2018
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2684
Переглянути
Перегляд 2018 за Ключові слова "Автотранспортные средства"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна система безпiлотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторної установки(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторної установки складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація поступає на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально- передавальний пристрій. Для підвищення ефективності та безпеки керування безпілотним транспортним засобом на безпілотному електричному транспортному засобі додатково встановлюються датчики рівня заряду акумуляторів та дизель-генераторна установка для підзарядки основних акумуляторних батарей, яка здійснюється автономно, якщо рівень заряду акумуляторів нижче заданого рівня.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна система безпiлотного транспортного засобу на основi iнтегрованої навiгацiйної системи(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаUA Інтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу на основі інтегрованої навігаційної системи складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникової навігаційної системи, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких поступають на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація поступає на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою та передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюються автономна навігаційна система та блок обробки сигналів для постійного надходження актуальної інформації про місцезнаходження безпілотного транспортного засобу.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з багатоцiльовими дронами(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на керуючий електронний блок, після чого оброблена за допомогою керуючого електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальний та приймально-передавальний пристрої, причому для підвищення ефективності та безпеки керування безпілотним транспортним засобом на ньому додатково встановлюється інформаційно-комунікаційно-керуюча платформа з дронами, завдяки чому система стає спроможньою проводити навігацію в штатному режимі в разі знаходження наземного транспортного засобу в зонах з обмеженою прямою видимістю, затінення навігаційних супутників або в тунелях.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з блоком 3D карт(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу з блоком 3D карт складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально-передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюється блок 3D карт з тривимірними картами поверхні Землі для точного орієнтування на будь-якій місцевості, в тому числі місцевостей, що знаходяться далеко від населених пунктів.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з допомiжним зовнiшнiм обчислювачем(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальний та приймально- передавальний пристрої. Додатково система містить другий приймально-передавальний пристрій для зв'язку з допоміжним зовнішнім обчислювачем.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з лiдаром(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу з лідаром складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально-передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюється лідар, який підвищує точність визначення дистанції до об'єктів, що підвищує ефективність та безпеку керування безпілотним транспортним засобом.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi фазi-архiтектури(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу на основі фазі-архітектури, що складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, електронного керуючого блока, пристрою керування швидкістю руху, пристрою керування напрямком руху, пристрою керування гальмівною системою, передавального пристрою, крім того, керуючий блок інтелектуальної бортової інформаційної системи на основі фазі-архітектури складається з блоків на основі фазі- логіки, кожен з яких містить блок фазифікації, базу знань, блок прийняття рішень та блок дефазифікації, причому база знань складається з бази даних та бази правил.Документ Електропневматична система керування зчепленням(2018) Богомолов, Віктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаЕлектропневматична система керування зчепленням транспортного засобу містить електронний блок керування, силовий циліндр вмикання/вимикання зчеплення, датчик положення, який фіксує сигнал переміщення поршня в циліндрі вмикання/вимикання зчеплення та передає його до електронного блока керування, електропневматичні клапани керування тиском у циліндрі вмикання/вимикання зчеплення, які керуються електронним блоком, педаль з датчиком положення, сигнал від якого передається до електронного блока. При цьому поршень керується трьома електропневматичними клапанами з невеликою швидкодією (впускним, випускним та впускним/випускним), які встановлено так, що впускний/випускний клапан розміщено послідовно з паралельно розташованими впускним та випускним електропневматичними клапанами.Документ Електропневматичний пiдсилювач привода зчеплення автотранспортного засобу(2018) Богомолов, Вiктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаЕлектропневматична система керування зчепленням транспортного засобу містить електронний блок керування, силовий циліндр вмикання/вимикання зчеплення, датчик положення, який фіксує сигнал переміщення поршня в циліндрі вмикання/вимикання зчеплення та передає його до електронного блока керування, електропневматичні клапани керування тиском у циліндрі вмикання/вимикання зчеплення, які керуються електронним блоком, педаль з датчиком положення, сигнал від якого передається до електронного блока керування. Циліндр пов'язаний через зворотний клапан з генератором тиску, в якому встановлено піропатрон.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу містить двигуни, які використовують різні джерела енергії двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун, виконана з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано як планетарний механізм, один вал якого пов'язаний з двигуном внутрішнього згоряння, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу та автономним компресором. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії: теплову енергію - в режимі двигуна внутрішнього згоряння, і енергію стиснутого повітря як пневмодвигун, причому двигун працює по черзі. При роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи охолодження йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Удовик, Тарас Олександрович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу містить двигуни, які використовують різні джерела енергії двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун, виконана з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано як планетарний механізм, один вал якого пов'язаний з двигуном внутрішнього згоряння, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу та автономним компресором. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії: теплову енергію - в режимі двигуна внутрішнього згоряння, і енергію стиснутого повітря як пневмодвигун, причому двигун працює по черзі. При роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи охолодження йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії, теплову енергію в режимі двигуна внутрішнього згоряння і енергію стиснутого повітря, як пневмодвигун. Причому двигун працює по черзі, при роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи змащення йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Пристрiй компенсацiї хода штока в гiдропневматичному пiдсилювачi зчеплення(2018) Богомолов, Вiктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаГідропневматичний підсилювач зчеплення у своєму складі має гідропневматичні порожнини з гідравлічним та пневматичним поршнями, які реагують на клапан регулювання, а під час зносу фрикційних накладок зчеплення здатні компенсувати цей знос за рахунок спеціального компенсуючого пристрою. Спеціальний компенсуючий пристрій розташовано в поршні гідравлічної порожнини і містить зворотний підпружинений клапан.Документ Спосiб керування iнтелектуальною бортовою iнформацiйною системою безпiлотного транспортного засобу за допомогою лiдара та блока з 3D картами(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаСпосіб керування інтелектуальною системою безпілотного транспортного засобу, у якому за допомогою датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою отримують інформацію, яку передають на електронний блок. Обробляють і здійснюють керування безпілотним транспортним засобом, а саме швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальним та приймально- передавальним пристроями. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюють лідар та блок 3D карт, за допомогою яких сигнали передають на електронний блок і таким чином отримують актуальну інформацію для орієнтування на місцевості у реальному режимі часу та на основі цієї інформації здійснюють керування безпілотним транспортним засобом.Документ Спосiб керування iнтелектуальною бортовою iнформацiйною системою на основi фазi-архiтектури безпiлотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторною установкою(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаВ способі керування інтелектуальною бортовою інформаційною системою на основі фазі- архітектури безпілотного електричного транспортного засобу з дизель-генераторною установкою за допомогою датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока нам'яті про стан руху транспортного засобу та приймально-передавального пристрою отримують інформацію, яку передають на електронний керуючий блок, обробляють і здійснюють керування безпілотним транспортним засобом, а саме швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальним та приймально-передавальним пристроями. За допомогою встановленого у безпілотному електричному транспортному засобі керуючого блока з інтелектуальною технологією на основі фазі-архітектури та датчиків рівня заряду акумуляторів сигнали передають на керуючий блок, за допомогою якого здійснюють керування дизель-генераторною установкою для підзарядки основних акумуляторних батарей.Документ Спосiб керування безпiлотним транспортним засобом за допомогою iнтелектуальної бортової iнформацiйної системи з iнтегрованою навiгацiйною системою(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаСпосіб керування безпілотним транспортним засобом за допомогою інтелектуальної бортової інформаційної системи з інтегрованою навігаційною системою, згідно з яким за допомогою датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникової навігаційної системи, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, отримують навігаційні дані, що надходять на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій. При цьому в безпілотному транспортному засобі додатково встановлюють автономну навігаційну систему та блок обробки сигналів, причому сигнали з автономної навігаційної системи та супутникової навігаційної системи надходять на блок обробки сигналів, сигнали з блока обробки сигналів надходять на електронний блок, після чого за допомогою цих сигналів у реальному режимі часу отримують актуальну навігаційну інформацію, на основі якої здійснюють керування безпілотним транспортним засобом.Документ Спосiб керування безпiлотним транспортним засобом за допомогою iнтелектуальної бортової iнформацiйної системи з використанням безпiлотної навiгацiйної лiтаючої платформи(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаСпосіб керування безпілотним наземним транспортним засобом за допомогою інтелектуальної бортової інформаційної системи з використанням безпілотної навігаційної літаючої платформи включає датчики, відеокамери, блок розпізнавання знаків, радар, супутниковий навігатор, блок зберігання цифрової інформації, блок пам'яті про стан руху транспортного засобу та приймально-передавальний пристрій, де отримують інформацію, яку передають на електронний блок, обробляють і здійснюють керування безпілотним транспортним засобом, а саме швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальним та приймально- передавальним пристроями. Для можливості визначення місцеположення транспортного засобу в штатному режимі за відсутності сигналів навігаційних супутників на ньому додатково встановлюють другий приймально-передавальний пристрій, який зчитує навігаційну інформацію з безпілотної навігаційної літаючої платформи, завдяки чому актуальна інформація безперервно надходить до електронного блока, за допомогою якого здійснюють керування безпілотним транспортним засобом.Документ Спосiб формування керуючого впливу на електропневматичний апарат пiд час керування зчеплення(2018) Богомолов, Вiктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаCпосіб формування керуючого впливу на обмотку електропневматичного клапана складається з подачі серії імпульсів та пауз, тривалість яких пропорційна швидкості переміщення педалі керування зчепленням. Тривалість першого імпульсу та паузи серії пропорційна положенню педалі керування зчепленням та відмінна від тривалості інших імпульсів та пауз серії.