2013, № 2 (5)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6090
Переглянути
Перегляд 2013, № 2 (5) за Ключові слова "331.1: 316.72"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Формування та розвиток професійної культури управлінського персоналу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Власенко, В. В.; Корчагіна, Г. А.В статті розглянуто процес формування та розвитку професійної культури управлінського персоналу на підприємстві, який має бути добре спланованим, організованим, а не мати спонтанний самоплинний характер. Метою статті є представлення алгоритму формування та розвитку професійної культури управлінського персоналу на будь-якому підприємстві з детальним описом кожної процедури цього процесу, застосування якого дозволить підприємствам використовувати більш ефективно кадровий потенціал, зокрема управлінського персоналу. Представлене дослідження виконано на основи процесного підходу, в результаті якого надано певні етапи процесу. Даний процес представлений у вигляді алгоритму, що складається з послідовного виконання певних процедур. Всього таких процедур двадцять, кожний блок з яких відповідає певному розвитку підприємства. Також представлено фактори та умови формування та розвитку професійної культури управлінського персоналу. Фактори формування та розвитку професійної культури управлінського персоналу можна розділити на зовнішні та внутрішні. Умови формування та розвитку професійної культури управлінського персоналу складаються з чотирьох груп: нормативно-правові, навчально-інформаційні, соціально-психологічні, фінансові. Даний алгоритм формування та розвитку професійної культури управлінського персоналу придатний для застосування на підприємствах з різною формою власності в більшості галузей промисловості України. Загалом культурологічний підхід до управління, зокрема приділення особливої уваги формуванню та розвитку професійної культури управлінського персоналу, налагодить зовнішні та внутрішні комунікаційні зв’язки підприємства, бізнес-партнерства тощо, що безсумнівно підвищить загальний рівень конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, покращить їхню інвестиційну привабливість.