2014, № 1 (6)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6091
Переглянути
Перегляд 2014, № 1 (6) за Ключові слова "330.322.1:637.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Впровадження ефективних технологій виробництва, зберігання, транспортування і просування молочної продукції на ринок та формування джерел їх фінансування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Кузьмін, Є. С.Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів впровадження ефективних технологій виробництва, зберігання, транспортування і просування молочної продукції на ринок та формування джерел їх фінансування. Дослідження здійснене на основі діалектичного методу пізнання та системного підходу, що дало змогу комплексно вивчити теоретичні й методичні засади та практичні аспекти. При узагальненні використано прийоми абстрактно-логічного методу, аналіз і синтез, індукція і дедукція, аналогія і порівняння. Результатом дослідження є систематизація факторів впливу на впровадження ефективних технологій за ланцюгом виробництва і просування молочної продукції до кінцевого споживача по групах технологічних, організаційно-економічних, соціальних факторів та формування джерел їх фінансування, а також методичних підходів до вибору варіантів на основі дотримання еколого безпечних принципів їх реалізації, максимізації кумулятивного ефекту в усіх зазначених ланках, оптимізації співвідношення “ціна–якість” і внутрішніх та зовнішніх джерел фінансування. Висновки. Запровадження ефективних інноваційних технологій виробництва, зберігання, транспортування та просування молока і молочної продукції на ринок необхідно здійснювати на принципах запобігання шкідливому впливу на організм людини, урахування кумулятивного ефекту допоміжних речовин, здійснення інвестицій з урахуванням оптимально співвідношення «ціна-якість», запровадження нових технологій з метою здешевлення товарів без зниження їх якості, застосування лише безпечних технологій. Для фінансування слід залучати як власні джерела товаровиробників, у тому числі шляхом внутрішнього перерозподілу резервів, так і кошти зовнішніх стратегічних інвесторів, кредити банків та фінансову допомогу держави.