Випуск 99
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/7852
Переглянути
Перегляд Випуск 99 за Ключові слова "004.94"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження коливальних процесів робочої платформи мобільного підйомника(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кириченко, Ігор Георгійович; Рєзніков, Олександр Олександрович; Черніков, Олександр Вікторович; Книшенко, Антон Олексадрович; Kyrychenko, Igor; Reznikov, Olexsandr; Chernikov, Olexsandr; Knishenko, AntonРобота є продовженням досліджень у царині вивчення закономірностей функціонування мобільних підйомників із робочими платформами (МПРП), визначення кінематичних характеристик обладнання під час виконання тих чи інших технологічних операцій та їхнього впливу на коливальні процеси. Основною метою статті є зіставлення результатів досліджень, що виконані на комп’ютерних моделях і на натурному зразку машини. Одним із розв’язаних завдань є розроблення комп’ютерної моделі МПРП, що дає змогу адекватно моделювати режими навантаження машини та досліджувати вплив режимів роботи на коливальні явища, які спостерігаються під час виконання технологічних процесів.Документ Метод, модель та інформаційна технологія визначення цінності вимірювальної інформації для безпеки технічних обʼєктів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Полярус, Олександр Васильович; Лебединський, Андрій Володимирович; Чепусенко, Євген Олександрович; Poliarus, Oleksandr; Lebedynskyi, Andrii; Chepusenko, YevheniyЗбільшення термінів експлуатації технічних залежить від безпеки їхньої роботи та впливу на навколишнє середовище. Рішення має прийматись на основі аналізу інформації, що отримують з багатьох датчиків різного типу. У статті подано метод визначення цінності вимірювальної інформації для безпеки мостових споруд, який ґрунтується на теорії статистичних рішень. Доведено, що під час розроблення інформаційних технологій на великих мостах та інших подібних технічних об‘єктах потрібно, з одного боку, для дотримання умов безпеки мінімізувати середній ризик, а з іншого боку, вибрати інформацію, цінність якої перевищує деякий допустиму норму, що є різною для мостових споруд і залежить від оснащеності її датчиками, інформаційних технологій, що будуть використовуватись, і ще від багатьох факторів, які властиві мосту та умовам його експлуатації. Метод, модель та інформаційна технологія, які розроблені для мостової споруди, можна застосовувати також для інших технічних об‘єктів.