2016, № 1 (12)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6493
Переглянути
Перегляд 2016, № 1 (12) за Ключові слова "338.46: 339.137"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методичний інструментарій оцінювання конкурентоспроможності підприємств сфери туристичних послуг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Солов’янчик, А. В.; Solovianchyk, АlonaСтаття присвячена питанню оцінювання конкурентоспроможності підприємств ринку туристичних послуг, а предметом дослідження виступає методичний інструментарій оцінювання для підприємств даної сфери. У процесі дослідження вивченні основні наукові здобутки з теми: розглянули різні підходи щодо етапів оцінювання конкурентоспроможності, ознайомилися з існуючими інтегральними та параметричними показниками конкурентоспроможності, що вже використовуються на практиці. Головною метою статті є розробка методичного інструментарію оцінювання конкурентоспроможності підприємства ринку туристичних послуг. У ході дослідження з’ясовано, що існуючий інструментарій не враховує особливості ринку туристичних послуг, а адаптований для підприємств виробничих галузей. На практиці всі орієнтуються на показники результативності та ефективності, а ринок туристичних послуг є дуже клієнтоорієнтовним, тому при оцінці конкурентоспроможності на туристичному ринку ключове місце відіграє споживач, на скільки добре підприємство може задовольнити його потреби. У цьому питанні важливо звертати увагу на аспекти маркетингу та будувати систему показників для оцінки, виходячи з орієнтації на споживача. У результаті дослідження проаналізовано весь етап оцінювання конкурентоспроможності підприємства ринку туристичних послуг, визначенні особливості кожного кроку оцінювання. Проведена сегментація ринку туристичних послуг, що дозволило визначити основні групи конкурентів. Оцінювання конкурентоспроможності повинно бути комплексним, тому розроблена система показників, яка розглядає чотири аспекти. Ми обрали стандартну маркетингову систему «маркетингу мікс 4Р» та адаптували її для ринку туристичних послуг. У роботі розкриті такі методології як індексні та параметричні показники конкурентоспроможності. Сфера застосування: вітчизняний ринок туристичних послуг.