2022
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8395
Переглянути
Перегляд 2022 за Ключові слова "автомобільний транспорт"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Гібридний транспортний засіб з інерційним акумулятором кінетичної енергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегівнаГібридний транспортний засіб з інерційним акумулятором кінетичної енергії містить тягову електричну машину, яка механічно зв'язана з колесами, перетворювачем напруги, акумуляторною батареєю, ДВЗ та генератором. Додатково встановлений інерційний акумулятор кінетичної енергії, що складається з маховика та оберненої електричної машини, яка через перетворювач напруги електрично зв'язана з акумуляторною батареєю та тяговою електричною машиною.Документ Електромобіль з інерційним акумулятором кінетичної енергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегівнаЕлектромобіль з інерційним акумулятором кінетичної енергії містить тягову електричну машину, яка механічно зв'язана з колесами, перетворювачем напруги, акумуляторною батареєю. Додатково встановлений інерційний акумулятор кінетичної енергії, що складається з маховика та оберненої електричної машини, яка через перетворювач напруги електрично зв'язана з акумуляторною батареєю та тяговою електричною машиноюДокумент Система допомоги водієві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Гурко, Олександр Геннадійович; Юкленчук, Роман ОлексійовичСистема допомоги водієві, що складається з розташованих на борту автомобіля блока датчиків для визначення параметрів руху автомобіля та його координат, блока датчиків для виявлення об'єктів попереду автомобіля та їх швидкості, блока датчиків для визначення поздовжнього профілю дороги попереду автомобіля, блока уникнення зіткнення, блока сповіщення водія та блока керування. Додатково систему оснащено блоком обчислення раціональної швидкості руху автомобіля та блоком прийому інформації про час горіння сигналу світлофора, що сполучений за допомогою бездротової лінії зв'язку з зовнішнім обладнанням регульованого перехрестя, яке містить у своєму складі світлофори, блок керування світлофорами та блок передачі інформації про час горіння відповідного сигналу світлофора, причому бортовий блок обчислення швидкості періодично перераховує раціональну швидкість руху автомобіля з урахуванням актуальної інформації про наявність та швидкість перешкод попереду автомобіля та інформації про час горіння відповідного сигналу найближчого у напрямку руху світлофора, яка періодично передається по бездротовій лінії зв'язку від блока передачі даних регульованого перехрестя до бортового блока прийому сигналу.Документ Спосіб діагностування рульового керування автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичСпосіб діагностування рульового керування автомобіля, в якому в кінематичній схемі рульового керування і, відповідно, в структурі люфтів виділяють три контури, ізольовані відносно дії в них сил, які циклічно змінюють, а саме: паралельний, що складається з сумарного люфту сполучень від поворотного важеля першого керованого колеса до поворотного важеля другого керованого колеса, і два послідовних, що складаються з суми люфтів послідовних сполучень від поворотного важеля кожного з керованих коліс через рульову передачу до рульового колеса; ізольовані контури отримують за допомогою звільнення-фіксації рульового колеса; послідовно в контурах на тестових режимах збуджують циклічно змінні сили; вимірюють в контурах вільні ходи (люфти), визначають за допомогою математичної обробки вільні ходи (люфти) послідовних ланок контурів, порівнюють значення цих вільних ходів (люфтів) послідовних ланок контурів з контрольними значеннями і формулюють діагноз. При цьому тестові режими відтворюють при обертанні керованих коліс нерухомого автомобіля, для цього колеса вивішують за нижні маятникові важелі і розкручують до частоти обертання не менше 140 об./хв; циклічну зміну напрямку руху навколо осі повороту керованих коліс отримують тимчасовою установкою на колеса додаткових незбалансованих мас у площині, відмінній від головної площини обертання колеса; вимірювання люфту у відповідному контурі здійснюють за допомогою датчиків кутового або лінійного переміщення, що встановлюють на поворотний кулак колеса з додатковою масою, причому при вимірюванні люфту в паралельному контурі друге кероване колесо не блокують, використовують одну додаткову масу на першому колесі і датчики переміщення на обох колесах, при цьому датчики переміщення включають у вимірювальний пристрій за диференціальною схемою.Документ Спосіб керування поворотом автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Байцур, Максим Вячеславович; Гармаш, Вячеслав Петрович; Горєлишев, Станіслав Анатолійович; Кайдалов, Руслан Олегович; Побережний, Андрій Анатолійович; Подригало, Михайло АбовичСпосіб керування поворотом автомобіля включає створення різниці крутних моментів на колесах зовнішнього й внутрішнього бортів при вході в поворот і виході з повороту, причому різниця крутних моментів створюється на колесах поворотного мосту автомобіля, причому крутний момент на зовнішньому колесі більше, ніж крутний момент на внутрішньому колесі при вході в поворот, а при виході з повороту крутний момент на зовнішньому колесі створюють меншим, ніж на внутрішньому.Документ Спосіб керування поворотом транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Байцур, Максим Вячеславович; Гармаш, Вячеслав Петрович; Подригало, Михайло Абович; Кайдалов, Руслан Олегович; Третьяк, Віктор Михайлович; Нікорчук, Андрій ІвановичСпосіб керування поворотом транспортного засобу, що включає почергове створення гальмівних моментів на колесах зовнішнього і внутрішнього бортів під час входу у поворот та під час виходу із нього, причому у разі переднього поворотного (направляючого) мосту та вході у поворот створюють крутний момент на зовнішньому колесі переднього поворотного мосту, а гальмівний момент - на внутрішньому колесі цього моста; під час виходу з повороту створюють гальмівний момент на зовнішньому колесі, а крутний момент - на внутрішньому колесі; наразі в усталеній стадії повороту на обох колесах створюють два нерівних за величиною крутних моменти, різниця яких пропорційна різниці сил опору качання на цих колесах, а після закінчення повороту на обох колесах створюють однакові крутні моменти.Документ Спосіб частотного управління асинхронним тяговим електродвигуном(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Двадненко, Володимир Якович; Дзюбенко, Олександр АндрійовичСпосіб скалярного частотного управління асинхронним тяговим електродвигуном, згідно з яким визначають оптимальні характеристики управління силовим електроприводом гібридного автомобіля, причому при рівномірному русі автомобіля на електроприводі зі швидкістю 30-60 км/год. використовують канал управління частотою, за допомогою якого вибирають частоту, пропорційну швидкості автомобіля, а за допомогою каналу управління напругою фаз вибирають таку трифазну змінну напругу, при подачі якої на всі три фази на одній із них забезпечується заданий коефіцієнт потужності.