2015, № 4 (11)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6374
Переглянути
Перегляд 2015, № 4 (11) за Ключові слова "331.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оцінка як елемент управління персоналом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Максимюк, Г. М.; Maksymyuk, GannaОцінка є ключовим елементом управління персоналом. Об’єктивно проведена оцінка діяльності не тільки дає можливість працівникові мати уявлення про те, як було оцінено виконану ним роботу, а й значною мірою впливає на мотивацію його дальшої трудової діяльності. В роботі були виділені основні причини оцінки. Встановлено, що оцінка персоналу має позитивні наслідки – покращує ефективність діяльності, спрощує комунікації на підприємстві, підвищує увагу та концентрацію персоналу, виявляє слабкі місця персоналу. З іншого боку існують і деякі негативні моменти від проведення оцінки персоналу – отримання та очікування оцінки може викликати стрес у працівників, та створити напругу у відношеннях менеджерів та підлеглих, можливе допущення помилок або викривлення результатів. Виявлено основні типи помилок, які можуть бути допущені під час проведення оцінки персоналу – використання перемінних стандартів, ефект новизни, ефект першості, середня оцінка, поблажливість, занадто сувора оцінка, упередженість, ефект німбу, ефект рогу. Надані рекомендації щодо недопущення таких помилок під час оцінки. Основні з них – використовувати однакові стандарти оцінки для всіх працівників, відстежувати результати діяльності робітників протягом всього періоду оцінки, зосередженість на індивідуальних результатах праці окремих робітників. Виділено ключові показники оцінки персоналу, запропонована їх класифікація для забезпечення процесу управління.