадження отриманих результатів у практичну діяльність підприємств дозволить підприємству сформувати та зміцнити свої конкурентні переваги й становище на ринку.