2014
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1284
Переглянути
Перегляд 2014 за Ключові слова "автотранспортнi засоби"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнтелектуальна незалежна система бортової сигналiзацiї транспортного засобу(2014) Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Рувiнський, Павло Вiталiйович; Тропiна, Альбiна АльбертiвнаІнтелектуальна незалежна система бортової сигналізації транспортного засобу, що складається з наступних підсистем: система убудованих та додаткових сенсорів; система обробки та фільтрації вхідної інформації від сенсорів; система незалежного джерела живлення; бази даних і зберігання інформації; система незалежного штучного інтелекту; система передбачення ситуації й оповіщення про можливі наслідки; блок керування виконавчими механізмами; система блокування механізмів, система керування приводом і доступом до автомобіля; система 'Help me'; система, яка виконує глобальний пошук власника й оповіщення правоохоронних органів у результаті несанкціонованої спроби доступу до транспортного засобу; комунікаційна система вихідної інформації; система попередньої ідентифікації засобів доступу; система обробки та фільтрації вхідної інформації; система переходу сигналізації в пасивний або активний стан, та має засоби захисту від зовнішнього втручання через глобальну мережу Internet, розпізнавання осіб, незалежну базу зберігання інформації та спеціалізовані методи розрахунку і передбачення ситуацій для запобігання угонам та нанесенню пошкоджень.Документ Бiмодальний трансформений транспортний засiб(2014) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола Емануiлович1. Бімодальний трансформерний транспортний засіб, що містить раму або кузов з кабіною, оснащеною системою управління напрямком руху, гальмівну систему з блоком управління, трансмісію з блоком управління коробкою зміни швидкості та напряму обертання коліс, двигун, колісний візок з кінематично поєднаними з трансмісією колесами, колійні залізничні візки і механізми кріплення, який відрізняється тим, що до його складу включено щонайменше один силовий агрегат у складі двигуна з двостороннім вихідним валом, поєднаний з обома сторонами вихідного вала двома, укомплектованими блоками управління, коробками зміни швидкості та напряму обертання коліс з трансмісіями з валами, та пустотілі кривошипні поворотні модулі з механізмами самогальмування кривошипів і приводами з блоками управління, при цьому вихідні вали коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс виконані перпендикулярними вхідним валам, вали трансмісії розташовані в пустотілих кривошипах, а блоки управління приводами механізмів самогальмування і коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс поєднані з системою управління напрямком руху та блоком управління гальмівною системою. 2. Транспортний засіб за п. 1, який відрізняється тим, що довжина кривошипа визначається згідно з залежністю: Д=(Ша-Шз)/4, де: Д - довжина кривошипа, м; Ша - ширина автомобільної колії, м; Шз - ширина залізничної колії, м.Документ Механiзм автоматизованого перемикання передач(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерій Іванович; Михалевич, Микола Григорович; Сильченко, Микола МиколайовичМеханізм автоматизованого перемикання передач автотранспортного засобу, що включає в себе електродвигуни, кінематично пов'язані з важелем переміщення вилок перемикання передач, датчиків положення важеля переміщення і електронного блока управління, який відрізняється тим, що в механізмі застосовуються два електродвигуни: силовий і селекторний, причому селекторний електродвигун управляє вибором передачі, а силовий - поворотом важеля перемикання передач.Документ Пiдсилювач привода зчеплення автотранспортного засобу(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр ОлександровичПідсилювач привода зчеплення автотранспортного засобу, що містить силовий елемент, в корпусі якого розташовано поршень, виконаний з можливістю осьового переміщення, утворюючий штокову та атмосферну порожнини, електронний блок, що керує тиском повітря через впускний і випускний електропневмоклапани, та датчик переміщення поршня, який реалізує зворотний зв'язок з електронним блоком керування, який відрізняється тим, що штокова та атмосферна порожнини силового елемента пневматично пов'язані відповідно з силовою та атмосферною порожнинами прискорювального клапана, тиск в керуючій порожнині прискорювального клапана контролюють електронним блоком керування тиском повітря через впускний і випускний електропневмоклапани.Документ Прискорювальний клапан(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Михалевич, Микола Григорович; Ярита, Олександр ОлександровичПрискорювальний клапан, що складається з корпусу, клапана впуску-випуску та поршня і розділений клапаном та поршнем на живильну, керуючу та вихідну порожнини, живильна порожнина з'єднана з ресивером, керуюча - з органом керування, вихідна - зі споживачем, який відрізняється тим, що керуюча порожнина з'єднана з вихідною порожниною через дросель.Документ Пристрiй для контролю кутiв нахилу засобiв транспорту(2014) Полянський, Олександр Сергiйович; Федченко, Владислав Володимирович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаПристрій для контролю кутів нахилу засобів транспорту, що містить електричні датчики крену, який відрізняється тим, що містить блок електричних інклінометричних датчиків, які надсилають сигнали до блоку перетворення і обробки інформації, в якому виконується оцінка кутів нахилу із заданою точністю, їх порівняння із гранично припустимими значеннями, після чого результат передається до блоку відображення інформації та попереджувальної сигналізації.Документ Регулятор рiвня пiдлоги автотранспортного засобу(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Алексєєв, Роман ВасильовичРегулятор рівня підлоги автотранспортного засобу, що включає корпус, рухливо ущільнений шток, механічно пов'язаний з віссю транспортного засобу й керуючий двосідельним клапаном, що відокремлює порожнину вхідного тиску від пропускної порожнини, розділеної поясом золотникового клапана на верхню й нижню порожнини, який відрізняється тим, що в корпусі розташована ущільнена в ньому втулка, у втулці розташований шток та виконані отвір(-и), який(-і) не перекривається(-ються) золотниковим поясом і отвори, які перекриваються золотниковим поясом, всі отвори з'єднані між собою через реактивну порожнину, утворену між втулкою і корпусом, а отвори, що перекриваються золотниковим поясом, розташовані в одній площині.Документ Робоче устаткування автогрейдера(2014) Пiмонов, Георгiй Георгiйович; Ярижко, Олександр ВолодимировичРобоче устаткування автогрейдера, що містить тягову раму, прикріплені до неї поворотний круг і відвал разом з механізмом його повороту, який відрізняється тим, що крутний момент для повороту відвала створює поворотний гідродвигун, вихідний кінець вала якого з'єднаний через поворотний круг з відвалом.Документ Сигнальна реєстрацiйно-вимiрювальна система(2014) Подригало, Михайло Абович; Тарасов, Юрiй Володимирович; Коробко, Андрiй Iванович; Шеїн, Вiталiй СергiйовичСигнальна реєстраційно-вимірювальна система, що містить блок керування та датчик зусилля, яка відрізняється тим, що блок керування комплексу підключається до бортового комп'ютера транспортного засобу, а зміни значень необхідних показників, що контролюються датчиками прискорень та датчиком зусилля, супроводжуються відповідними сигналами за допомогою сигнальних візуального та звукового блоків.Документ Система iндивiдуальних комунiкацiй i прийняття складних рiшень(2014) Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Рувiнський, Павло Вiталiйович; Тропiна, Альбiна АльбертівнаСистема індивідуальних комунікацій і прийняття складних рішень транспортного засобу з людиною, що складається з блока навчання та фільтрації даних, блока обробки та фільтрації інформації з вбудованих в систему сенсорів, блока керування електроприводом сидінь, блока управління аудіо- і відеоапаратурою, блока управління роздільним клімат-контролем, системи штучного інтелекту, управління якою здійснюється через підключення до CAN-шини транспортного засобу.Документ Спосiб визначення обсягiв прибуття та вiдправлення транспортних засобiв до мiського транспортного району(2014) Денисенко, Олег Васильович; Колiй, Олександр Сергiйович; Свiчинський, Станiслав ВалерiйовичСпосіб визначення обсягів прибуття та відправлення транспортних засобів до міського транспортного району, що оснований на скануванні гостроспрямованим лазерним променем зони транспортного вузла в точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки променя вибирається так, щоб він описував коло на проїжджій частині транспортного вузла в області стоп-ліній всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідало відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїжджої частини зменшується на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється в реперній точці з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, подальшому прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачами і наступному перетворенні цих сигналів в імпульсно-числові коди, за якими визначаються швидкість, тип та час пересування транспортних засобів в зоні стоп-лінії, напрямки їх руху по смугах, кількість транспортних засобів і час їх перетинання зони стоп-ліній по всіх смугах руху упродовж певного періоду часу, який відрізняється тим, що сканування також здійснюється по усіх перегонах на границях між сусідніми транспортними районами в поперечному перетині перегонів у двох паралельних площинах таким чином, що при зміні положення кута нахилу променя почергово на кожному періоді сканування на поверхні дороги утворюються дві паралельні лінії з певною дистанцією між ними, після чого здійснюється прийом відображених оптичних сигналів фотоприймачами і наступне перетворення цих сигналів в імпульсно-числові коди, за якими визначаються швидкість, тип, напрямки їх руху, кількість транспортних засобів і час перетинання ними ліній сканування по всіх смугах руху упродовж певного періоду часу, визначення різниці між кількістю транспортних засобів з урахуванням їх типу, що проїхали границю даного транспортного району у розрізі перегону та кількістю і типом транспортних засобів, що перетнули вхід до транспортного вузла в зоні стоп-лінії, а також різниці між кількістю та типом транспортних засобів, що виїхали з транспортного вузла по цьому перегону в напрямку сусіднього транспортного вузла, та кількістю і типом транспортних засобів, що зафіксовано на границі цього транспортного району, а загальне значення обсягів прибуття та відправлення транспортного району визначається як сума обсягів всіх частин перегонів, які примикають до цього транспортного вузла, причому враховуються тільки ті транспортні засоби, що за час виміру на цих перегонах повністю перетнули зони сканування обох лазерних променів.Документ Трансформерне колесо для бiмодального транспорту(2014) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола ЕмануiловичКолесо транспортного засобу, що має маточину з отворами для кріплення, диск комірчастої пружної конструкції та розташований на периферії цього диску пружний обід з протектором на випуклій периферійній частині ободу, яке відрізняється тим, що до складу колеса введені знімні елементи у вигляді скріплюючих деталей та диску, на периферії якого розташовані реборда і бандаж, на центральній частині перпендикулярно до полотна диску рівномірно по площині закріплені шестигранні призми, а в центральній частині виконані отвори для центрування і кріплення диску, при цьому в маточині виконані додаткові отвори, центри яких співпадають з центрами отворів на диску, а геометричні розміри, кутова орієнтація та місця розташування шестигранних призм відповідають розмірам кутової орієнтації та місцям розташування комірок диску пружної комірчастої конструкції.